طراحی سایت فروشگاهی

شعبه آنلاین کسب و کار خود را ایجاد کنید

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را آنلاین کنید بایستی اولین قدم را بردارید و آن  “طراحی سایت” است. تیم سئولوشن با داشتن سال ها تجربه می تواند در طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی ، طراحی سایت فروشگاهی و هرنوع طراحی سایتی متناسب با کسب و کار شما به بهترین شکل شما را یاری کند .  ما با بررسی نیازها و استفاده از به روزترین تکنولوژی های طراحی سایت اینترنتی در کم ترین زمان  و مناسب ترین قیمت برای شما سایتی حرفه ای و به روز طراحی می کنیم.

فروش به صورت فیزیکی به تنهایی برای پیشرفت و رونق کسب و کارتان کافی نیست، امروزه مشاغل و تجارت‌هایی موفق هستند که در دنیای اینترنت و مجازی نیز حضور فعال داشته باشند.

حرفه‌ای شروع کنید طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
امکان فروش محصولات فیزیکی، فایل و خدمات. به راحتی محصولات فیزیکی و قابل ارسال، محصولات دیجیتال و حتی انواع خدمات را به مخاطبان فروشگاه خود ارائه دهید.

طراحی فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما
راه اندازی فروشگاه آنلاین

امکانات و ویژگی های سایت فروشگاهی بر روی تصمیمات مشتریان تاثیر زیادی داشته و آنها را به مشتریان وفادار سایت شما تبدیل می کند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی
  • ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
  • جلب اعتماد مشتریان
  • امکان مقایسه محصولات
  • فعال کردن دیدگاه ها و نظرات کاربران
  • قابلیت جستجوی محصول در سایت فروشگاهی
  • قابلیت فیلتر کردن محصولات
  • گزینه های نحوه ارسال
  • روش های  پرداخت آنلاین متنوع  وب سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کامل

طراحی سایت فروشگاهی یکی از بهترین روش ها به منظور گسترش و توسعه کسب و کار می باشد. فروشگاه اینترنتی به شما این امکان را می دهد که کسب وکار خود را گسترش دهید.

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود. بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز های موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است

سئو کسب و کار اینترنتی راه اندازی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت فروشگاهی
خدمات سئو گوگل قرارداد سئو

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و فروش انواع محصولات و خدمات در هر زمینه کاری است که با توجه به نوع محصول می‌توان قالب مناسبی برای طراحی وب سایت فروشگاهی استفاده کرد. در این نوع سایت فروشگاهی فروشنده کالا و خدمات خود را بر روی سایت قرار می‌دهد و توضیحات و قیمت مربوط به آن را به نمایش می‌ذارد و مشتریان به راحتی می‌توانند محصول و خدمات مد نظر خود را در هر زمان و مکانی خریداری کنند. معمولا پرداخت در وب سایت فروشگاه‌ اینترنتی به صورت ابزارهای پرداخت الکترونیک قابل انجام است. کارت‌های پرداخت الکترونیک، چه بصورت مجازی (فقط قابل استفاده در فضای اینترنت) و چه به صورت فیزیکی اغلب قابل استفاده در چنین محیط‌هایی هستند. البته فروشگاه‌های اینترنتی محلی معمولاً قابلیت تحویل پول در هنگام دریافت کالا را نیز دارند، ولی در خریدهای اینترنتی جهانی معمولاً چنین امکانی فراهم نیست.

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت  با ما در ارتباط باشید .

09386151506        09152680062

 

 

ساخت سایت فروشگاهی برای چه کسب و کار ها و افرادی مناسب است؟

ساخت سایت فروشگاهی برای هر شغل و کسب و کاری مناسب و لازم است. هم افرادی که قصد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید را دارند اما نمی‌توانند هزینه‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب و کار فیزیکی را پرداخت نمایند و هم کسانی که می‌خواهند فروش خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود نمایند، می‌توانند این کار را با خرید یک سایت آغاز کنند. امروزه موفقیت کسب و کارها و پیشرو بودن آن‌ها به حضور این کسب و کارها در اینترنت وابسته است، با این وجود بسیاری از افراد از داشتن یک سایت فروشگاهی یا سایتی متناسب با کسب و کار خودشان واهمه دارند. مهم‌ترین دلیل این ترس این است که افراد فکر می‌کنند باید دانش برنامه نویسی داشته باشند و یا اینکه حتما از ابتدا باید سئو بدانند در صورتی که چنین نیست و تمامی این موارد را می‌توانید به مرور زمان فرا بگیرید. از این رو هر شغلی از کوچکترین شغل ها از مغازه های کوچک و حتی شغل‌هایی که مکان فیزیکی ندارند تا مشاغل بزرگی چون شرکت‌ها و کارخانه‌ها می‌توانند برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود سایت داشته باشند. حتی بسیاری از مشاغلی که امروزه به مشاغل و برندهای معروف و مطرح تبدیل شده اند معمولا کار خود را با ساخت سایت فروشگاهی یا ساخت سایت مربوط به شغل خود آغاز کرده‌اند و به مروز زمان شغل خود را گسترش داده و به موفقیت‌های چشمگیری رسیده‌اند.

مزایای داشتن فروشگاه اینترنتی چیست؟

آیا افراد برای مدیریت سایت فروشگاهی خود نیاز به دانش برنامه‌نویسی دارند؟

خیر،  برای مدیریت سایتذ فروشگاهی نیازی به داشتن هیچگونه دانش برنامه‌نویسی برای مدیریت آن نخواهید داشت.

ای نماد چیست و چگونه می‌توان آن را فعال کرد؟

ای نماد یا نماد اعتماد الکترونیک به منظور تایید هویت و صلاحیت سایت‌های فروشگاهی از سمت مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعطا می شود.

آیا مشتری می‌تواند نحوه ارسال کالا را انتخاب کند؟

بله، با انتخاب نحوه ارسال کالا توسط کاربر، هزینه ارسال نیز در هزینه نهایی محاسبه خواهد شد.

در طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی سئو هم انجام می شود؟

اصول اولیه و پایه سئو در تمامی سایت‌های طراحی شده توسط تیم سئولوشن رعایت می شود  اما جهت سئو کامل سایت فروشگاهی به قسمت مشاوره سئو و خدمات سئو مراجعه کنید

 

آیا محدودیتی برای تعداد و افزودن محصول و دسته‌بندی محصولات در سایت فروشگاهی وجود دارد؟

برای افزودن محصول و گسترش دسته‌بندی محصولات برای سایت فروشگاهی شما محدودیتی وجود نخواهد داشت.

 

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست.
اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.‎
فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
سئو در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
دسترسی آسان و سریع به محصول در طراحی وب سایت فروشگاهی
ثبت نام کاربر جهت خرید از وب سایت فروشگاهی
سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی
هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید دچار زحمت شود. علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.‎طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.
چگونه با سرمایه کم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم

ست مثل ساختن یک فروشگاه فیزیکی(کسب و کار سنتی)، ساخت وب سایت فروشگاهی هم مراحل خاص خودش رو داره که باید به ترتیب اونارو اجرا کنید

آموزش صفر تا صد ساخت فروشگاه اینترنتی و ساخت سایت
طراحی سایت فروشگاهی با امکانات سایت دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی نیازمند آنالیز دقیق و تخصصی است، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی را با سئولوشن وب تجربه کنید.قیمت طراحی سایت فروشگاهی.

در قالب طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی بخشی از المان یا همان الگوهایی وجود دارند که آنها را از سایت‌های خبری، شرکتی، شخصی و هر نوع دیگری از انواع سایت‌ها متفاوت …

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قدرتمند و زیبا می تواند درهای موفقیت درکسب وکار را برای شما گشوده و تجارتی نو را پایه گذاری نماید.
طراحی سایت فروشگاهی ، قیمت و هزینه طراحی وب سایت ،طراحی سایت حرفه ای ، خدمات طراحی سایت. طراحی سایت در تهران ، طراحی سایت در کرج ، طراحی سایت در مشهد ، طراحی سایت فوری و ارزان.

.طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای، اختصاصی و بهینه سازی شده
طراحی سایت فروشگاهی مانند ایجاد یک شعبه جدید از کسب و کار شماست.
فروشگاه آنلاین خود را با بیشترین امکانات و در سریع‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی کنید.
نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی چگونه است
چگونه با سرمایه کم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم
دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی
آموزش راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی
اگر به دنبال ساخت فروشگاه اینترنتی هستید با ما تماس بگیرید

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قدرتمند و سریع

طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان

چگونه یک فروشگاه اینترنتی حرفه‌‌ای و پرفروش بسازیم؟

طراحی سایت فروشگاهی برای معرفی و تبلیغ و یا فروش کالاها و خدمات در اینترنت بسیار مناسب می باشد

خرید سایت فروشگاهی|ساخت سایت فروشگاهی|طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاهی – طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با امکانات حرفه ای

چگونه با سرمایه و بودجه کم کسب و کار و فروشگاه آنلاین

آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی از صفر تا صد

چطور یک فروشگاه اینترنتی با امکانات کامل و درگاه بانکی راه اندازی کنید

چگونه آنلاین شاپ بزنیم
راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

ایجاد فروشگاه اینترنتی

فروشگاه ساز

ساخت سایت فروشگاهی
سئولوشن

فروشگاه ساز

هزینه طراحی سایت

پیج فروشگاهی در اینستاگرام

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به چه چیزهایی نیاز داریم

چگونه آنلاین شاپ بزنیم