لینکدین رزومه آنلاین

0
135
پروفایل لینکدین
پروفایل لینکدین

Turn Your LinkedIn Profile to Resume

لینکدین یک شبکه اجتماعی ویژه برای متخصصین می باشد که میتوانند در آن توانایی ها و رزومه کاریشان را داشته باشند و به این ترتیب این شبکه اجتماعی به محل گردهمایی متخخصین تبذیل شده است. علاوه بر مطالب تخصصی که به اشتراک گذاشته می شود اگر شما به دنبال شخصی با توانایی های خاص میگردید و یا خودتان تخصصهایی دارید و به دنبال شغل خوب می گردید این شبکه اجتماعی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما حل خواهد شد.
لینکدین به تازگی ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران دائمی اش قرار میدهد تا بتوانند پروفایل خود را ارتقاء دهند آن را با پروفایل دیگر اعضا مقایسه کنند و در نهایت بهتر بتوانند توسط کارفرمایان دیده شوند. لینکدین در ماه های اخیر سعی نموده تا جذابیت های شبکه ی اجتماعی خود را افزایش دهد و توجه کاربران را به این شبکه جلب کند.
اعضای لینکدین میتوانند از عکس بزرگتری برای پروفایل خود استفاده کنند و یک سر صفحه یا سر پیام برای پروفایل خود قرار دهند تقریبا شبیه آنچه که در فیس بوک و توییتر وجود دارد.
لینکدین در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد و به دلیل کیفیت بالای آن توانست در حدود ۱۰ سال بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر را از ۲۰۰ کشور را در شبکه خود گردآوری کند.
راهکارهای لینکدین:
برای داشتن یک پروفایل قوی در لینکدین لازم است که کارهایی انجام دهید و ما در این مطلب به چند گزینه از آنها اشاره می کنیم:
نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل
بازنگری دقیق و کامل مشخصات خود :
URL پروفایل خود را سفارشی کنید
انتخاب یک تصویر مناسب
استفاده از لوگوی LinkedIn در وب سایت شخصی :
در گروه های LinkedIn فعال تر باشید
linkedin-marketing-service-bangalore
چطور بازاریابی و تبلیغ کنیم؟
لینکدین بزرگترین فرصت برای کسب و کارهایی است که به سایر کسب و کارها سرویس می دهند. اما این به این معنا نیست که می توانید با قرار دادن معرفی یک محصول در پروفایلتان آن را بفروشید. این روش فقط و فقط برند شما را تخریب می کند و اگر آن را ادامه دهید سایر کاربران با سادگی پست های شما را مخفی یا Hide می کنند و دیگر اصلا هیچ چیز از شما در صفحه خانه آنها نمایش داده نمی شود. و تمام! فعالیت لینکدینی شما مرده است! حال سوال این است: پس چطور بازاریابی و تبلیغ کنیم؟ جواب این سوال ساده است: مطالبی را پست کنید که مشتری بالقوه شما از خواندن آن لذت ببرد برای تولید محتوا و پست های موثر در بازاریابی و فروش در لینکدین، خود را از سمت یک بازاریاب و مدیر فروش یک شرکت خارج کنید و خود را در جایگاه یک کارشناس و متخصص صنعت قرار دهید که دغدغه اش فقط صرف فروش یک کالا و یا خدمت نیست. مشتریان در لینکدین و یا خارج آن، این نوع فروشنده را بیشتر ترجیح می دهند. در واقع در لینکدین به جای فروش و تبلیغات، باید روابط عمومی فعال از جنس روابط عمومی محتوایی داشته باشید.

 

افزودن دیدگاه