آموزش نوشتن مطلبی که منجر به فروش می شود
محتوای پست باید پیشنهاد دهد نه اینکه بفروشد.
مقالات سایت یک صفحه تبلیغاتی نیست و حتی یک وبلاگ پر از تبلیغات یا پیشنهاد برای خرید اجناس می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. البته، این بدان معنا نیست که نمی توانید مطالبی در مورد کالاها و محصولات خاص خود بگذارید، بلکه فقط مطمئن شوید که تمام پست های وبلاگ درمورد محصولات و فروش در سایت نیست. هدف اصلی ساخت وبلاگ ، ایجاد رابطه با خوانندگان می باشد که این امریست زمانبر.
اگر می خواهید واقعا بلاگ سایت جایی برای نشان دادن تجارت شما باشد، سعی کنید سایت های موفق و مرتبط با کار خود را پیدا کنید. این لزوما به این معنا نیست که به دنبال آدم های خیلی مشهور بگردید بلکه هر وبلاگ کوچکی هم برای خود مخاطبان و خوانندگان ثابتی دارد که می توانند بخشی از مشتریان شما باشند. همچنین با بررسی نوع رفتار آن وبلاگ ها می توانید درک کنید که هر کدام چطور توانسته اند با مخاطب خود ارتباط بر قرار کنند .
مطالب وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. امروزه شبکه های اجتماعی میلیون ها بازدیدکننده و عضو، دارند. افرادی که در سیستم های همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) کسب درآمد می کنند به ارزش اینگونه سایت ها پی برده اند و در محدوده های تخصصی تر نیز، اینگونه سایت ها در حال شکل گیری هستند. امروزه سایتهای اجتماعی برای مادران، کودکان، دانشجویان دانشگاه، حرفه ای ها و بسیاری از قشرهای اجتماعی دیگر وجود دارند. اینگونه سایت ها، محفل هایی جهت همفکری افرادی که تفکرات مشابه دارند ایجاد می کنند تا آنها این تفکرات، ایده ها، منابع، تجارب، تصاویر، ویدئو، موسیقی و هر چیز مشترک دیگر را با سایرین به اشتراک بگذارند. پس توجه و ایجاد پست در اینگونه شبکه ها می تواند نقش بسزایی در فروش و ارائه بهتر خدمات سایت ایفا نماید.
مقاله : اهمیت استفاده از همکاری در فروش در کسب و کارهای اینترنتی
نوشتن توضیحات محصولی که منجر به فروش شود توضیحات محصول ، خود یک نسخه ی (فروش / بازاریابی) است که تشریح میکند یک کالا چیست و چرا ارزش خرید دارد.هدف توضیحات محصول عرضه جزئیات از ویژگی ها و کارایی یک محصول به مشتری است که دریابد به محصول نیاز دارد و باید محصول را خریداری کند.بهترین توضیح کالا مستقیما مشتری شما را توجیه می کند ، شما طوری سوال و جواب می کنید که گویی با آنها در حال صحبت هستید ، کلماتی را بکار میبرید که خریداران شما نیز بکار میبرند ، خریدارتان را “شما” خطاب میکنید. با ویژگی های غیرمادی هر کالا نظر خریدار را جلب کنیداین حقیقت وجود دارد که ما با شرکت خود ، محصولات خود و همچنین وبسایت خود زندگی میکنیم و فروش هر یک از این محصولات ما را هیجان زده میکند ولی مشکل اینجاست که خریداران بالقوه ما اینچنین علاقه ای به ویژگی ها و جنبه معنوی محصولات ندارند. آنها میخواهند بدانند این محصول چه کارایی برای آنها دارد ، به همین دلیل شما باید ویژگی های هر محصول را برای آنها دقیقا مشخص کنید.حاصل درج جزئیات محصول، ایجاد اعتبار و در نتیجه قابل قبول بودن خرید محصول است. پس این جزئیات هستند که منجر به فروش میشوند. در نظر داشته باشید که شما نمیتوانید جزئیات زیادی به توضیحات محصول خود اضافه کنید، پس منحصر به فرد باشید.اگر محصول شما واقعا بهترین است پس دلیل خاصی برای اثبات آن ارائه نمایید. در غیر اینصورت باید توضیحات را کپی کنید و به خریدار بگویید کالای شما بهترین کالایی است که تا به حال استفاده کرده است!با نوشتن داستانهای کوتاه، معرفی محصول را آسان تر کنیدقراردادن داستانهای کوتاه در توضیحات نسبت به تکنیک های متقاعد کننده گاه می تواند موثر باشد. در اصل فراموش کنید که قرار بوده محصولی را بفروشید و تنها به نوشتن تاریخچه ای از آن بسنده کنید.صفت ها کلمات اغواکننده ای هستند؛ اغلب به جملات شما معنایی نمی دهند و بهتر است حذف شوند ، ولی صفات حسی کلمات تاثیر گذاری هستند. زیرا باعث میشوند که خواننده تجربه شما از استفاده آن محصول را به خوبی درک کند.خواننده را با توضیحات واضح ترغیب کنید. به کلماتی مانند مخملی، نرم، ترد، براق و … فکر کنید.نمایش نظرات مثبت میتواند تاثیر فوق العاده ای داشته باشد و آن محصول را به عنوان یک محصول محبوب معرفی کند ، اکثر افراد نیز به خرید کالاهای محبوب تمایل دارند. پس کالاهای محبوب را در وبسایت مشخص کنید.طراحی زیبا و واضح برای توضیحات سبب خوانایی بیشتر و در نتیجه جذب مشتریان بالقوه میشود.در اینجا به قسمت هاییکه باید هنگام طراحی روی آن تمرکز داشته باشید اشاره شده است :بازدیدکنندگان وبسایت را با عناوین و سرفصل ها جذب کنید،از میانبر های با کاربری آسان استفاده کنید،صفحه باید شامل قسمت های خالی نیز باشد،برای افزایش خوانایی، اندازه فونت را بزرگ در نظر بگیرید.
مقاله : افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش بهترین سیستم کسب در آمد
نوشتن مطلب در وردپرس
برای نوشتن مطلب یا همان پست در وردپرس
در پیشخوان وردپرس روی نوشته ها > افزودن نوشته کلیک کنید.
بعد از رفتن به قسمت افزودن نوشته و کلیک بر روی آن یک پنل مانند تصویر زیر برای شما نمایان می شود
در قسمت عنوان را اینجا وارد کنید : در این قسمت باید عنوان مطلب خود را وارد کنید که در گوگل نمایش می دهد و با این می توانید در سطر گوگل قرار بگیرید.
پیوند یکتا:آدرسی که مطلب شما قرار می گیرد را می توانید بنویسید بهتر است که این انگلیسی باشد.
افزودن پرونده چندرسانه ای : با کلیک بر روی این گزینه می توانید برای خود یک یا چند عکس قرار دهید باید بر روی افزودن پرونده چندرسانه ای کلیک کنید و عکس خود را آپلود بر روی افزودن به نوشته کلیک کنید تا نمایش داده شود.
در قسمت سومی که دور آن کادر مشکی کشیده شده است : قسمت نوشته و مطلب شماست در که سایت شما نمایش داده می شود.
انتشار :
در قسمت انتشار مطلب باید اگر می دانید مطلب شما ناقص است و باید کامل تر شود بر روی ذخیره پیش نویس کلیک کرده و این مطلب تا موقعه ای بر روی انتشار کلیک نکرده باشید در حالت پیش نویس می ماند و اگر که گاهی دوست دارید ببینید که مطلب شما به چه صورت در سایت قرار می گیرد باید بر روی پیشنمایش کلیک کنید و دمو مطلب خود را ببینید.
دسته ها :
بعضی مواقع شما در سایت های خود دوست دارید در چند زمینه کار کنید که باید برای آن دسته بندی بسازید و بعد از ساخت دسته بندی باید آن ها را بر روی مخصوص خود قرار دهید تا در سایت شما نمایش داده شود و برای قرار دادن مطلب در دسته بندی باید تیک آن را بزنید تا در جا و دسته خود قرار گیرد و اگر که می خواهید دسته جدید بسازید بر روی افزودن دسته تازه کلیک کنید و دسته جدید بسازید.
برچسب ها :
در قسمت برچسب ها باید چند کلمه درباره مطلب خود بنویسید این برچسب ها به افزایش بازدید مطلب شما کمک می کند تا در سطر اول گوگل قرار گیرد.
تصویر شاخص :
بعد از کلیک بر روی قرار دادن به عنوان تصویر شاخص یک صفحه جدید باز می شود که می توانید عکس خود را آپلود و یا عکس های که آپلود کرده اید را در آن قسمت قرار دهید سعی کنید که تصویر شاخص شما با تصویر های که در مطلب قرار داده اید یکی نباشد که باعث کاهش بازدید سایت شما می شود.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - کارگاه آموزشی تولید محتوا دیجیتال 169 هزار تومان
-
آموزش تبدیل قالب PSD به HTML و CSS
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین تولید محتوای دیجیتال 169 هزار تومان
- آموزش طراحی سایت دو زبانه رایگان!
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.