اصول تبلیغات موفق در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام برای هر کسب و کاری که قصد فروش یا ارائه خدمات خود را دارد میتواند مفید باشد. علاوه بر آن، این آگهی ها به شما کمک میکنند برند سازی و میزان بیشتر دیده شدن محصولات یا خدمات را افزایش دهید.
آیا تبلیغات در اینستاگرام برای کسب و کار شما مناسب است؟
تبلیغات اینستاگرام برای هر کسب و کاری که قصد فروش یا ارائه خدمات خود را دارد میتواند مفید باشد. علاوه بر آن، این آگهی ها به شما کمک میکنند برند سازی و میزان بیشتر دیده شدن محصولات یا خدمات را افزایش دهید.
ارتباط تبلیغات در اینستاگرام با پیج مورد نظر
میزان ارتباط تبلیغ با پیج انتخاب شده یکی دیگر از موارد مهمی است که باید قبل از اجرای تبلیغات در اینستاگرام به آن دقت کنید. به عنوان مثال، برای معرفی باشگاه ورزشی در رسانه های فعال در همین زمینه فعالیت کنید.
میزان ارتباط تبلیغ با پیج انتخاب شده یکی دیگر از موارد مهمی است که باید قبل از اجرای تبلیغات در اینستاگرام به آن دقت کنید. به عنوان مثال، برای معرفی باشگاه ورزشی در رسانه های فعال در همین زمینه فعالیت کنید.این پستها به وضوح با عبارت “Sponsored” برچسبگذاری و مشخص میشوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص میشود.
تبلیغ در پیج های اینستاگرام
این امکانی است که شما به عنوان تبلیغ کننده یا پیج ناشر میتوانید از آن استفاده کنید. مثلا، به عنوان یک تبلیغ کننده شما میتوانید با پیج هایی که فالوور زیادی دارند ارتباط برقرار کنید.همانطور که میدانید کاربران هر روز پیج های مورد علاقه شان را چک میکنند و این شانس وجود دارد که آنها تبلیغات اینستاگرامی شما را ببینند. عموما ایرانی ها از این روش برای تبلیغ کسب و کار یا محصول خود استفاده میکنند.
تبلیغات در صفحات بزرگ به یه روش انجام میگیرد:
۱) تبلیغات بنری
در این نوع تبلیغ در اینستاگرام منظور من از بنر، تنها عکس است، نه ویدئو. شما یک بنر تبلیغاتی درست میکنید و به یک صفحه بزرگ برای تبلیغ در اینستاگرام میسپارید.
تبلیغات در اینستاگرام به تنهایی معجزه نمیکند. شما باید بتوانید محتوای باکیفتی برای پیج کسب و کار خود ایجاد کنید.بنابراین حتما به تولید محتوای مناسب برای اینستاگرام توجه خاصی داشته باشید.
۲) تبلیغات ویدئویی
همانطور که از اسم آن مشخص است، این مدل تبلیغات فقط مختص ویدئو است.
۳) تبلیغات استوری
تبلیغات استوری هم که همان تبلیغات در استوری است. در این مدل شما برای تبلیغ در اینستاگرام، بنر خود را به یک صفحه بزرگ میدهید تا برای ۲۴ ساعت آن را در استوری خود قرار دهد. تبلیغات در استوری بسیار مناسب کسانی است که محصولی برای فروش دارند یا میخواهند مخاطبان تبلیغ از وبسایتشان دیدن کنند.
آموزش ساخت قالب پست و استوری اینستاگرام به سبک حرفه ای ها
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5129 هزار تومان95 هزار تومان -
دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
-
دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت 240 هزار تومان
-
کلمات کلیدی طلایی در سئو رایگان!
-
آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital marketing
445 هزار تومان360 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.