لینکدین رزومه آنلاین
1395/08/12
ارسال شده توسط Manager
592 بازدید
Turn Your LinkedIn Profile to Resume
لینکدین یک شبکه اجتماعی ویژه برای متخصصین می باشد که میتوانند در آن توانایی ها و رزومه کاریشان را داشته باشند و به این ترتیب این شبکه اجتماعی به محل گردهمایی متخخصین تبذیل شده است. علاوه بر مطالب تخصصی که به اشتراک گذاشته می شود اگر شما به دنبال شخصی با توانایی های خاص میگردید و یا خودتان تخصصهایی دارید و به دنبال شغل خوب می گردید این شبکه اجتماعی می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل شما حل خواهد شد.
لینکدین به تازگی ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران دائمی اش قرار میدهد تا بتوانند پروفایل خود را ارتقاء دهند آن را با پروفایل دیگر اعضا مقایسه کنند و در نهایت بهتر بتوانند توسط کارفرمایان دیده شوند. لینکدین در ماه های اخیر سعی نموده تا جذابیت های شبکه ی اجتماعی خود را افزایش دهد و توجه کاربران را به این شبکه جلب کند.
اعضای لینکدین میتوانند از عکس بزرگتری برای پروفایل خود استفاده کنند و یک سر صفحه یا سر پیام برای پروفایل خود قرار دهند تقریبا شبیه آنچه که در فیس بوک و توییتر وجود دارد.
لینکدین در سال ۲۰۰۳ راه اندازی شد و به دلیل کیفیت بالای آن توانست در حدود ۱۰ سال بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر را از ۲۰۰ کشور را در شبکه خود گردآوری کند.
راهکارهای لینکدین:
برای داشتن یک پروفایل قوی در لینکدین لازم است که کارهایی انجام دهید و ما در این مطلب به چند گزینه از آنها اشاره می کنیم:
نوشتن دقیق جزییات و مشخصات پروفایل
بازنگری دقیق و کامل مشخصات خود :
URL پروفایل خود را سفارشی کنید
انتخاب یک تصویر مناسب
استفاده از لوگوی LinkedIn در وب سایت شخصی :
در گروه های LinkedIn فعال تر باشید
linkedin-marketing-service-bangalore
چطور بازاریابی و تبلیغ کنیم؟
لینکدین بزرگترین فرصت برای کسب و کارهایی است که به سایر کسب و کارها سرویس می دهند. اما این به این معنا نیست که می توانید با قرار دادن معرفی یک محصول در پروفایلتان آن را بفروشید. این روش فقط و فقط برند شما را تخریب می کند و اگر آن را ادامه دهید سایر کاربران با سادگی پست های شما را مخفی یا Hide می کنند و دیگر اصلا هیچ چیز از شما در صفحه خانه آنها نمایش داده نمی شود. و تمام! فعالیت لینکدینی شما مرده است! حال سوال این است: پس چطور بازاریابی و تبلیغ کنیم؟ جواب این سوال ساده است: مطالبی را پست کنید که مشتری بالقوه شما از خواندن آن لذت ببرد برای تولید محتوا و پست های موثر در بازاریابی و فروش در لینکدین، خود را از سمت یک بازاریاب و مدیر فروش یک شرکت خارج کنید و خود را در جایگاه یک کارشناس و متخصص صنعت قرار دهید که دغدغه اش فقط صرف فروش یک کالا و یا خدمت نیست. مشتریان در لینکدین و یا خارج آن، این نوع فروشنده را بیشتر ترجیح می دهند. در واقع در لینکدین به جای فروش و تبلیغات، باید روابط عمومی فعال از جنس روابط عمومی محتوایی داشته باشید.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین ایمیل مارکتینگ 149 هزار تومان
- آموزش ساخت هاست دانلود رایگان با گوگل درایو 129 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین گوگل سرچ کنسول 149 هزار تومان
- آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی 985 هزار تومان
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
طراحی سایت شبیه دیوار فروشگاه اینترنتی شبیه دیجی کالا
طراحی سایت امروزه به یک پیش نیاز جهت موفقیت در کسب و کار طراحی سایت...
برترین تکنیک های سئو 2020
حرکت به سوی هوش مصنوعی، جستجوی صوتی و استفاده آسان در موبایل همگی گرایشهای SEO...
انواع کلمات کلیدی سئو
انواع کلمات کلیدی سئو بدون کلمات کلیدی سئو استراتژی محتوایی و بهینهسازی وبسایتتان راه به...
آموزش ثبت سایت یا وبلاگ در موتورهای جستجو
آموزش ثبت سایت یا وبلاگ در موتورهای جستجو معرفی سایت به گوگل – Google جذب...
آموزش سئو فروشگاه اینترنتی
آموزش سئو فروشگاه اینترنتی اصول سئو برای فروشگاه اینترنتی سئو فروشگاه اینترنتی بهینه سازی یا...
AMP چیست و تاثیر آن در سئو
AMP چیست و تاثیر آن در سئو AMP چیست؟ AMP مخفف عبارت Accelerated Mobile Page...
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.