درباره سئولوشن

 

شفاف باشید، متفاوت باشید

ما فعال هستیم، تلاش می‌کنیم و به کسب و کارها اهمیت می‌دهیم.

 

سئولوشن  پلتفرم آموزشی در بستر تجارت الکترونیک

سئولوشن مرجعی تخصصی برای یادگیری کامل مهارت های مورد نیاز دنیای دیجیتال و مدرن است.  شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با ورود به وبسایت سئولوشن از مطالب آموزشی که به صورت پیوسته توسط تیم حرفه ای سئولوشن تولید و دائما آپدیت می شود، استفاده کنید.

با برگزاری بیش از 100 ها کارگاه آموزش حضوری در مشهد و برگزاری دوره های آموزشی آنلاین (وبینار آموزشی) و دوره های آموزشی غیرحضوری  تجربه فراوانی در حوزه آموزش کسب کرده ایم .

کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی با رویکردی کاملا مهارتی و کاربردی برگزار می شود و تلاش می کنیم توانمندی هایی ایجاد کنیم تا فراگیران در پایان دوره بتوانند مستقیم در کسب و کار خود استفاده کنند و یا حتی کسب و کاری را از ایده تا اجرا راه اندازی کنند. دوره های آموزش غیرحضوری و آنلاین کسب و کار اینترنتی ویژه تمامی علاقه مندان می باشد و نیاز به دانش فنی و تخصصی ندارد و برای افرادی که فرصت حضور مستمر و طولانی برایشان مقدور نیست.هدف ما از برگزاری کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی ارتقا مهارت فردی و کاری برای عموم علاقه مندان است.

رگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری در زمینه کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای دیجیتال، اینستاگرام مارکتینگ و …
شرکت خدمات طراحی سایت و سئو

آکادمی مهارت آموزی کسب و کار اینترنتی

طراحی سایت، سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ

سئولوشن مرجعی برای آموزش های آنلاین در زمینه سئو، وردپرس و دیجیتال مارکتینگ تمامی تلاش خود را برای ارائه بهترین آموزش ها توسط حرفه ای‌ترین متخصص های در هر حوزه چه بصورت رایگان و چه به صورت دوره های غیررایگان قرار داده است. در  سئولوشن می توانید صاحب تخصص شوید و وارد بازار کار شوید.

بسیاری از فارغ التحصیلان برای ورود به بازار پر رقابت کار در ایران نیاز به یادگیری مهارت های لازم دارند . یکی از بزرگترین چالش ها هزینه های آموزشی هست . سئولوشن با قرار دادن بیش از صدها آموزش رایگان و غیررایگان با اساتید متخصص، باتجربه و حرفه ای, شیوه آموزشی نوین و قرار دادن دوره های مناسب برای ورود به بازار کسب و کار  را فراهم نموده است.

 

 

تا متخصص شدن در دنیای کسب و کار اینترنتی

در کنار شما خواهیم بود.

 

مأموریت سئولوشن

ما سعی میکنیم که دنیای کسب و کار اینترنی را برای علاقه مندان به این حوزه آموزش دهیم  و اگر کسب و کارها  نیاز داشته باشند  برای کسب و کارشان از سئو یا دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند هم مشاوره داریم و هم برای آن ها پیاده سازی خواهیم نمود.

آموزش های منحصربفرد دوره های آموزشی کاملا متناسب با محتوا به انواع روش های حضوری، ویدئویی، کارگاهی و پروژه محور ارائه میشوند .

اساتید دلسوز  تیم ما، تا زمانی که شما را به هدف نهایی برسانند در پلتفرم های مختلف با شما در ارتباط بوده و هرگونه پشتیبانی و همراهی را خواهند داشت.

برای مشاهده تمامی مقالات آموزشی کسب و کار اینترنتی در صفحه اصلی و در منو بالا روی عبارت “مقالات آموزشی” کلیک کنید. همچنین جهت مشاهده محصولات آموزشی کسب و کار اینترنتی سایت در صفحه اصلی در منو بالا روی عبارت “دوره های آموزش جامع کسب و کار اینترنتی” کلیک کنید.

500 مشتری کسب و کار
1200 دانشجوی عضو سایت
9000 ساعت ویدئو آموزشی
120 دوره آموزشی
اموزش مشهدطراحی سایت فروشگاه اینترنتی کسب و کار اینترنتی سئو دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام مارکتینگ

 سئولوشن:

  • کیفیت بالا محتوا محتوای ارائه شده در سئولوشن
  • بروز بودن و آپدیت محتو،ا برای ما خیلی مهم هست که محتوایی که از ما دریافت می‌کنید بروز باشد
  • کاربردی بودن محتوا ، از همه مهم تر این هست که محتوایی که میخوانید را بتوانید در پروژه‌های واقعی استفاده کنید پس همه‌ی تلاشمان را خواهیم کرد تا محتوایی به شما عزیزان بدهیم که بتوانید در پروژه‌های سئو و دیجیتال مارکتینگ مخصوصا متناسب با ایران استفاده کنید.
  • پشتیبانی و پاسخ رایگان به سؤالات شما عزیزان در مورد کسب و کار اینترنتی،سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • احترام به نظر شما عزیزان
  • رفع نیاز‌های شما عزیزان در حوزه‌ی کسب و کار اینترنتی،طراحی سایت،سئو و دیجیتال مارکتینگ
  • رزومه اساتید را مطالعه نمایید
  • از بیش از 100 ها ویدئو رایگان استفاده نمایید.
  • پرداخت آسان در سایت.
  • پشتیبانی از مشکلات فنی
  • پشتیبانی  توسط مدرسین
  • مشاهده سر فصل های آموزشی
  • کیفیت فوق العاده صدا و تصویر
  • مدرسین حرفه ای
طراحی وب سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با استفاده از اسنیپت های جدید گوگل و سازگار با موبایل ریسپانسیو. طراحی سایت ارزان و حرفه ای
طراحی وبسایت wordprees

در بخش نمونه کارهای ما نمونه کارهای طراحی سایت و سئو مشاهده کنید

چرا باید عضو خبرنامه کسب و کار اینترنتی سئولوشن شویم؟

با عضویت در خبرنامه سولوشن، روزانه ایمیل های آموزشی در مورد کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی،دیجیتال مارکتینگ و سئو و سایر آموزش ها دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید جدیدترین دوره ها و محصولات آموزشی را دریافت کنید.

 اولین نفری باشید که از انتشار آموزش های جدید و تخفیف های سایت سئولوشن مطلع می شود.