دوره آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ آموزش غیر حضوری دیجیتال مارکتینگ به صورت کاربردی دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ تا 100 دیجیتال مارکتینگ را در یک دوره جامع بیاموزید. دیجیتال مارکتینگ تخصص ماست دیجیتال مارکتینگ آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf اصطلاحات ديجيتال ماركتينگ مقاله دیجیتال مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ تخصص ماست

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. برخلاف بازاریابی سنتی، مشتریان در دیجیتال مارکتینگ بیشترین اهمیت را دارند. به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند وب سایت، ایمیل، موبایل، شبکه های اجتماعی سعی می کنند رفتار مشتریان را تحلیل کنند تا تبلیغات خود را در زمان مناسب و بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت نمایند.در واقع دیجیتال مارکتینگ خیلی گسترده تر از دیگر روش های بازاریابی در کسب و کارهای سنتی است.استفاده از هر نوع رسانه ای که مربوط به کسب و کارهای دیجیتال است می تواند به بازاریابی دیجیتال کسب و کار کمک کند.

 رشد و توسعۀ کسب و کار با دیجیتال مارکتینگ

 

دیجیتال مارکتینگ از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و مدیریت تبلیغات مورد اشاره قرار می‌گیرد. اما با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سال‌های اخیر، افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، امروزه به عنوان یک دانش و تخصص مستقل از آن یاد میشود.

دیجیتال مارکتینگ فقط محدود به کسب و کارهای آنلاین نمی شود. خیلی از دوستان فکر می کنند بازاریابی دیجیتالی فقط برای کسب و کارهایی است که دارای یک وب سایت هستند. در صورتی که به هیچ وجه این طور نیست. خیلی از کسب و کارهای سنتی هم هستند که از طریق تبلیغات دیجیتال سعی دارند تا خدمات خود را به مشتریان احتمالی خود معرفی کنند.

در دیجیتال مارکتینگ سعی می شود از طریق ابزارهایی مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی رفتار کاربران و مخاطبان تحلیل شود تا بعد از بررسی های انجام شده بتوان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بر روی این افراد کسب کرد.

مشهد دیجیتال مارکتینگ بازاریابی دیجیتال
دوره دیجیتال مارکتینگ،آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ دوره جامع آموزشی دیجیتال مارکتینگ

Digital Marketing Solution

برای موفقیت در دنیای

دیجــیتال مارکتینگ

نیاز به آمـوزش دارید؟

 

پکیج جامع و تخصصی

دیجــــیتال مارکتینگ

ویــــژه کسب و کارها

 

چگونه یک دیجیتال مارکتر شوم؟

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیجیتال مارکتینگ یک روش بازاریابی برای محصولات و خدمات متنوع به حساب می‌آید که در آن از فناوری‌های دیجیتال استفاده می‌شود. این نوع بازاریابی اغلب در فضای اینترنت صورت می‌گیرد. افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که میزان بازدیدهای وب‌سایت خود و فروش محصولاتشان را افزایش دهند. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد. در این مقاله، شما را با مفهوم بازاریابی دیجیتال، اهمیت و انواع مختلف آن آشنا خواهیم کرد. در نهایت، می‌توانید با شناخت روش‌های مختلف این نوع بازاریابی و به کارگیری آن‌ها، استراتژی بازاریابی کسب و کار را بهبود بخشید.

چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

  • دسترسی سریع و آسان به مخاطب هدف
  • در اختیار قراردادن ابزارهای سنجش و اندازه گیری
  • قیمت مناسب
  •  تنوع تبلیغاتی
  • قابلیت بهبود سیستم در سریع ترین زمان ممکن

ابزارها و تکنیک های بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ کدامند ؟

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو Search Engine Marketing

3- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو سئو search engine optimization

2- بازاریابی درونگرا یا جاذبه ای Inbound Marketing

4- بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing

6- تبلیغات بر اساس کلیک PPC

8- بازاریابی موبایلی Mobile Marketing

9- بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ Email Marketing

11- بازاریابی ویروسی Viral Markreting

12 –   بازاریابی پیامکی یا تبلیغات پیامکی SMS Advertising

14 – تبلیغات بنری Banner Advertising

7- اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing

14 – تبلیغات بنری Banner Advertising

5- بازاریابی محتوا ontent MarketingC

مزایای دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ قوی ترین شیوه بازاریابی است

یکی از بزرگترین مزایای دیجیتال مارکتینگ، هدفگیری دقیق خریداران ایده آل شماست

هزینه پایین  و مقرون به صرفه برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ

بسیاری از مردم خرید خود را به صورت آنلاین شروع می کنند

مخاطبان شما در شبکه های اجتماعی حضور دارند، و دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند به آنها دسترسی پیدا کنید

با دیجیتال مارکتینگ  می توانید به سادگی و سرعت تاکتیک ها و استراتژی خود را برای گرفتن بهترین نتایج با تغییرات وفق دهید

دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند به مشتریان موبایل دسترسی داشته باشید

نتایج استفاده از دیجیتال مارکتینگ قابل سنجش است

ضرورت استفاده از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ نیاز اصلی هر کسب و کاری است که به صورت آنلاین فعالیت می کند. در واقع بازاریابی دیجیتال یک قسمت جدایی ناپذیر در کسب و کارهای اینترنتی است.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ کدامند؟

دیجیتال مارکتینگ در دو بخش آفلاین و آنلاین ابزارهای مختلفی دارد که هرکدام از آن‌ها با توجه به شرایط و نیاز استفاده می‌گردند.

چگونه از دیجیتال مارکتینگ کسب درآمد کنیم؟

در حال حاضر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. هرچه کاربران با فناوری  و دنیای اینترنت بیشتر آشنا می‌شوند؛ تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

رشد روزافزون برای دیجیتال مارکتینگ، باعث شده تا جایگاه‌های شغلی برای متخصصان دیجیتا مارکتینگ ضرورت پیدا کند و یک از اصلی‌ترین تقاضای بازار استخدامی، مربوط به حوزه بازاریابی دیجیتال بوده است که تخصص‌های زیر در این حوزه با تقاضای بسیاری مواجه هستند:

  • استراتژی محتوا
  • مدیریت پروژه دیجیتال
  • تجزیه و تحلیل داده
  • بازاریابی برند
  • سئو بهینه‌سازی موتور‌ جست‌وجو (SEO)
  • طراحی و توسعه وب‌سایت
  • تجارت الکترونیک (E-commerce)

وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ (متخصص دیجیتال مارکتینگ) چیست؟

حرفه یا تخصصی که مسئول گسترش استراتژی فروش محصول یا خدمات یک شرکت به صورت آنلاین می باشد. در این راه از ابزاری نظیر شبکه های اجتماعی، وبسایت، ایمیل مارکتینگ و موتورهای جستجو بهره گرفته می شود. در حال حاضر مدیریت شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ برای همه کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. هرچه کاربران با فناوری  و دنیای اینترنت بیشتر آشنا می‌شوند؛ تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ افزایش بیشتری پیدا می‌کند.

وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ عبارتند از

  • برنامه ریزی و اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ شامل سئو ، ایمیل مارکتینگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سایت های پر بازدید
  • برنامه ریزی و اجرای کمپین های موفق در شبکه های اجتناعی
  • کنترل پروژه و گزارش گیری از کمپین های فعال و ارزیابی فیدبک کمپین ها در فروش
  • هدایت تیم و همکاری با تیم های داخلی و خارجی برای اجرای کمپین های دیجیتال مارکتینگ
  • پیدا کردن سلایق و خواسته بازار برای مدیریت منابع مالی در جهت تبلیغات در فضای وب
  • قابلیت اندازه گیری نرخ تبدیل بازدید کننده به مشتری
  • بهینه سازی قیف فروش و ایجاد بخش های موثر در ابزار های دیجیتال مارکتینگ برای تبدیل بازدید کننده به خریدار
  • همکاری با سازمان ها و رسانه های مختلف •    برنامه ریزی و مدیریت وب سایت، SEO/SEM، ایمیل، رسانه های اجتماعی و کمپین‌های تبلیغاتی

•    نگهداری و بهبود حضور شما در رسانه‌های اجتماعی
•    اندازه‌گیری و سنجش عملکرد تمامی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ و تهیه گزارش در مورد آن

رشد روزافزون برای دیجیتال مارکتینگ، باعث شده تا جایگاه‌های شغلی برای متخصصان دیجیتا مارکتینگ ضرورت پیدا کند و یک از اصلی‌ترین تقاضای بازار استخدامی، مربوط به حوزه بازاریابی دیجیتال بوده است که تخصص‌های زیر در این حوزه با تقاضای بسیاری مواجه هستند:

  • استراتژی محتوا
  • مدیریت پروژه دیجیتال
  • تجزیه و تحلیل داده
  • بازاریابی برند
  • سئو بهینه‌سازی موتور‌ جست‌وجو (SEO)
  • طراحی و توسعه وب‌سایت
  • تجارت الکترونیک (E-commerce)

مهارت های لازم کارشناس یا متخصص دیجیتال مارکتینگ چیست؟

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید موارد زیر را داشته باشد.
• دارای مقطع تحصیلی کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های مرتبط با بازاریابی یا بازرگانی و … باشد.
• حتما تجربه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشد و با تمامی ابزار های دیجیتال مارکتینگ آشنا باشد.
• خلاقیت در نوع تبلیغات و ایده های نوین در برندینگ

• آشنایی با سئو ، ایمیل مارکتینگ ، گوگل ادورز ، شبکه های اجتماعی و تبلیغات در بخش های آنلاین داشته باشد

• آشنایی ساخت صفحات فرود و قیف فروش
• آشنایی با تست های A/B چند متغیره(multivariate)
• آشنایی با روش های افزایش ترافیک وب سایت
• دانش استفاده از تبلیغات آنلاین و ابزار های مختلف
• آشنایی با گوگل ادورز
• آشنایی با زبان های برنامه نویسی تحت وب
• آشنایی به روش بهینه سازی روش های بازار آنلاین

دیجیتال مارکتر کیست ؟

دیجیتال مارکتر طبق تعاریف وظیفه افزایش ترافیک یک سایت و برندیگ یک کسب و کار اینترنتی از طریق تمام کانال های دیجیتال را دارد (چه رایگان چه پولی )

کانال هایی مثل :

آیا دیجیتال مارکتینگ برای همه ی کسب و کار ها تاثیرگذار است؟

بازاریابی دیجیتال میتواند برای هر کسب و کاری در هر صنعتی کار کند .صرف نظر از آنکه شرکت شما چه محصولی ارایه میکند. بازاریابی دیجیتال شامل شناسایی مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش هست که همانطور گفتم امروزه در دیگر مسایل مربوط به تجربه کاربری و افزایش فروش نیز فعالیت دارد