موفقیت هر کسب و کار اینترنتی در گروِ دیده شدن در نتایج جستجوی گوگل است و این اتفاق نمی افتد مگر آنکه از همان ابتدای راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان یک استراتژی عالی برای سئوی سایت تان داشته باشید.

طراحی سایت به تنهایی هیچ کمکی به کسب و کار شما نمی کند. سئو یکی از مهمترین عوامل موفقیت کسب و کارها در فضای اینترنت می باشد. اولویت ما در سئولوشن ، توجه به نکات روز سئو می باشد.

سئو سایت به مجموعه ای از فعالیت هایی که برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود سئو سایت گفته می شود. در واقع تمامی کارهایی که شما برای رتبه گرفتن سایت در موتورهای جستجو انجام می دهید سئوی سایت یا همان بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نام دارد.

اگر کسب و کار شما اینترنتی است باید در گوگل دیده شوید !
اگر سایت دارید نمی‌توانید از سئو صرفنظر کنید! سئو مخفف واژه‌های Search Engine Optimization است که معنی آن «بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو» است. بهینه‌سازی سایت برای کلیدواژه‌ای خاص انجام می‌شود. تبلیغات اینترنتی بسیار گران است و همیشه بازده لازم را ایجاد نمی‌کند! ارزانترین و به‌صرفه‌ترین راه برای جذب افراد علاقه‌مند به سایت، استفاده از سئو است. افرادی که از طریق گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر وارد سایت می‌شوند، به موضوع سایت شما علاقه دارند و احتمال بیشتری وجود دارد که در سایت بمانند یا خرید کنند.سئو بهترین راه دنیا برای ایجاد ترافیک موثر است و آن هم به صورت رایگان و بدون صرف میلیون‌ها تومان هزینه برای تبلیغات!ترافیک موثر از بازدیدکنندگانی تشکیل شده که دقیقا به موضوع سایت شما علاقه دارند.

سئو، آنچه کسب و کار شما را متحول خواهد کرد

سئو به روش هایی گفته می­شود که بازدید سایت شما در گوگل از طریق آنها افزایش می­یابد و در نتیجه افرادی که به دنبال خرید محصولات شما هستند، به سمت سایت شما هدایت می­شوند. سئو  را می­توان به صورت سرمایه گذاری در نظر گرفت، سئو در بیان تمام روش­های بازاریابی اینترنتی بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را دارد.

  • تیم ما با تحلیل حوزه ی کاری شما و ارائه استراتژی مناسب و در نظر گرفتن تمام پارامترها قدم به قدم شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهد کرد. این قدم ها شامل موارد زیر خواهد بود.
  • تحلیل سایت و به دست آوردن مشکلات
  • بدست آوردن کلمات کلیدی مرتبط
  • بهبود محتوای سایت
  • تولید محتوای مناسب
  • تحلیل رفتار کاربر و افزایش نرخ تبدیل
  • بالا بردن اعتبار سایت
  • انطباق وضعیت سایت با الگوریتم های جدید گوگل
آموزش کسب و کار اینترنتی
آنالیز سایت سئو تخصصی و حرفه ای

سئو و بهینه سازی سایت

پیاده سازی روش هایی هوشمندانه جهت بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو و دیده شدن در صفحه اول گوگل
از ویژگی های بهینه سازی سئولوشن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مشاوره و راهنمایی برای کلمات کلیدی
  • معرفی به گوگل و ثبت مشخصات
  • گزارش و ارائه انواع نمودارها
  • بهینه سازی محتوا و مدیا
  • بهینه سازی قالب و کد
  • امکان کار کردن بر روی چند عبارت کلیدی
  • ایجاد کمپین متناسب نیاز
  • استفاده از بک لینک های معتبر
  • آموزش راه کارهای و نکات لازم
  • پشتیبانی و پاسخ گویی به مشکلات

دستیابی به نتیجه خوب در کمپین سئو، با اجرای کامل و به‌هم‌پیوسته بخش‌های مختلف آن (شامل بهینه سازی‌های فنی و محتوایی و لینک سازی داخلی و خارجی) و با در نظر گرفتن استانداردهای ارایه شده از طرف منابع رسمی گوگل و تجربیات ثابت شده قبلی و تجربیاتِ جدیدِ دیگر متخصصان سئو که با آزمون و خطا به آن‌ها رسیده‌اند حاصل می‌شود.

در نظر داشته باشید که سئو یک سرمایه گذاری است و مانند هر سرمایه گذاری دیگری باید با مطالعه انجام شود تا به سود دهی برسد. سئولوشن ابتدا سایت و حوزه ی کاری شما را بررسی می کند و سپس بر اساس نیاز شما تعرفه سئو سایت را  اعلام خواهد کرد.

برای تعیین هزینه دقیق خدمات سئو توسط سئولوشن، کارشناسان ما باید سایت شما و زمینه کاری که دارید را بررسی کنند و بر اساس آن بهترین پیشنهاد را جهت کسب نتیجه مناسب به شما پیشنهاد دهند.

 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی سفارش طراحی سایت شرکت طراحی سایت سئولوشن

قیمت سئو سایت توسط سئولوشن چگونه محاسبه می شود؟

در تعیین هزینه بهینه سازی وب سایت موارد زیر را مد نظر قرار می گیرد:

میزان رقابت در حوزه ی کاری شما:

میزان رقابت یکی از مهمترین عوامل در تعیین هزینه سئو است. اگر در حوزه ای تخصصی کار می کنید که تنها اقشار خاصی مخاطب شما هستند لازم نیست مانند کسب و کارهایی که مخاطبان گسترده تری دارند هزینه کنید. به عنوان مثال سایتی که به آموزش نرم افزارهای رشته ی مهندسی شیمی می پردازد لازم نیست مانند یک سایت گردشگری که مخاطب آن عموم جامعه می باشد هزینه کند. در واقع مخاطب قیمت سئو سایت را تعیین می کند. هرچه بازار هدف گسترده تر باشد هزینه بیشتر است. در نظر داشته باشید که رقابت در دنیای اینترنت، ممکن است با خارج از آن متفاوت باشد و از طرف دیگر، رقابت سئو شامل دو پارامتر تعداد رقبا و قدرت رقبا خواهد بود که توسط تیم سئو مورد بررسی قرار می گیرد.

تعداد کلمات کلیدی مرتبط به زمینه کاری در صفحه اول گوگل

انتخاب درست کلمات کلیدی اولین و مهم ترین قدم یک پروژه ی سئو است. تیم سئولوشن با بررسی بازار هدف کسب و کار شما بهترین کلمات کلیدی را برای شما انتخاب خواهد کرد. این انتخاب به گونه ای خواهد بود که نه تنها بازدید سایت را افزایش می دهد بلکه این بازدید کننده را به مشتری نیز تبدیل می کند. هرچه تعداد این کلمات بیشتر باشد میزان بازدید و در نتیجه فروش شما بیشتر خواهد بود. تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز به گستردگی کسب و کار شما بستگی دارد.

نیاز یا عدم نیاز سایت شما به اصلاح ساختار

ساختار درست به موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع سایت را بهتر درک کنند و در نتیجه رتبه ی بالاتری برای سایت شما در نظر بگیرند. ما در ابتدا ساختار سایت شما را بررسی می کنیم و پیشنهادهای لازم برای بهبود آن را ارائه خواهیم کرد.

آنالیز و بهینه سازی محتوا

این روزها تنها نوشتن مطلب و پر کردن صفحه از کلمات کلیدی تضمینی برای رتبه گرفتن نیست. محتوای سایت باید جذاب بوده و مخاطب را مجذوب خود کند. در واقع این روزها رفتار کاربر در سایت و زمان حضور او نقش تعیین کننده ای در تعیین جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو دارد. ما با تهیه یک استراتژی جامع برای تولید محتوا به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

چه فاکتورهایی که در تعرفه خدمات سئو سایت تاثیرگذار هستند؟

همان طور که می دانید کلمات دارای ارزش های بسیار قابل توجه ای هستند که بر اساس برخی از موارد دارای سیاست های قیمت گذاری خاصی می باشند به عنوان مثال سئو کردن کلمه ای همانند “مهاجرت به کانادا” و “میکروسکوپ” دارای تفاوت قیمت و کیفیت بسیارمجزایی از یکدیگر می باشند

نحوه محاسبه قیمت سئو

همواره سیاست های قیمت گذاری سئو دارای موارد بسیار جامع تری است اما از مهم ترین موارد نحوه محاسبه قیمت سئو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • سختی کلمه
  • تک سیلاب یا چند سیلاب بودن کلمه
  • جستجوی کاربر در ماه برای آن کلمه
  • رقابت در آن کلمه
  • و…

 

 

رقابت در یک کلمه کلیدی و ارتباط با هزینه انجام سئو

رقابت نیز یکی از موضوعات بسیار مهمی است که بر روی قیمت و هزینه انجام سئو افزایش پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال شما قصد دارید بر روی کلمه خرید پیراهن مردانه سئو کنید. رقبای شما بسیار قدر و حرفه ای هستند همانند دیجی استایل، مدیسه، شیکسون و… که این مورد نیز بر روی قیمت قطعا تاثیر گذار خواهد بود.

سختی کلمه کلیدی و ارتباط آن با تعرفه سئو

در خصوص سختی کلمه نیز اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دادیم اما باید بدانید که در برخی از شرایط سختی کلمه می تواند تعیین کننده قیمت نهایی باشد چراکه این موضوع خود با بررسی نتایج 10 رقیب اول و کارکرد آن ها بررسی خواهد شد.

تعرفه پروژه سئوی سایت چگونه محاسبه می شود؟

تعرفه پروژه سئو نیز همان طور که اشاره نمودیم از طریق روش های فوق بررسی می شود و در نهایت یک جمع بندی نهایی را برای شما ارسال خواهیم نمود که می توانید پس از بررسی شرایط اقدام به سئو کنید.

سئو وردپرس چیست ؟

به تمامی کارهایی که برای بهینه سازی یک سایت وردپرسی در موتورهای جستجو انجام می شود سئو وردپرس می گویند اگر سایت تان وردپرسی است و می خواهید آن را به صورت کامل بهینه سازی کنید

چه مواردی در سئو سایت باید در نظر بگیریم؟

قیمت سئو سایت

یکی از مهمترین سوالاتی که صاحبان کسب و کارهای آنلاین باید از خود بپرسند ، میزان هزینه ای است که باید برای سئو پرداخت کنند. قبل اینکه توضیحات بیشتری در مورد این موضوع بدهیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که سئو فرآیندی است که باعث می شود بازدید هدفمند سایت شما افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث می شود فروش بیشتری داشته باشید، بنابراین هزینه کردن در زمینه سئو یک نوع سرمایه گذاری محسوب می شود و با توجه به بازگشت سرمایه گذاری که برای سازمان ها دارد، عملا سئو هزینه محسوب نمی شود بلکه سرمایه گذاری است.

در حالت کلی پرسش در مورد اینکه قیمت سئو و بهینه سازی سایت چقدر است، مانند این است که بپرسیم قیمت ماشین چقدر است؟ همانطور که هزینه ای که برای خرید یک ماشین می پردازید به مدل و کاربرد آن بستگی دارد. در مورد تعیین بودجه برای پروژه سئو کسب و کارتان نیز هزینه با توجه به نوع خدماتی که انجام می شود مشخص می شود. بنابراین برای اینکه بتوانیم به این سوال پاسخ مناسبی بدهیم، باید شرایط انجام کار و وضعیت پروژه را بررسی کنیم.

یک استراتژی خوب سئو با ارزیابی مخاطبان هدف و نیازهای آنها شروع می شود. در مراحل بعد سئو مثل یک آهن ربا این مخاطبان را از میان انبوه مخاطبان جذب کسب و کار شما می کند.

قیمت سئو وب سایت به نحوه انجام خدمات توسط شرکت های سئو و همچنین هدف کسب و کار شما بستگی دارد. خدمات سئو روش های مختلفی دارد که شرکتهای فعال در این زمینه بر اساس آنها قیمت گذاری انجام می دهند. برخی از شرکتهای سئو، مبالغ هنگفتی بابت این خدمات دریافت می­کنند و در برابر آنها افرادی نیز پیدا می شوند که حاضرند با مبالغ پایین و وعده ی نتیجه گیری در کوتاه ترین زمان  سئوی سایت شما را بر عهده بگیرند. اغلب این افراد از روش های کلاه سیاه برای افزایش رتبه سایت استفاده می کنند. این روش ها ممکن است در کوتاه مدت باعث حصول نتیجه شود اما در دراز مدت رتبه ی سایت افت خواهد کرد و زیان های جبران ناپذیری به کسب و کار شما وارد خواهد کرد.

قیمت های سئو در ایران، بازه وسیعی را تشکیل می دهند، این موضوع دلایل مختلفی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم:

عدم تعریف مناسب از خدمات سئو و عدم هدفگذاری مناسب: تعریف برخی از افراد و شرکتها از خدمات سئو، محدود به نصب یک پلاگین در اسکریپت های آماده  یا انجام یک سری تنظیمات اولیه است. به این معنا که کار سئو، یکبار برای همیشه انجام می­شود و هدف مشخصی هم از کاری که انجام شده در کوتاه مدت نمی­توان گرفت. اینگونه افراد به ظاهر هزینه کمی برای این کار دریافت می­کنند، اما در واقع هزینه دریافت شده توسط آنها گرچه در مقایسه با دیگران کمتر است اما به ازا این هزینه کار خاصی برای مشتری انجام نمی شود و به همین دلیل ارزشی هم ایجاد نخواهد شد.
قیمت سئو بر اساس کلمه کلیدی: برخی دیگر از مشتریان و شرکتهای سئو و بهینه سازی سایت، قیمت سئو را بر اساس کلمه کلیدی اعلام میکنند، بدون اینکه در نظر داشته باشند که سئو داخلی مشتری شامل چه شرایطی است و چه کارهایی باید بر روی آن انجام شود. به همین دلیل نحوه قیمت گذاری و همچنین هدفی که مشتری از کار دنبال می­کند به دلیل اینکه الگوریتم های گوگل همواره در حال تغییر هستند و از طرف دیگر سئو، فعالیتی درازمدت و مداوم است اشتباه است و به همین خاطر در پایان کار هم مشتری و هم شخص یا شرکتی که کار سئو سایت را انجام داده است ناراضی خواهند بود.
سئو سیاه در برابر سئو سفید: در بسیاری از مواقع شخضی که کار سئو انجام می دهد، قرارداد را به صورت کوتاه مدت منعقد می کند و نتیجه را منوط به قرارگرفتن در صفحه اول گوگل در کلمه خاصی می کند. اینگونه قراردادها معمولا بر اساس روش های اسپم بنا شده اند و پس از کسب نتیجه شرکت سئو تعهدی نسبت به باقی ماندن سایت در گوگل نخواهد داشت و در صورتی که سایت مشتری اسپم شود پاسخگو نخواهد بود.

به دوره آموزش جامع سئو نیاز دارید؟

اگر نیاز به دوره جامع SEO سایت هستید میتوانید به بخش آموزشی سئولوشن  مراجعه نمایید.

روند سفارش سئو و عقد قراداد سئو به چه صورت انجام می شود؟

ثبت درخواست سفارش سئو توسط شما در سایت سئولوشن
بررسی سفارش و تماس کارشناس و دریافت اطلاعات بیشتر در صورت نیاز
تعیین هزینه برای انجام پروژه براساس کلمات کلیدی تعیین شده و اعلام آن به کارفرما
تهیه قرارداد سئو  و ارسال آن به کارفرما جهت تاییدیه
عقد قرارداد سئو و دریافت مبلغ تعیین شده برای شروع پروژه
شروع کار با شرایط تعیین شده و ارائه گزارش به صورت ماهانه
تحویل پروژه و تسویه حساب نهایی به کارفرما بعد از رسیدن سایت به صفحه اول گوگل

سئولوشن در انجام سئو سایت روی چه فاکتورهایی کار می‌کند؟

سایت سئولوشن با استفاده از اصول سئو کلاه سفید و استفاده از روش های ارگانیک سایت شما را در سه حوزه سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی بهینه‌سازی می‌کند.

برای سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر زمان لازم است؟

زمان رسیدن به صفحه اول گوگل براساس میزان جستجو و سختی کلمات کلیدی و همچنین فاکتورهای دیگر برای هر پروژه متفاوت است. در بازه زمانی ۳ ماه می‌توان پیشرفت جایگاه کلمات کلیدی را مشاهده کرد و به طور معمول حداقل ۶ ماه زمان برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز است.

مدت زمان گارانتی سرویس های سئو بعد از تحویل چه میزان است ؟

بسته به نوع پروژه و تهدات ما نسبت به آن که قبل از پروژه به مشتری عرض خواهد شد متغییر است اما معمولا بین ۳ ماه تا ۱ سال

هزینه نگهداری سئو هر سایت در ماه چه میزان است ؟(هزینه پشتیبانی سئو)

بعد از اتمام پروژه و رسیدن به صفحه اول گوگل و بسته به نوع پروژه سئو متغیر است.

عنوان تاگل

سفارش سئو SEO و بهینه سازی سایت

سفارش آنلاین سئو سایت و بهینه سازی سایت

سفارش سئو و بهینه سازی سایت (سئو سازی) به صورت حرفه ای با قیمت مناسب با سئولوشن

صفحه اول گوگل و جذب مشتری و افزایش فروش کسب و کارتان

سفارش سئو حرفه ای سایت | انجام خدمات سئو سایت 

اگر نیاز به افزایش مشتری و فروش در کسب و کار خود را دارید سفارش سئو یا بهینه سازی سایت خود را برای افزایش رتبه در گوگل با سئولوشن تماس بگیرید. سفارش سئو سایت یکی از بهترین روش هایی است که علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه منجر به افزایش چشم گیر درآمد شما در کسب و کارتان می شود.سفارش سئو راهی هوشمندانه برای رونق کسب وکار شما است. سفارش سئو سایت ( SEO ) و بهینه سازی برای ارتقا سایت در گوگل برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی