بورس را قورت بده

بیشتر مردم دوست دارند شغل دومی برای خود داشته باشند چرا که در وضعیت اقتصادی فعلی یک شغل پاسخگوی هزینه ها نیست و از طرفی به دلیل محدودیت های زمانی بسیاری از افراد فرصت دارا بودن شغل دوم را ندارند و به همین دلیل نیاز به یک سرمایه گذاری است که فرصت زیادی را نخواهد و از طرفی درآمد مناسبی را هم داشته باشد و این سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بورس می باشد.

هر فردی دوست داره سرمایه یا پس انداز خودش رو به یک روشی و در یک بازاری سرمایه گذاری کنه. اما یک مشکل وجود داره و اینه که یا سرمایه لازم برای ایجاد حرفه جدید را نداره و یا تخصص لازم را نداره. آنچه که ما به این سرمایه گذار پیشنهاد میدیم سرمایه گذاری در بورس هست.
خیلی از افرادی که قصد ورود و سرمایه گذاری در بورس رو دارند فکر میکنند باید هر روز به تالار بورس حافظ برن تا بتونن خرید و فروش کنن. اما اصلا اینطور نیست و فرد نیازی به مراجعه حضوری به تالار بورس برای خرید و فروش نداره و خیلی راحت قادره پشت یه کامپیوتری که اینترنت داره بشینه و خرید و فروش سهام انجام بده و با رعایت اصول لازم در خرید و فروش به سود مناسبی دست پیدا کنه.
اما شروع معامله و خرید و فروش سهام ضوابطی داره یعنی شخص باید برای شروع سرمایه گذاری به یک کارگزاری مراجعه کنه و کد معاملاتی دریافت کنه.

آشنایی با بورس

برای آموزش بورس و انجام بهترین سرمایه گذاری ابتدا باید با ساختار بازار بورس و سرمایه در ایران ، نحوه دریافت کد بورس و نحوه خرید و فروش سهام آشنا شوید، سپس برای  آموزش بورس و سرمایه گذاری با بهترین آموزشگاه های این حوزه آشنا شوید و یا با خرید نرم افزار آموزش بورس نشر پدیده به همراه نرم افزار آموزش تکنیکال بورس به صورت کامل و کاربردی وارد بازار بورس شوید.

نظر افرادی که از نرم افزار آموزش بورس استفاده کرده اند:

نرم افزار آموزش جامع بورس پکیج آموزش بورس ایران پکیج آموزش بورس جهانی و فارکس به همراه تکنیکال بورس
پکیج آموزش بورس ایران پکیج راز های حرفه ای سرمایه گذاری در بورس

*مناسب و جامع برای شروع و ورود به بورس

*واسه کسانی که چیزی نمیدونن از بورس خوبه

نکته مهم در سرمایه گذاری در بورس این است که شما همیشه باید در حال آموزش بورس و سرمایه گذاری باشید و همیشه در حال مطالعه باشید و همه تغیرات اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی جامعه را رصد کنید .
چگونگی دریافت کد معاملاتی برای خرید و فروش سهام
دریافت کد معاملاتی کاملا رایگان هست و هیچ هزینه ای هم برای کاربر نداره. فرد علاقمند برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه به دو روش قادر به دریافت کد بورسی هست. روش اول که بسیار رایجه دریافت کد بورسی از طریق سامانه اکسپرس هست که در بسیاری از کارگزاری ها رواج پیدا کرده بدین صورت که فرد علاقمند به دریافت کد بورسی وارد سایت شده و اطلاعات مورد نیاز را پر میکنه و منتظر تماس کارگزار میمونه. در روش بعدی فرد با در دست داشتن مدارکی شامل کپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی به یکی از کارگزاری های عضو مراجعه و اقدام به دریافت کد معاملاتی میکنه. بعد از تکمیل مدارک کد معاملاتی بعد از ۳ روز کاری برای کاربر ارسال میشه و شخص با اون کد امکان خرید و فروش در بازار سرمایه رو داره.
اما بیشترین دغدغه ای که برای یک فرد تازه وارد در بورس وجود داره اینه که به چه سرمایه اولیه ای میتونه اقدام با خرید و فروش در بازار سرمایه کنه.
حداقل سرمایه لازم برای خرید و فروش در بورس
هر سرمایه گذاری با هر مقدار وجهی امکان ورود به بازار سرمایه را دارد. هر شخص با ۱۰۰ هزار تومان، یک میلیون تومان، ۵۰۰ هزار تومان و ۱۰۰ میلیون تومان با هرچیزی می‌توانید وارد بازار بورس شوید. البته برای خرید آنلاین سهام حداقل به ۱۰۰۰۰۰ تومان نیاز دارید.

 

 

نرم افزار آموزش بورس نشر پدیده به همراه نرم افزار آموزش بیت کویین و انواع ارز دیجیتال نشر پدیا سافت main 1 1

 

 

 

 

آموزش قدم اول شروع سرمایه گذاری در بورس

دغدغه دیگری که سرمایه گذار بعد از ورود به بازار سرمایه داره اینه که ممکنه سرمایه اش رو به یک باره از دست بده. برای جلوگیری از این کار به سرمایه گذار پیشنهاد میشه بعد از ورود به بازار سرمایه با مقدار مختصری پول شروع به خرید و فروش کنه و رفته رفته که دانش لازم در زمینه خرید و فروش در بازار رو بدست آورد به حجم و مبلغ سرمایه گذاریش اضافه کنه. معمولا به سرمایه گذارانی که در ابتدای راه هستند و در کلاس اموزش شرکت میکنن پیشنهاد میکنم که خرید سهام رو با سرمایه حداقل انجام بدن (مثلا ۵۰۰ هزار تومان) و با این مقدار سرمایه ۳ تا ۵ سهم رو خریداری کنند و رفته رفته دانش لازم رو کسب کنند و بعد از مدت زمانی که دانش رو در سطح مطلوب فرا گرفتند میزان سرمایه رو افزایش بدن و به این ترتیب یک برنامه ریزی مطلوب رو برای سرمایه گذاری در بورس داشته باشند.

سرمایه گذار بعد از اینکه کد معاملاتی بورس رو از یک کارگزاری دریافت کرد برای شروع معاملات و سرمایه گذاری در بورس بهتره ابتدا مقدمات و اصطلاحات رایج در بازار سرمایه رو یاد گرفته ( آشنای با بورس در بخش زیر) و سپس معامله و خرید و فروش در بازار سرمایه رو شروع کنه و بعد از اینکه رفته رفته معامله در بازار سرمایه رو فرا گرفت برای تحلیل سهم در مرحله اول به سراغ تحلیل تکنیکال رفته تا قادر باشه حداقل های لازم در تحلیل تکنیکال مانند محدوده حمایتی و مقاومتی سهم رو تشخیص بده. در مرحله بعد هم باید تحلیل بنیادی رو یاد گرفت.
بورس چیست
بورس (Bourse) به بازاری سازمان‌یافته اطلاق می‌شود که قیمت‌گذاری، خرید و فروش کالا، تبادل ارز و اوراق بهادار در آن انجام می‌پذیرد. بورس بین عرضه‌کنندگان و تقاضاکنندگان ارتباط برقرار می‌کند و معاملات بازار سرمایه را تنظیم می‌نماید.بازار بورس به سه نوع بورس کالا ، بورس اوراق بهادار و بورس ارز طبقه‌بندی می‌شود.هرچند کلمه بورس عموماً به معنی بورس اوراق بهادار به کار گرفته می‌شود.

 

انواع بورس

 

نرم افزار آموزش بورس پکیج آموزش بورس ایران پکیج آموزش بورس جهانی و فارکس به همراه تکنیکال بورس
پکیج راز های حرفه ای سرمایه گذاری در بورس

 

بورس اوراق بهادار (stock)
در بورس اوراق بهادار سهام شرکت‌های خصوصی و دولتی طبق قانون خاصی خرید وفروش می‌شود و از سویی محلی برای جمع‌آوری پس‌انداز و نقدینگی بخش خصوصی به منظور انجام پروژه‌های سرمایه‌گذاری بلند مدت است و مرجعی است برای مردم که وجوه مازاد خود رابرای سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها به کار انداخته و از سود آن برخوردار شوند. بورس از طریق جذب و به کار انداختن سرمایه‌های راکد، حجم سرمایه‌گذاری در جامعه را بالا می‌برد.

بورس کالا (future)
بازاری که در آن خرید و فروش کالاهای معین صورت می گیرد . در بورس کالا معمول مواد خام و مواد اولیه مورد معامله قرار می گیرد. هر بورس کالایی را با نام همان کالایی که مورد معامله قرار می گیرد نامگذاری می کنند. مثل بورس نفت و بورس گندم و ….

بورس ارز (forex)
در بورس ارز (بازار تبادل ارز بین الملل)، خرید و فروش پول های خارجی انجام می گیرد. در این بازار تمامی بانک‌ها ، مؤسسات مالی بزرگ، شرکت‌های چند ملیتی، تاجران، شرکت‌های بیمه، شرکت‌های صادرات و واردات، صندوق‌های باز نشستگی و اشخاص حقیقی در آن ارزهای مختلفی همچون دلار آمریکا، یورو، پوند، ین و … داد و ستد می کنند.لازم به ذکر است که بازار فارکس بیشترین حجم معاملات را نسبت به سایر بازارهای مالی مانند بورس لندن و نیویورک در اختیار دارد.

مشاهده لینک : نرم افزار آموزش بورس ایران و آموزش بورس جهانی فارکس علاقه مندان به آموزش بورس فارکس به همراه تکنیکال بورس

 

چه چیزی در بورس خرید و فروش می شود؟
در بورس اوراق بهادار که فعالیت مردم در آن بیشتر است برگه های سهم خرید و فروش می شود . شرکت های اقتصادی با هر موضوعی در یک دسته بندی کلی به سهامی خاص و عام تقسیم می شوند . در شرکت ها معمولا چند نفر سرمایه لازم برای فعالیت های را تامین می کنند . شرکت های سهامی عام جایی هستند که عموم مردم می توانند سرمایه گذاری در آنها را انجام دهند و بدین ترتیب در سود و زیان شرکت سهیم شوند.

 

آشنایی با انواع بورس ها
بورس اوراق بهادار تهران
بورس کالای ایران
فرابورس ایران
بورس انرژی

در این آموزش بورس دو بورس اصلی یعنی بورس اوراق بهادار و فرا بورس را معرفی می کنیم :
آشنایی با بورس اوراق بهادار تهران
پیدایش بورس ریشه در نیاز به مراکزی برای ارتباط بین دارندگان سرمایه و متقاضیان استفاده از آن دارد ، و ظیفه اصلی بورس اوراق بهادار فراهم آوردن بازاری شفاف و عادلانه برای داد و ستد اوراق بهادار پذیرفته شده و همچنین سیستمی برای نظارت بر عملیات بازار ، جریان داد و ستد و فعالیت اعضای آن است .
آشنایی با فرابورس و تفاوت های آن با بورس
ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه همواره نشان‌دهنده رشد شرکت و معرفی آنها در سطح کشور می‌باشد. شرکت‌هایی که سهامشان در بازار‌های مالی مورد داد و ستد قرار می‌گیرد از درجه اعتبار بالاتری برخوردار هستند. بنابراین ورود به بازار اوراق بهادار ازجمله اهداف شرکت‌ها محسوب می‌شود.
اما این واقعیت که دستیابی سریع و آسان به بازار اوراق بهادار برای تعداد عمده‌ای از شرکت‌های سهامی فعال در کشور میسر نبوده و این شرکت‌ها از مزایای بازار سرمایه محروم بوده‌اند قبل از ایجاد فرابورس مشهود بوده است.

به همین دلیل فرابورس ایران با ساختار قانونی ساده تر به وجود آمده است .
چطور خرید و فروش سهام انجام دهیم ؟
فعالیت و سرمایه گذاری در بورس به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود . در شیوه مستقیم خود فرد اقدام به خرید انواع بورس اوراق بهادار می کند . این شیوه برای کسانی مناسب است که دانش و تجربه کافی را دارند . و به خوبی در این حوزه آموزش دیده اند.
در شیوه غیر مستقیم افراد حرفه ایی به جای خود فرد اقدام به سرمایه گذاری می نمایند  کسانی که درباره بورس اطلاعات ندارند و زمان کافی برای آموزش بورس را ندارند این شیوه توصیه می شود .
برای فعالیت مستقیم در بورس چه باید کرد ؟
اولین گام برای افراد شرکت در دوره های آموزش بورس است ، به دلیل حساسیت بالا و کمی پیچیدگی بدون گذراندن آموزش های لازم سرمایه گذاری در بورس به هیچ وجه توصیه نمیشود . در این دوره های اصول سرمایه گذاری در بورس آموزش داده می شود .

 

مهم ترین اصول سرمایه گذاری در بورس

هر بازاری برای خود قواعد و اصولی دارد که رعایت آنها باعث پیشرفت در کسب و کار و بی توجهی یا کم توجهی به آن باعث ضرر و زیان خواهد شد ، مهم ترین اصول برای موفقیت در سرمایه گذاری در بورس عبارت اند از :

سرمایه گذاری در بورس با سرمایه مازاد و پس انداز باشد .

اهمیت آموزش بورس در این بازار به طرز عجیبی بالاست و همیشه باید در حال آموزش باشید .
هر بازاری بالا و پایین دارد باید به اندازه توانایی در این بازار سرمایه گذاری کرد تا در صورت ضرر احتمالی تحمل آن برای سرمایه گذار مقدور باشد.
تخم مرغ هایتان را در یک سبد نگذارید و به جای خرید و فروش یک یا دو سهم سبدی از سهام تشکیل دهید تا ریسک بین آن ها تقسیم شود .
اخبار و اطلاعات نقش کلیدی در سرمایه گذاری دارند ، همیشه و حتما پیگیر اخبار و اطلاعات باشید تحلیل اطلاعات نیاز به آموزش دارد بنابر این در آموزش بورس تحلیل اطلاعات و نوع برخورد با آنها را بیاموزید .
به شایعات توجه نکنید برخی از افراد سودجو در شبکه های اجتماعی سعی می کنند با دادن سیگنال های مختلف و نادرست برای خرید یا فروش یک سهم جریان سازی کنند .
پیش از آنکه اقدام به معاملات واقعی کنید می توانید توسط نرم افزار های شبیه ساز فعالیت در این بازار را تجربه کنید .
برای ورود به بازار بورس چه کاری لازم است ؟
برای فعالیت در این بازار در گام نخست باید اقدام به تهیه کد بورسی کرد کد بورس از چند طریق قابل دریافت است :
کارگزاری ها ( از طریق یکی از کارگزاری های مجاز در سطح کشور )
دفاتر پیشخوان دولت (مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت )
الکترونیکی ( از طریق سامانه سجام به نشانی csdiran.ir )

 

 

نرم افزار آموزش بورس نشر پدیده به همراه نرم افزار آموزش تکنیکال بورس نشر پدیده main 1 3

 

کارگزاری بورس

کارگزار کیست؟

کارگزار به فرد یا سازمانی گفته می‌شود که واسط بین خریدار و فروشنده است و ارتباط لازم را بین آنها بوجود می‌آورد و در ازای آن حق‌العمل (حق کمیسیون)دریافت می نماید مانند : کارگزاری املاک – کارگزاری بورس – کارگزاری نشریات و…

یک کارگزار به‌طور عام مجموعه‌ای از فعالیت‌های لازم بین خریدار و فروشنده را با توجه به مسئولیت قبلی که خریدار و فروشنده به او واگذار کرده‌اند انجام می‌دهد تا در شرایط مشخص و امن موضوع مورد معامله و هزینه‌های اصلی و جانبی آن تبادل گردد.

 

کارگزاری بورس کیست؟

کارگزاران بورس اشخاص حقوقی(موسسه یا شرکت) هستند که به نمایندگی از طرف مشتریان اقدام به خرید و فروش سهام و سایر اوراق بهادار پذیرفته شده در سازمان بورس می پردازد. انجام فعالیت کارگزاری نیازمند کسب مجوز تاسیس و فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار و عضویت در کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار و بورس مربوطه است.

کارگزاران بورس از طریق شعب منتخب خود به ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران می‌پردازد. این شعبه ها در شهری واقع شده است که سازمان بورس در آن شهر تالار بورس داشته باشد وچنانچه کارگزاری در شهری که تالاربورس اختصاصی نداشته باشد به ارائه خدمات سرمایه گذاری بپردازد این واحد نمایندگی تلقی می شود و نمایندگی ها سفارشات مشتریان را به شعبه ها ارسال می کنند تا خدمات لازم ارائه شود.
کارگزاران بورس، بعد از آزمون‌های متعدد و تخصصی و پس از طی مراحل مختلف، موفق به کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار می‌شوند.

مقایسه کسب درآمد از بورس با سایر روش های کسب درآمد
راحتی کسب درآمد از بورس نسبت به موارد دیگر
قدرت نقدشوندگی خیلی بالاتر و سریع می تونی پولی رو که سرمایه گذاری کردی رو نقد کنی.
هر چقدر دانش و سرمایه ای که داری رو در بورس بیشتر کنی میزان سودت با سرعت بیشتری رشد میکنه.
با کمترین مبلغ حتی صد هزار تومان و کمترین تجهیزات یک گوشی موبایل یا تبلت و یا لپ تام و رایانه شخصی میتونی شروع به کار کنی.
سود کار کردن و سرمایه گذاری در بورس از سود بانکی بیشتر است.
هرجایی که باشی میتونی با دسترسی به اینترنت کارت رو مدیریت کنی.
البته نمیشه گفت بورس برای همه اقشار جامعه خوبه. اگر در موارد زیر مشکل دارید به نظرم بهتره وارد بورس نشوید.
اگر حوصله یادگیری و کسب دانش در زمینه بورس را ندارید و یا حاضر نیستید از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید.
روزانه زمان کافی برای تمرکز در بورس را ندارید. حتی یک ساعت
درصورتی که شغلی ندارید و انتظار درآمد ثابت ماهیانه خوبی از بورس دارید.
اگر سرمایه که در اختیار دارید وام یا قرض است.
اگر تحمل و ریسک بالایی رو ندارید و صبر کمی دارید. بورس جای مناسبی برای شما نیست. به قول وارن بافت (بزرگترین سرمایه گذار قرن) بورس محل انتقال ثروت از افراد عجول به افراد صبور است
در صورتی که فکر میکنید بورس قمار است و فقط با شانس و اقبال میتوان موفق شد
و اگر میخواهید در مدت کوتاهی ثروتمند شوید
خب اگر شما تمایل و شرایط اولیه لازم برای بورس رو دارید چطور باید شروع کنید؟
باید از یک شرکت کارکزاری کد بورسی یا معاملاتی دریافت کنید. شرکت های کارگزاری واسط بین شما و بازار بورس هستند. پس از ثبت نام و طی مراحل کامل بعد کدمعاملاتی برای شما ارسال می شود. برای راهنمایی بیشتر دایرکت بدین.
یادگیری مفاهیم و قوانین بورس.
یادگیری نحوه انجام معاملات


نرم افزار آموزش بورس ایران نشر پدیا سافت به همراه نرم افزار آموزش بیت کویین و انواع ارز دیجیتال نشر پدیا سافت main 1 2
پکیج آموزش بورس ایران پکیج آموزش بورس جهانی و فارکس به همراه تکنیکال بورس

ضرورت سرمایه گذاری در بورس

زمانی سپرده گذاری در بانک بهترین سرمایه گذاری در ایران به شمار می‌رفت. اما اکنون به واسطه وجود تورم‌های بالا ، روز به روز از ارزش سرمایه مردم کاسته می‌شود. به همین دلیل، افراد زیادی در جستجوی بازارهای مختلف برای سرمایه گذاری می‌گردند تا دست کم، ارزش پولشان حفظ شود. بازار های مالی برای تمام کسانی که به دنبال شغل دوم و یا سرمایه گذاری در یک فضا با بازدهی بالا میگردند بسیار مناسب است. بورس برای افراد زیادی شغل دوم و درآمد اول است. نگرش به بازار سرمایه در ایران منفی است و افراد فکر میکنند که بورس ریسک بالایی دارد و ممکن است یک روزه سرمایه گذار را بدبخت کند و تمام سرمایه اش از بین برود. ولی این نگاه کاملا اشتباه است مخصوصا برای بازار ایران که دارای محدودیت دامنه نوسان می باشد.

 

مزایای بورس برای سرمایه‌گذاران
قابلیت نقدشوندگی سریع
کسب سود و حفظ سرمایه در مقابل تورم
امکان سرمایه‌گذاری به صورت بلند مدت و کوتاه مدت
هدایت سرمایه‌های سرگردان به سمت بازاری هدف‌مند
سرمایه گذاری با پس‌اندازهای کوچک (حداقل صد هزار تومان!!!)
وجود اوراق بهادار با ریسک و بازدهی مختلف برای سرمایه‌گذاران با هر سطح ریسک پذیری
ریسک در بورس
سرمایه‌گذاران همواره با انواع ریسک در بازار بورس مواجه هستند. ساده‌ترین تعریفی که از ریسک می‌توان ارائه داد این است که یک سرمایه گذار احتمال دارد بخشی یا همه سرمایه خود را از دست بدهد. گاهی ما دچار یک سوتفاهم در معنای واژه‌ها می‌شویم. مثلا با شنیدن واژه «ریسک» به یاد کارهای شتاب‌زده و بدون فکر می‌افتیم ! در حالی که ریسک کردن، یک استراتژی هوشمندانه است که باید آن را آموخت.ریسک بر اساس رویکردهای مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.بعضی از ریسک موجود در بورس عبارت است از:

تورم
احتمال اینکه قدرت خرید ناشی از جریان‌های نقدی کسب شده در آینده متفاوت از میزان پیش بینی شده باشد. به عبارتی در اثر تورم، قدرت خرید تغییر پیدا کند.

ریسک سیاسی
احتمال وقوع رخدادهای سیاسی که می‌تواند بر بازده یا ریسک فرصت‌های سرمایه‌گذاری تاثیرگذار باشد و باعث نوسان قیمت‌های سهام شود.

ریسک نرخ سود
در اثر تصمیمات بانک مرکزی و یا سایر عوامل، نرخ سود در اقتصاد تغییر کند و باعث تغییر قیمت‌ها شود.

ریسک نرخ ارز
نوسان نرخ ارز و تغییر ارزش پول ملی در برابر سایر ارزها که می‌تواند میزان جریان‌های نقدی واقعی را تغییر دهد و بازار بورس تحت تاثیر خود قرار دهد
انواع روش های تحلیلی در بورس
به طور کلی برای تحلیل شرکت ها در بازار بورس دو نوع تحلیل تکنیکال و بنیادی وجود دارد که تحلیلگران با استفاده از این دو سبک ، به بررسی و تحلیل سهام شرکت مورد نظر میپردازند که در ادامه توضیح بیشتری دراین باره خواهیم داد
تحلیل بنیادی
تحلیل بنیادی مبتنی بر این فرض است که اوراق بهادار دارای ارزشی ذاتی است که بوسیله‌ی سرمایه‌گذاران قابل برآورد است.در تحلیل بنیادی برآورد ارزش ذاتی سهام از طریق ارزیابی متغییرهای بنیادی انجام می‌شود.اگر ارزش بازار کمتر از ارزش ذاتی باشد، زمان برای خرید مناسب است و اگر ارزش بازار بیشتر از ارزش ذاتی باشد زمان برای فروش مناسب است.در تحلیل بنیادی سرمایه‌گذاران ابتدا اقتصاد و بازار را به عنوان یک کل، تجزیه و تحلیل می‌کنند تا بتوانند زمان مناسب را برای سرمایه‌گذاری تشخیص دهند.سپس به تحلیل صنایع یا بخش‌هایی از اقتصاد می‌پردازند که دارای چشم اندازهای آتی مناسبی هستند. در خاتمه نیز تحلیل‌گر به این نتیجه می‌رسد که زمان سرمایه‌گذاری مناسب است و صنعت مناسبی با بازده بالایی در چرخه اقتصاد فعالیت می‌کند و سپس به تحلیل شرکت‌های آن صنعت می‌پردازد.

 

تحلیل تکنیکال و آموزش تصویری بورس تکنیکال 

برخلاف روش بنیادی که بر داده‌هایی از قبیل سود سهام، فروش، نرخ‌های رشد و یا قوانین و مقررات دولتی مبتنی است، روش تجزیه و تحلیل تکنیکی مبتنی بر داده‌های منتشر شده‌ی بازار است. داده‌های بازار شامل قیمت سهام، حجم معاملات و شاخص‌های تکنیکی است.تحلیل تکنیکال تغییر و حرکت قیمت اوراق بهادار را مدنظر دارد و از این داده‌ها برای پیش بینی تغییرات و حرکت آینده قیمت آن استفاده می‌کند.تکنیکالیست‌ها از نمودارهای قیمت استفاده می‌کنند که این نمودارها اطلاعات ارزشمندی از قبیل حرکات و تغییرات روند قیمت در طول یک بازه زمانی، عکس العمل قبل و بعد از اتفاقات مهم، نوسانات گذشته و حال، حجم و میزان معاملات تاریخی و قدرت نسبی یک سهم نسبت به کل بازار را در اختیار ما قرار می‌دهند. همچنین تحلیل تکنیکال کمک زیادی به تشخیص زمان ورود به معامله می‌کند.

لینک آموزش ویژه علاقه مندان به آموزش تحلیل تکنیکال در بورس

توضیحات مربوط به نرم افزار تحلیل تکنیکال در بورس

مجموعه‌ی «آموش تصویری تکنیکال بورس» شامل آموزش‌های کامل برای وارد شدن به بورس ایران و جهان است. هر‌آنچه درمورد بورس می‌خواهید بدانید در این مجموعه گنجانده شده است. محتوای این مجموعه در دو بخش کلی ارائه می‌شوند: «آشنایی عمومی با بورس» و «مبانی تحلیل تکنیکال بورس». ریز سرفصل‌های بخش آشنایی با بورس به‌ترتیب عبارتند از: آشنایی با نحوه ورد به بورس؛ بررسی نکات مهم در بازار بورس؛ بررسی اصطلاحات رایج در بورس؛ بررسی اصول موفقیت در بازار سهام؛ نقش اطلاعات در کاهش ریسک سرمایه‌گذاری؛ چند توصیه مهم برای افراد تازه‌کار؛ سرمایه‌گذاری صرفا برای افراد ثروتمند نیست!؛ بررسی مفاهیم بازارهای مالی؛ آشنایی با تعاریف پایه در مبادلات ارز؛ مدیریت سرمایه در بازار ارز؛ بررسی اشتباهات رایج در معاملات؛ نگاهی بر برخی از مراحل اصولی معاملات؛ بررسی مفاهیم مربوط به انتخاب سهام؛ تحلیل تکنیکال و کار با الگوها؛ مدیریت و نحوه استفاده از روندها در تحلیل؛ مدیریت و نحوه استفاده از خطوط پیوت و کاماریلا؛ بررسی مبحث انواع میانگین‌ها؛ اصول استفاده از الگوهای برگشتی و نحوه کاربرد آن‌ها؛ آشنایی با فراریت در بازار تبادلی؛ بررسی امواج الیوت؛ بررسی مبحث اندیکاتورها؛ بررسی مبحث اسیلاتورها و تحلیل فاندامنتال. در بخش مبانی تحلیل تکنیکال بورس با این مباحث روبه‌رو هستیم: آشنایی با انواع نمودارها؛ لزوم فراگیری علم تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی؛ فلسفه منطقی تحلیل تکنیکال؛ آشنایی با مفهوم تایم فریم؛ آشنایی با سطوح حمایت و مقاومت؛ درجه اهمیت سطوح حمایت و مقاومت؛ تعریف کلی روند Trend؛ آشنایی با انواع روند و قوانین مربوط به آن‌ها؛ دلایل استفاده از تحلیل تکنیکال؛ انواع نمودارها در تحلیل تکنیکال؛ قوانین مدیریت ریسک؛ تشخیص سطوح حمایت و مقاومت؛ معیار اهمیت سطوح؛ تغییر نقش سطوح؛ مناطق حمایتی و مقاومتی؛ مثال‌های عملی؛ تعریف روند قیمتی؛ ترسیم خطوط روند؛ نکات تکیملی خطوط روند؛ خطوط کانال قیمتی؛ مثال‌های عملی روند؛ میانگین متحرک؛ اسیلاتورها؛ واگرایی؛ الگوهای کلاسیک؛ مثال‌های عملی الگوهای کلاسیک؛ الگوهای ادامه‌دهنده. انتشارات «پدیده» این مجموعه آموزشی را در قالب یک حلقه‌ دی‌وی‌دی منتشر کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

پیشنهاد های امروز:

  • seolution
  • آموزش بورس جامع از صفر به زبان ساده
    آموزش بورس و روش های سرمایه گذاری در بورس
    فیلم آموزش بورس
  • آموزش رایگان بورس
  • آموزش بورس
  • کتاب آموزش بورس seolution
  • آموزش بورس ایران
  • آموزش بورس مفید
  • آموزش بورس آگاه
  • سایت آموزشی بورس
  • آموزش مقدماتی بورس
  • کلاس آموزشی بورس
  • نرم افزار تحلیل تکنیکال 
  • نرم افزار مفید تریدر
  •  نرم افزار آموزش بورس
  • دانلود نرم افزار رایگان تحلیل تکنیکال بورس
  • دانلود نرم افزار مفید تریدر
  • نرم افزار بورس تهران
  • دانلود نرم افزار متاتریدر
  • دانلود نرم افزار بورس
  • متاتریدر بورس ایران
  • آموزش نصب مفید تریدر
  • نرم افزار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال
  • آموزش بورس آگاه
  • نمودار بازار بورس