طراحی فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما

هم اکنون وب سایت تجاری خود را سفارش دهید!

در فضای مجازی آنقدر کاربر و مشتری وجود دارد که با وجود تمام سایت ها و فروشگاه هایی که در اینترنت فعال هستند هنوز هم جا برای ورود و توسعه کسب و کار وجود دارد. طراحی کردن وب سایت نه تنها هزینه های خود را جبران خواهد کرد بلکه به عنوان یکی از سرمایه های شرکت ها به حساب می آید.ما کلیه فرآیند های ایجاد و راه اندازی وب سایت را از صفر تا صد برای شما اجرایی می نماییم و بهترین متد های طراحی و بهینه سازی و سئو سایت را به شما ارائه خواهیم داد. در نهایت سایتی را به شما تحویل می دهیم که کاملا مطابق سلیقه شما و نیاز های کسب و کارتان باشد.

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت تجارت الکترونیکی و همینطور خدمات سئو با شماره  09152680062 , 09155108149 تماس بگیرید

راه‌اندازی سایت های اینترنتی و ساخت سایت های خبری، اطلاع رسانی و تجارت الکترونیک و فروشگاهی

طراحی وب سایت از جمله به روز ترین و پر کاربرد‌ترین موضوعات مربوط به کسب و کار آنلاین می‌باشد. امروزه هر کسب و کاری برای افزایش فروش و تعداد مشتریان حداقل به یک نشانی و وبسایت اینترنتی نیاز دارد. فارغ از هزینه طراحی وبسایت شرکتی یا فروشگاهی توجه به عوامل دیگری مانند تولید محتوا، طراحی ظاهر سایت و بررسی سرعت و سئو سایت اهمیت زیادی در موفقیت یک وبسایت اینترنتی دارد.تیم سئولوشن تلاش میکند تا بهترین وبسایت را بر اساس نیاز شما طبق آخرین متد روز طراحی و پیاده سازی کند. انواع سایت شخصی ، فروشگاهی و شرکتی …

چرا به طراحی وب سایت برای بازار اینترنتی خود نیاز داریم؟

وب سایت شما هسته اصلی فعالیت های بازاریابی آنلاین شما است. میکروفونی است برای بازگو کردن هرچیزی که در دنیای خدمات اینترنتی و کسب و کار شما وجود دارد. کسب و کار شما ممکن است در تهران، کرج، کرمان، مشهد، اصفهان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس و یا شهرها و روستاهای بکر و دور افتاده کشور عزیزمان قرار داشته باشد. طراحی یک وبسایت حرفه ای به شما امکان می دهد به بازار هدفی بسیار بزرگ فراتر از شهر و استان محل فعالیت فیزیکی خود دسترسی داشته باشید.

شما با استفاده از یک طراحی وب سایت خوب، به راحتی می توانید بازدیدکنندگان خودتان را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. از طریق ابزار هایی مانند سئو ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل ، تبلیغات کلیکی گوگل و سایر تبلیغات در موتور های جست وجو، می توانید این هدف را زودتر محقق کنید.

در حالی که یک وب سایت ضعیف می تواند پول و سرمایه گذاری شما را هدر دهد ، داشتن یک وب سایت بهینه، سرمایه شمارا چندین برابر خواهد کرد.

معرفی همکاری در فروش سئولوشن
آنالیز سایت سئو تخصصی و حرفه ای

مراحل  طراحی راه اندازی وب سایت 

بررسی عوامل تشکیل دهنده وب سایت مورد نظر
استخدام طراح وب سایت
بررسی محتوای وب سایت
انجام مراحل طراحی گرافیکی قالب و ظاهر سایت
تائید طرح توسط مشتری
طراحی صفحات بر اساس آخرین استانداردها
بارگذاری سایت طراحی شده بر روی فضای اینترنت

آیا استخدام طراح وب سایت برای مدیریت سایت ضرورتی دارد؟

شما به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهید بود و بدون شک در این مسیر نیاز به فردی متخصص خواهید داشت. شما می توانید افراد متخصص به صورت حضوری و یا  فریلنسر طراحی وب سایت(دورکار) استخدام نمایید. فریلنسر طراحی سایت وردپرس می تواند به طور کامل مدیریت سایت ،درج محتوا، بروزرسانی و پشتیبانی سایت کسب و کار شما را بر عهده بگیرد.

جدیدترین و پرکاربردترین نوع طراحی وب سایت با وردپرس

CMS مخفف عبارت Content Management System به معنای سامانه مدیریت محتوا می باشد. شما به واسطه آن می توانید محتوای سایت خود را مدیریت کنید، صفحات جدید بسازید و طراحی سایت خود را تغییر دهید. از مناسب ترین cms های رایج برای طراحی سایت حرفه ای می توان به WordPress و Joomla اشاره کرد. امکانات متعدد در کنار هزینه کم برای راه اندازی یک وب سایت حرفه ای با این سیستم های مدیریت محتوا ، سبب محبوبیت آنها در میان طراحان شده است.

در حال حاضر WordPress پرکاربردترین CMS می باشد. سهولت در استفاده ، قابلیت توسعه پذیری ، پلاگین های بسیار متعدد و کاربردی در کنار امکان طراحی صفحات بسیار زیبا و چشم نواز سبب شده است تا طراحی وب سایت با وردپرس در میان توسعه دهندگان بسیار پرکاربرد باشد.

 

سئو سایت

تاثیر سئو در طراحی وب سایت

سئو و بهینه سازی از عناصر جدا نشدنی وبسایت هستند ، در حقیقت SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو است. وبسایتی که بهینه شده باشد در نتایج جستجو بهتر نمایش داده می شود ، شما کاربران بیشتری جذب میکنید و در نتیجه درآمد بهتری کسب میکنید

برای بهینه سازی سئو وب سایت خود وقرار گرفتن آن در لیست های بالاتر رنکینگ گوگل و دیگر موتورهای جستجو باید بدانیم که چگونه طراحی وب سایت بهینه، بر روی SEO شما تأثیر می گذارد.بهبود سئو سایت و افزایش رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجو گوگل اهمیت و تاثیر زیادی در موفقیت کسب و کارها دارد. امروزه با توجه به اینترنتی شدن فضای کسب و کار حضور پر قدرت در اینترنت شاخصی بسیار تاثیر گذار بر موفقیت هر کسب و کاریست. انجام پروژه سئو نیازمند آشنایی با اصول فنی و ابزارهای تکنیکال ، اصول تولید و انتشار محتوا و آشنایی عمیق یا الگوریتم رتبه دهی گوگل است. در دوره کنونی نه فقط کسب و کارهای اینترنتی و استارتاپ ها ، بلکه هر کسب و کار دیگری برای بقا و افزایش فروش به حضور در رتبه های بالای گوگل نیاز دارند. در حقیقت جنگی برای حضور در صفحه اول گوگل و جایگاه های بالا در کلمات کلیدی در بین کسب و کارها در جریان است. امروزه بیشترصاحبان کسب و کارو کارآفرینان به اهیمت بهبود و ارتقا رتبه در گوگل و حضور قوی تر در فضای اینترنت پی برده اند. اینجاست که بهبود سئو سایت و قرار گرفتن در رتبه های بالاتر در یک کلمه یا کلماتی خاص برای کسب و کارها حیاتی می شود. بهبود رتبه سایت به عوامل مختلفی مانند تولید محتوا ، سرعت سایت ، لینک سازی درست، برطرف کردن ایرادات فنی و استفاده از ابزارهای نظارتی مانند گوگل وبمستر و آنالیتیکس بستگی دارد. پروسه سئو سایت یک پروژه بلند مدت و زمانبر است که نیاز به توجه به مسایل مختلفی مانند الگوریتم های گوگل دارد. همچنین سئو سایت فروشگاهی تفاوت های فراوانی یا بهینه سازی سایت شرکتی یا یک سایت شخصی دارد. در صورت انجام اشتباه و استفاده از روش های غیر قانونی و غیر مجاز و به اصطلاح کلاه خاکستری و کلاه سیاه ممکن است در کوتاه مدت نتایجی کسب شود، ولی سایت شما در معرض خطرجریمه شدن و پنالتی از طرف گوگل قرار می گیرد. در این صورت سایت شما از نتایج جستجو حذف شده و یا به رتبه های بسیار پایین تر منتقل می شود که عملا باعث دیده نشدن سایت و کاهش بسیار چشمگیر ترافیک سایت می شود. برای بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک ارگانیک بهتر است از روش های اصولی استفاده کرد. هزینه سئو وبسایت شامل طراحی ساختار و لینک های سایت ، تولید مطالب مفید و کاربر پسند و ساخت بک لینک است. با اجرای درست و اصولی این روش ها با مدتی صبر به مرور ترافیک سایت افزایش پیدا میکند و در یک بازه 6 ماهه تا 1 ساله در صورت رعایت قوانین گوگل شاهد افزایش رتبه چشمگیر سایت در گوگل با کلمات کلیدی خواهید بود.و اینگونه است که کسب وکار آنلاین شما در وتور های جست و جوگر پربازدید و شناخته شده خواهید شد.

سئو و بهینه سازی سایت

 

طراحی وب سایت حرفه ای اولین قدم در مسیر آنلاین کردن کسب و کار می باشد. شما نیاز دارید که خدمات و محصولاتی را که به واسطه سایت خود ارائه می کند به مشاهده کاربران برسانید. اکثر کاربران برای رفع نیازهای خود در ابتدا عبارت مورد نظرشان را در موتورهای جستجویی نظیر گوگل وارد می کنند و با توجه به نتایج خروجی از وب سایت ها بازدید می نمایند.

طبق آمار کاربران تنها از چند لینک ابتدایی صفحه اول گوگل بازدید می کنند و تمایلی ندارند که دیگر صفحات را مشاهده کنند. همین اتفاق باعث خواهد شد که وب سایت افرادی که در صفحاتی به غیر از صفحه اول قرار گرفته باشند شانس بسیار کمتری برای دیده شدن داشته باشند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما و آمار بازدیدکنندگان وب سایت خواهد داشت.

به این منظور با استفاده از خدمات سئو سایت سئولوشن این امکان را خواهید داشت که وب سایت شما در نتایج نخستین موتورهای جستجو قرار گیرد و شانس موفقیت کسب و کارتان را افزایش دهید.

قیمت سئو تعرفه و هزینه سئو سایت

انواع طراحی های وب سایت

و عوامل موثر بر قیمت و هزینه های سفارش سایت توسط مشتری

سایت شرکتی یا فروشگاهی و یا شخصی

امروزه تقریبا اکثر شرکت هایی که با عموم جامعه در تعامل هستند نیاز داشتن یک وب سایت را حس می کنند و شرکتهای بزرگ تربه وب سایتی نیاز دارند تا برند خود را مدیریت کنند و یا با شرکتهای تابع خود در تماس باشند. یک وب سایت فقط شامل چند صفحه متن نیست بلکه می تواند نشان دهنده عملکرد تجاری و بازرگانی برند مورد نظر باشد.

طراحی سایت فروشگاهی

امکان طراحی سایت فروشگاهی قابلیت های زیادی را برای فروشندگان به ارمغان آورده است. قابلیت هایی که تجارت و خرید و فروش کالا و خدمات را از شکل سنتی خود کاملا جدا کرده و دنیای تازه را به روی تاجران باز کرده است. قابلیت هایی که فعالان این عرصه را قدرتمند تر از همیشه کرده است و طراحی وب سایت می تواند در این عرصه کسب و کارشان را متحول نماید. از جمله وب سایت های فروشگاهی که در ایران بسیار قدرتمند عمل کرده است می توان دیجی کالا را مثال زد.

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری یکی از انواع طراحی و ساخت وبسایت است که برای خبرگزاری ها جذابیت دارد. از آنجایی که بسیاری از مردم این روز ها رو به دنیای اینترنت آورده اند، افراد بسیاری اخبار روز را از طریق این وب سایت های خبری دنبال میکنند و از مزایای استفاده از این نوع وبسایت ها ، امکان دنبال کردن دسته خاصی از اخبار میباشد. به همین علت طراحی وبسایت های خبری از تقاضای بالاییدر تهران و دیگر شهرستان ها برخوردار شده و البته از مهم ترین دغدغه های متقاضیان ساخت وبسایت خبری ، یافتن بهترین خدمات با مناسب ترین قیمت طراحی سایت خبری و دیدن نمونه کارهای ساخت سایت های خبری پیشین میباشد.

مزایای طراحی سایت خبری:

  • فرصتی برای معرفی شدن
  • بهبود خدمات رسانی
  • افزایش اعتبار
  • جلب رضایت کاربران
  • ارائه خدمات بصورت 24 ساعته
  • کسب درآمد از تبلیغات
  • جذب کاربران بیشتر
  • خبر رسانی در منطقه ای بسیار وسیع

طراحی سایت خبری این مزیت را به وجود آورده که افراد جامعه قادر باشند آخرین اخبار را در سریع ترین زمان و کمترین هزینه ممکن دریافت نمایند. با طراحی سایت علاوه بر جلب رضایت کاربران خود قادر خواهید که به درآمدزایی نیز مشغول باشید. به این شکل که در ابتدا با بهینه سازی سایت خبری خود برای موتورهای جستجو، بازدیدکنندگان بسیاری را جذب می نمایید، سپس زمانی که تعداد کاربران شما به حدمطلوبی رسید در ازای دریافت مبلغی، آگهی های تبلیغاتی و مواردی از این قبیل را قرار می دهید.

طراحی سایت شخصی

برای افرادی که تمایل به معرفی خود دارند جذاب ترین طرح ها را در نظر گرفته می شود، گرچه شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می تواند برای افراد به عنوان یک معرفی کننده ی آنلاین باشد، اما داشتن یک وب سایت شخصی تحت دامنه ی اینترنتی مختص فرد، برای کسانی که لازم به داشتن سایت شخصی هستند، چندین برابر مفید تر می باشد.

سئو سایت

خدمات طراحی وبسایت سئولوشن

از ویژگی های طراحی وبسایت سئولوشن می توان به این مورد اشاره کرد که مختص یک نوع حرفه و مشاغل خاصی نمی باشد. در این جهت تیم سئولوشن متناسب با نوع نیاز هر یک از مشاغل ، خدمات متنوعی از ساخت وب سایت را ارائه کرده است. برای مثال کسانی که قصد فروش محصولاتی بصورت اینترنتی را دارند می توانند از طراحی سایت شبیه دیجی کالا استفاده نمایند. همینطور نوع دیگری نیز وجود دارد که قابلیت فروش محصولات مابین هر یک از کاربران را فراهم می کند. طراحی سایت مشابه دیوار نمونه ای از آن می باشد.

در صورتی که مدیر شرکتی هستید و به دنبال شناخته شدن خدمات و معرفی توانایی خود می باشید، بهترین گزینه طراحی سایت شرکتی می باشد. با اینکار می توانید افراد بیشتری را با انواع خدمات خود آشنا کنید. در نتیجه امکان توسعه فعالیتتان را خواهید داشت. همانطور که اشاره شد طراحی سایت اختصاصی باعث بیشتر شناخته شدن شما ، افزایش اعتبار برند تجاری و بدست آوردن مشتریان بیشتر خواهد شد. این موضوع به شما بستگی دارد که آیا قصد دارید تنها به روش معمول و حضوری به مشتریان خدمات رسانی کنید و یا اینکه با یک اقدام مناسب برای فعالیت و عرضه خدمات خود بشکل اینترنتی به تعداد مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید.

نکات طراحی سایت حرفه ای

برای اینکه بخواهید یک سایت حرفه ای داشته باشید و تعداد کاربران بسیاری را جذب کنید، در حین مراحل طراحی می بایست به یک سری نکات توجه داشته باشید. در ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید. قصد دارید چه چیزی را به مخاطبان ارائه دهید. می خواهید محصولاتی را بصورت اینترنتی بفروش برسانید یا اینکه صرفا خودتان را معرفی کنید. در این مرحله در کنار مشخص کردن اهداف می بایست به نیازهای خود نیز توجه داشته باشید.مورد بعدی به ریزه کاری های طراحی وب سایت حرفه ای بر می گردد. مثلا در قسمت بالایی وب سایت همواره اطلاعات مهم و راه های تماس با شما آورده می شود. ترکیب رنگ های بکار رفته در وب سایت از تناسب برخوردار باشند و باعث جلب نظر کاربران شود. در مراحل طراحی سایت اختصاصی به اصول کدنویسی و بهینه بودن برای موتور های جستجو توجه ویژه ای شود. برای میزبانی وب سایت از هاستی معتبر و قدرتمند استفاده شود. قطع شدن های مکرر هاست صدمه شدیدی به بخش سئو سایت شما وارد خواهد کرد.

طراحی وب سایت اختصاصی بصورت ریسپانسیو

امروز به دلیل اینکه کاربران با دستگاه های مختلفی نظیر موبایل و تبلت از سایت ها بازدید می کنند، این موضوع بسیار اهمیت دارد که وب سایت شما بدرستی و بدون بهم ریختگی المان ها نمایش داده شود. به این ویژگی ریسپانسیو و یا طراحی واکنشگرا گفته می شود. زمانی که طراحی وب سایت اختصاصی شما به صورت ریسپانسیو انجام گیرد ، بازخورد بسیار مناسبی از طرف کاربران خواهد گرفت.همینطور برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل طراحی واکنشگرا بسیار اهمیت دارد. وب سایت هایی که از این ویژگی برخوردار باشند در نمایش خروجی گوگل از رتبه بالاتری برخوردارند. این اتفاق سبب افزایش ورودی کاربران به سایت شما خواهد و در نتیجه به موفقیت شما کمک خواهد کرد. تمامی نمونه های طراحی سایت حرفه ای سایت سئولوشن صورت کاملا واکنشگرا می باشند.

طراحی وب سایت و ساخت وب سایت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو با استفاده از اسنیپت های جدید گوگل و سازگار با موبایل ریسپانسیو. طراحی سایت ارزان و حرفه ای

چگونه طراح وب سایت شویم؟

معرفی شغل طراحی وب سایت و وظایف اصلی یک طراح وبسایت. برای داشتن انتخابی درست در ارتباط با تعریف و سفارش یک پروژه طراحی وبسایت،

نوشتن و ویرایش محتوای وب سایت

تعیین نیازهای فنی

بروزرسانی وب سایت ها

ایجاد فایلهای پشتیبان

حل مشکلات کدنویسی

آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
کسب و کار اینترنتی طراحی سایت سئو دیجیتال مارکتینگ

همین الان وب سایت کسب و کار اینترنتی خود را سفارش دهید!

شما می توانید برای درخواست ساخت وب سایت و همینطور خدمات سئو و بهینه سازی با شماره های زیر تماس بگیرید. این اطمینان را داشته باشید در ازای هزینه ای که بابت قیمت طراحی سایت پرداخت می کنید به مزایای بسیاری از قبیل افزایش مشتری، تبلیغ موثر در فضای آنلاین و سودآوری بیشتر دست خواهید یافت.

شما می توانید برای درخواست طراحی سایت تجارت الکترونیکی و خدمات سئو با شماره  09152680062 , 09155108149 تماس بگیرید.

تماس با سئولوشن مشاوره سئو و طراحی سایت

طراحی سایت چقدر زمان میبرد ؟!

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد طراحی سایت حرفه ای بین 1 تا 2 ماه کاری می باشد اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی وبسایت شما تعیین خواهد شد .

بعد از طراحی وب سایت ، تا چه زمانی از سایت پشتیبانی می شود ؟!

پس از کامل کردن طراحی وب سایت شما ، تا یک سال بصورت کامل تمام مسائل فنی را بررسی خواهد کرد و پشتیبانی کاملی به عمل خواهد آورد . پس از پایان قرارداد یکساله درصورت رضایت از تیم ما امکان تمدید قرار داد برای یکسال دیگر نیز وجود خواهد داشت .

چرا طراحی سایت اهمیت دارد؟

  • اطلاع‌رسانی کاتالوگی.
  • برندسازی اینترنتی و بهبود وجهه.
  • بازاریابی اینترنتی جهت آشنا شدن افراد جدید.
  • مراودات کاری و تجاری با طرف بینالمللی.
  • تسهیل و کاهش هزینه مراودات با مخاطبین و مراجعین.
  • پشتیبانی و پاسخگویی و در دسترس بودن برای مخاطبین.
  • تسریع فرایندهای کاری و گردش اطلاعات.
  • سئو و پیدا شدن در صدر نتایج جستجوی مردم در گوگل.
  • گرفتن سفارش کار، جذب پروژه و جلب نظر مشتری.
  • استخدام نیروی کار جدید و دریافت رزومه آنلاین.
  • فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک.

قرارداد طراحي سايت چگونه است؟

پروژه‌های طراحی سایت معمولا با انعقاد قرارداد بین کارفرما و پیمانکار آغاز می‌شود و مهمترین نکته در موفقیت پروژه، مشخص بودن حدود وظایف شرکت طراح و انتظارات کارفرما و تخمین اصولی مبلغ و زمان پروژه بر اساس ابعاد آن است. در صورت مبهم بودن، تفسیر پذیر بودن و واضح نبودن حدود و ثغور انتظارات کارفرما یا تعهدات پیمانکار، پروژه کاملا مستعد شکست خوردن و گلایه طرفین می‌شود.

یک قرارداد استاندارد طراحی سایت معمولا شامل ضمایم زیر است :

  • ضمیمه فنی
  • ضمیمه دامین
  • ضمیمه میزبانی و هاست
  • ضمیمه خدمات پشتیبانی
  • ضمیمه نماینده فنی کارفرما
  • ضمیمه گردآوری دیتا
  • ضمیمه ورود محتوا

حق کپی رایت طراحی سایت چیست؟ حق پاوربای کدام است؟

حق کپی رایت ظاهری دارد و باطنی. ظاهر آن جمله ای کوتاه است که معمولا در فوتر نوشته می‌شود و اعلام می‌دارد که تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای صاحبش محفوظ است و کسی بدون اجازه حق بازنشر مطالب را ندارد. اما باطن حق کپی رایت در طراحی سایت، احترامی است که شرکت طراح سایت به مالکیت صاحب سایت می‌گذارد و داده‌ها، اطلاعات، رمزها و بانک‌های اطلاعاتی سایت را متعلق به وی دانسته و از آن هیچ سوء استفاده‌ای نمی‌کند.

حق پاوربای، هم ظاهری دارد و باطنی. ظاهر آن جمله‌ای کوتاه، معمولا در فوتر سایت است که اعلام می‌دارد این سایت توسط کدام شرکت طراح سایت طراحی شده است. اما باطن آن، احترام صاحب سایت برای شرکت طراح و اعتبار اوست طوری که هیچگاه به خودش اجازه درخواست حذف این عبارت را ندهد.

اشتباهات رایج در طراحی سایت کدام است؟

بنا به دلایل مختلفی ممکن است یک پروژه طراحی سایت به شکست بینجامد و یا خروجی آن، راضی‌کننده و جالب نباشد. عمده اشتباهات رایج در فرایند طراحی سایت در ایران عبارتند از :

  • عدم تحقیق جامع در مورد شرکت طراح سایت و انتخاب نادرست یک شرکت طراح ناشایست.
  • عدم پرسش سوالات صحیح و فقدان تعیین دقیق حدود و ثغور پروژه.
  • اجرای فوری فوتی و عجله‌ای و دقیقه نودی پروژه.
  • عدم گردآوری و تدوین و تامین صحیح محتوا و عکس و ویدیو توسط صاحب پروژه.
  • انتخاب سیستم مدیریت محتوای نادرست، قدیمی و دمده توسط شرکت طراح.
  • عدم ارائه آموزش های لازم به مشتری بعد از تحویل سایت به او.
  • کانفیگ نکردن درست سرور و سایت و پنل ادمین.
  • پشتیبانی غیر متعهد و غیر پاسخگو با کادر بی سواد، نامنظم و ناپایدار.
  • عدم پرداخت به موقع حق‌الزحمه شرکت طراح توسط صاحب پروژه.
  • وارد نکردن کامل و یکپارچه دیتا و محتوای مشتری در سایت.

بهترین نمونه های طراحی سایت را کجا میتوانم ببینم؟

سئولوشن حوزه های متعددی دارای نمونه کار است. برای مشاهده بهترین نمونه کارهای طراحی سایت روی نمونه کار های طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.

نمونه کار های طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

تصاویر مناسب برای طراحی سایت را از کجا باید به دست آورد؟

امروزه تصاویر در طراحی سایت نقشی به سزا دارد و به کارگیری تصاویر زیبا برای طراحی سایت از مهمترین ارکان رسیدن به سایتی زیباست. اما زیبایی و مناسب بودن عکسها و تصاویر برای طراحی سایت مرهون رعایت نکات زیر است :

  • توجه به رنگ بندی و تناسب رنگ های عکس با رنگبندی سایت.
  • توجه به تناسب آدم ها،‌ اشیاء و مضامین داخلی عکس با فرهنگ و اعتقادات و مرسومات جامعه هدف وب سایت.
  • توجه به صدای کلی برند در عکس ها.
  • توجه به بومی بودن عکس ها و عدم استفاده از چهره ها و مکان هایی که برای جامعه مخاطب نامانوس و عاریه ای است.
  • توجه به حجم عکس ها و حجم کلی همه تصاویر سایت و سنگینی معقول صفحه.
  • توجه به فرمت عکس و ابعاد عکس و رزولوشن عکس و ثابت یا متحرک بودن تصاویر.
  • توجه به عنصر خلاقیت و چاشنی طنز و دلپذیری زیبایی شناختی و هنرمندانه بودن عکاسی عکس ها و تصاویر.

انواع مکان های کاربرد عکس در طراحی سایت عبارتند از :

  • تصویر بکگراند سایت
  • تصاویر سایت خبری
  • تصاویر پانوراما
  • تصاویر پروفایل
  • بنرها و تصاویر متحرک

انواع روش رسیدن به تصاویر مناسب برای طراحی سایت عبارت است از :

  • عکسبرداری مشتری صاحب سایت از کسب و کار و محصولات و نفرات خود.
  • استفاده از خدمات عکسبرداری صنعتی آژانس های عکاسی و تصویربرداری.
  • استفاده از عکس های به کار رفته در سایت های موضوع مشابه،‌همکار و یا رقیب داخلی و بین المللی.
  • استفاده از مخازن عکس های با کیفیت طبقه بندی شده موضوعی بین‌المللی.
  • استفاده از سرویس جستجوی تخصصی سرچ عکس موتور جستجوی گوگل.

مدیر سایت کیست؟ وظایف مدیر سایت چیست؟

در پاسخ به این سوال که ادمین سایت کیست؟ باید گفت ادمین سایت یا همان مدیر سایت، کسی است که پس از طراحی سایت توسط شرکت طراح، سایت را تحویل می‌گیرد و بر اساس آموزش‌هایی که می‌بیند و مهارت‌های شخصی که دارد، می‌تواند در طول مدت بهره‌برداری از سایت، محتوای آن را بروزرسانی و سایت را مدیریت کند.

اما وظیفه مدیر سایت چیست؟ تسک‌های روزانه‌ای که یک مدیر سایت باید انجام دهد عبارتند از :

  • بروزرسانی و آپدیت محتوایی سایت، هر از چندی یکبار، بر اساس محتوای مورد نیاز مخاطبین.
  • بررسی مداوم سایت‌های رقیب و الگوگیری نکات مثبت ایشان و تلاش در رقابت سازنده با ایشان.
  • بررسی گزارش‌های آپدیت پلاگین‌ها، برای بروزرسانی افزونه‌هایی که نیازمند آپدیت هستند.
  • بررسی گزارشات امنیتی سایت و هک‌های جلوگیری شده و نفوذهای خنثی شده.
  • بررسی کامنت‌های درج شده کاربران و نشان دادن عکس‌العمل مناسب به هر کامنت و تایید بعضی و حذف بعضی و پاسخ‌دهی مناسب به بعضی دیگر.
  • بررسی فرم‌های الکترونیک پر شده روی سایت و گزارشات فرم ها و عکس‌العمل نشان دادن مناسب نسبت به کاربری که فرم پر کرده و پیگیری فرم او.

انواع پوسته سایت کدام است؟ انواع قالب های طراحی سایت کدام است؟

قالب گرافیکی انواع مختلفی دارد که عبارتند از :

  • قالب سایت چند منظوره : پوسته گرافیکی که دارای تم‌های داخلی متنوع و صفحات تمپلیت زیادی است که می‌توان از آن برای طراحی سایت‌هایی با موضوعات مختلف، بهره گرفت.
  • قالب سایت راست چین : پوسته گرافیکی که از زبان فارسی و راست به چپ پشتیبانی می‌کند. زیرا اکثر پوسته‌های از پیش آماده، انگلیسی و بین‌المللی هستند و تنها بخشی از آنها از زبان فارسی و راست به چپ پشتیبانی می‌کنند.
  • قالب سایت اطلاع رسانی : پوسته‌ای گرافیکی که به درد راه‌اندازی سایت‌های کاتالوگی معرفی و اطلاع‌رسانی می‌خورد.
  • قالب سایت تک صفحه ای : که مناسب پیاده‌سازی سایت‌های تک‌صفحه‌ای هستند، سایت‌هایی که همه محتوا، در یک صفحه با اسکرول زیاد طراحی می‌شود.
  • قالب سایت پرتال : پوسته‌های گرافیکی که مناسب راه‌اندازی سایت‌های پورتالی هستند.
  • قالب سایت چند زبانه : که می‌توان از آن هم برای راه‌اندازی بخش فارسی و هم انگلیسی و هم دیگر زبان‌ها بهره گرفت.
  • قالب سایت های معروف : که کپی‌برداری شده از سایت‌های معروف داخلی و خارجی هستند و مناسب حال کسانی که می‌خواهند در طراحی سایت خود به جای طرح های بدیع از طرح‌های سایت‌های موفق، تقلید کنند.

پشتیبانی سایت شامل چه مواردی است؟

یکی از دلایل حسن شهرت داده‌ورزان به بهترین شرکت پشتیبانی و طراحی سایت، دلسوزی و تعهد و خیرخواهی نیروهای پشتیبانی ما، در کنار تخصص و دانش فنی بالایی است که دارند. موارد پشتیبانی سایت که مشمول دریافت خدمات پشتیبانی طراحی سایت می‌شوند عبارتند از :

  • اصلاح به هم ریختگی گرافیکی ظاهر سایت در یک مرورگر خاص یا بعد از آپدیت نسخه جدید مرورگر.
  • پاسخگویی به سوالات پیش آمده برای مشتریان تحت پشتیبانی.
  • اصلاح عملکرد نامعمول بخشی از سایت که قبلا درست کار می‌کرده است و اکنون درست کار نمی‌کند.
  • پیگیری دلیل عدم لاگین درست مشتری در پنل مدیریت با حفظ جوانب امنیتی.
  • تنظیم مجوزهای سطح بالا و اعطا یا ملغی کردن مجوزهای خاص به وبمستر ادمین سایت.
  • برگرداندن بک آپ روزانه سایت بنا به درخواست مشتری.
  • ارائه راهنمایی و مشاوره در زمینه‌های تولید محتوا،‌ سئو و بهره‌برداری درست از سایت.
  • کمک به مشتری در ساختن فرم‌های الکترونیک پیچیده.
  • رفع اشکال ارسال و دریافت ایمیل‌های میل‌باکس روی وب سرور.
  • بروزرسانی پلاگین‌ها و افزونه‌های آپدیت شده و آپدیت هسته بدون بروز مشکل برای سایت.
  • نظارت بر گزارش‌های امنیتی سایت و عکس‌العمل به موقع به تهدیدی خاص.
  • ریموت زدن به کامپیوتر مشتری و بررسی مشکلی که در مرورگر، کامپیوتر و یا شبکه داخلی مشتری درباره سایت به وجود آمده است.
  • اصلاحات جزئی در دیزاین صفحه اول و صفحات داخلی و رفع اشکالات گرافیکی و ظاهری که دستکاری مشتری مسبب آن بوده است.

هزینه ساخت یک سایت چقدر است؟

مشتریانی که می‌پرسند هزینه راه اندازی سایت چقدر است، در بازار مکاره شرکتهای طراح وب، به دلیل تفاوت قیمت‌های بی‌منطق و تفاوت زیاد قیمت‌ها، گیج می‌شوند. اما هزینه داشتن یک سایت شامل ریزهزینه‌های زیر است :

  • هزینه ثبت سایت : مبلغی که بابت ثبت یک یا چند دامنه www پرداخت میکنید.
  • هزینه طراحی سایت : مبلغ طراحی تم گرافیکی و قالب سایت.
  • هزینه برنامه نویسی سایت : اگر سایتی نیازمند برنامه‌نویسی‌های خاص‌منظوره باشد هزینه برنامه‌نویسی آن کارکردها خاص هم باید لحاظ شود.
  • هزینه سایت وردپرس : برای خود وردپرس لازم نیست پولی پرداخت شود اما ممکن است لازم باشد مبلغی را برای خریداری بعضی پلاگین‌های خریدنی لازم صرف کنید.
  • هزینه ساخت یک سایت فروشگاهی : اگر سایت شما یک بخش فروشگاهی هم داشته باشد یا کلا ماهیتش فروشگاه اینترنتی باشد.
  • هزینه راه اندازی سایت : هزینه آپلود و راه‌اندازی سایت روی یک سرور و انجام تنظیمات و کانفیگ‌های سرور.
  • هزینه های پشتیبانی سایت : مبلغی که معمولا بصورت دوره‌های یکساله بابت دریافت خدمات پشتیبانی به شرکت طراح پرداخت می‌کنید.
  • هزینه تبلیغات سایت : مبلغی که مدیر سایت برای معرفی سایتش در فضای وب و اینترنت و گسترش تبلیغات در سایت های پربازدید و شبکه‌های اجتماعی هزینه خواهد کرد.
  • هزینه طراحی بنر سایت : اگر سایت‌تان نیازمند بنرهای گرافیکی خاص،‌ اسلایدهای هنری و .. باشد.
  • هزینه نگهداری سایت : هزینه‌ای که خود شما و درون تشکیلاتی خودتان من باب پرداخت حقوق و صرف وقت برای بروزرسانی و نگهداری سایت خرج میکنید.
  • هزینه ترجمه سایت : مبلغی که هزینه سایت دو زبانه و یا چند زبانه می‌کنید.
  • هزینه افزایش رتبه سایت : اگر بعد از راه‌اندازی سایت بخواهید یک تیم سئوکار استخدام کنید.
  • هزینه تمدید سایت : هزینه‌ای که سالانه بابت تمدید هاست و دامین و پشتیبانی پرداخت خواهد کرد.

آیا طراحی و سئوی سایت به هم مربوطند؟

بله. طراحی سایت کاملا روی سئوی سایت اثر می گذارد. برای آنکه پس از طراحی بتوان سئوی موفقی داشت باید نکات زیر را در طراحی سایت رعایت کرد :

  • سیستم مدیریت محتوای درستی انتخاب شود : همه سیستم های سایت ساز و یا سامانه های مدیریت محتوا در موضوع سئو مانند هم نیستند و سئوی بعضی از بعض دیگر قوی تر است. محتوا زدن در وب سایتی که سیستم مدیریت محتوای سئو-دوست (SEO Friendly) ندارد، شبیه بذر افشاندن در زمینی خشک و لم یزرع است.
  • در طراحی سایت اصول سئو رعایت شود : در طراحی تمپلیت صفحه اصلی و صفحات داخلی قواعد سئو رعایت شود به نحوی که کدهای اچ‌تی‌ام‌ال صفحه مطابق با قواعد استاندارد سئو دارای یک و فقط یک H1 اصلی باشد و …
  • تنظیمات کلی سئوی سایت در پانل مدیریت اعمال شود : پانل مدیریت سایت به ادمین اجازه دهد مشخص کند چه صفحه ای توسط گوگل کش بشود یا نشود. اینکه تگ های متای عنوان و توضیح هر صفحه چه باشد. اینکه بتوان به هر عکس عنوان و شرح اختصاص داد.
  • در هاستینگ سایت کیفیت تاثیرگذار بر سئو لحاظ شود : اینکه سرعت سایت خوب باشد و سریع لود شود و کش بندی مناسب داشته باشد و بصورت پایدار در دسترس باشد به صورت بلند مدت بر سئو تاثیر می گذارد.

بهترین روش طراحی سایت چیست؟

راحت ترین راه طراحی سایت پیدا کردن یک شرکت طراح سایت قوی و سپردن کامل صفر تا صد پروژه تان به اوست. این ساده ترین طراحی سایت ممکن است. زیرا انجام پروژه‌های طراحی سایت به آن آسانی یا سادگی که در بدو امر به نظر می‌آید نیست و این موضوع کاری کاملا تخصصی شده است. هیچ چیز بدرد بخور و مفید فایده‌ای چندان به آسانی و به راحتی به دست نمی‌آید!

انواع تولید محتوای الکترونیکی چیست؟ انواع روش های تولید محتوا کدام است؟

انواع تولید محتوا برای وب سایت های اینترنتی بر اساس موضوع سایت عبارت است از :

  • تولید محتوای سایت فروشگاهی
  • تولید محتوا سایت گردشگری
  • تولید محتوا سایت آموزشی
  • تولید محتوای سایت خبری
  • تولید محتوا سایت فرهنگی

انواع روش تولید محتوا برای وب سایت عبارت است از :

  • تولید محتوای سایت به روش تالیف
  • تولید محتوای سایت به روش تدوین
  • تولید محتوای سایت به روش ترجمه

استخدام کپی رایتینگ چگونه است؟ محتوا گذار سایت چیست؟

گاهی شما به سادگی می خواهید یک نفر استخدام مدیر وبمستر داشته باشید و گاهی می خواهید یک تیم تولید محتوا حرفه ای را به کار بگیرید. اما لازم است ابتدا با رسته های شغل محتوای سایت آشنا شوید :

  • محتوا نویس سایت : همان نویسنده محتوای سایت است. کسی است که کارش تولید محتواست ممکن است خود همو ورود اطلاعات در سایت را هم انجام دهد و ممکن است کس دیگری این مهم را عهده دار شود.
  • ناظر محتوای سایت : کسی که محتوای نشسته در سایت را به لحاظ غلط املایی و انشایی و تصحیح اشتباهات و صحت اصطلاحات و درستی ارجاعات و گویا بود تعابیر و تناسب عکس و توازن اندازه و طول محتوا چک و بررسی میکند و اگر اشکالی داشته باشد تذکر می‌دهد یا خودش اصلاح میکند.
  • وبمستر برای سایت : کسی که با دسترسی به پنل ادمین سایت متصدی درج محتوا در سایت،‌ آپلود عکس ها، تگ گذاری مطالب،‌ سئو سازی محتوا و صفحه آرایی صفحات وب است.
  • مدیر محتوای سایت : کسی که استراتژی کلی محتوایی،‌دسته بندی های مطالب، خطوط اصلی سرچ و ترجمه و تدوین محتوا، ساختار استاندارد محتوا و فرمت مناسب محتوا را تشخیص میدهد و سیاست گذاری و مدیریت میکند.

اما مطابق با تجربه چندین ساله ما، بهترین جا برای استخدام هر یک از تخصص های یاد شده سایت کاریابی جابینجا است. به نحوی که می توانید مثلا محتوا گذار سایت در مشهد، تهران، اصفهان را با محدود سازی لوکیشن در آن به خوبی با فیلترهایش پیاده کنید و به نتیجه دلخواه برسید.

کپی رایتینگ عبارت است از شغل تولید محتوا و کار کپی رایتینگ محتوای با کیفیت برای وب سایت ها تولید کردن است. از آن حیث که عمدتا مشتریان شغل کپی رایتینگ صاحبان وب سایت های تجاری هستند که قصدشان از تولید محتوا بهبود سئو است و می خواهند با سئو کپی رایتینگ به مخاطبین با انگیزه خریدار برسند لذا گاهی معنی کپی رایتینگ را تولید محتوای تجاری یا تبلیغاتی معنی می کنند. در حالیکه ممکن است یک سایت با ماهیت کاملا علمی و غیرانتفاعی هم یک تیم كپي رايتينگ یا فرد كپي رايتر را استخدام کند تا به هدف تولید محتوای علمی بازدید سایت علمی خودش را افزایش دهد.

محتوای یک سایت خوب چگونه است؟

  • پرهیز از محتوای تکراری در سایت: گوگل به خوبی و هوشمندی تمام تشخیص محتوای سایت کپی و تکراری را با دقت انجام میدهد و متوجه وجود هرگونه محتوای تکراری در سایت می شود. الگوریتم های رتبه بندی گوگل طوری تنظیم شده اند که طبیعتا تاثیر محتوای تکراری در سئو منفی باشد. لذا باید سعی کنید چه عمدا و یا سهوا دچار محتوای تکراری نشوید.
  • تشخیص محتوای کپی شده : گوگل به نحوی تحیرآور و شگفت انگیز میتواند تشخیص کپی بودن محتوا را با دقت انجام دهد و حتی اگر شما یک پاراگراف متن را بدون ذکر منبع از سایت دیگری در سایت خود کپی کنید سریعا تشخیص محتوای کپی میدهد. به جای استفاده از حاصل دسترنج دیگران باید به بازوی تولید محتوای خود تکیه کنید.
  • تناسب تصاویر با موضوع محتوا : عکس ها فقط به هدف زیباسازی سایت در مطلب درج نمی شوند بلکه قرار است عکس ها مبین عناوین و روشن کننده مفاهیم و کمک کار متون در انتقال مطلب و وسیله به ارتباط برقرار کردن بهتر مخاطب با صفحه باشند. لذا با صرف وقت و جستجوی مناسب با چاشنی ذوق هنری و طبع ژورنالیستی عکسی مناسب برای مطالب برگزینید و یا جتی عکسبرداری کنید.
  • هنر در فرمت ارائه محتوا : بسته به نوع مخاطب محتوا، ساعتی که معمولا برای گرفتن این محتوا به سایت متصل می شود،‌ دیوایسی که از طریق آن سایت را می بیند و …  گاهی بهتر است محتوایی در قالب پی دی اف تدوین شود و گاهی بهتر است ویدیو شود و گاهی بهتر است اینفوگرافیک شود و گاهی بهتر است مقاله ای متنی شود.
  • تکنیک در انتخاب نحوه نمایش محتوا : مثلا محتوای تاریخچه تاسیس را به جای یک متن کسالت آور چند پاراگرافی میتوان به زیبایی در قالب یک تایم لاین جذاب بصری ساماندهی کرد و یا می توان نمایش مواد غذایی لازم برای پخت غذا را بعلاوه عکس از غذای نهایی پخته شده در طراحی صفحه دستور پخت،‌ به جای درج دو عکس در دو جای متفاوت،‌در قالب یک عکس قبل و بعد نمایش داد که کاربر ببیند این مواد غذایی تبدیل به این غذا میشود.
  • .

سئوی محتوای سایت چیست؟

سئو محتوای سایت یعنی انجام بعضی کارها و تکنیک ها که منجر به بهبود محتوای سایت برای موتورهای جستجو و غنی سازی محتوا برای کسب رتبه بالاتر در گوگل می شود. به تعبیری درست سئو فقط و فقط محتوا است و در صورتی که محتوای سایت به صورت غنی کار شود تاثیری بسزا بر سئوی سایت خواهد داشت. اما کار محتوایی به هدف افزایش رتبه در سئو در چند مرحله زیر قابل اجراست :

  • تدوین محتوا قبل از طراحی سایت : در این مرحله تولیدکنندگان محتوا می بایست با انجام تحقیقات کلیدواژه ای متوجه جستجوهای مردم حول و حوش موضوع وب سایت و و اولویت بندی کلمات کلیدی شوند. همچنین می بایست محتوای کامل وب سایت قبل از شروع پروسه طراحی تدوین شده در اختیار تیم طراح قرار گیرد تا دیدی جامع نسبت به ساختار محتوا بدست آورند.
  • تدوین محتوا در حین طراحی سایت : از آنجا که دیزاین گرافیکی و محتوا روی همدیگر برهمکنش دارند می بایست تیم تولید محتوا تعاملی نزدیک و تنگاتنگ با تیم فنی توسعه سایت داشته باشند تا عنداللزوم تغییرات لازم را در محتوا بدهند.
  • تدوین محتوا بعد از طراحی سایت : بعد از تحویل گرفتن سایت از تیم طراح، فرد یا تیم وبمستری که متصدی تولید محتوا هستندن می بایست مطابق با برنامه ای تدوین شده و جدول زمانبندی به صورت منظم و پیوسته با نرخ مشخصی سایت را هدفمند با محتوای مناسب بروزرسانی کنند.

ملاک های انتخاب نام مناسب برای سایت چیست؟

  • به خاطر سپردنی باشد : بتواند در آینده تبدیل به برند باشد. در حافظه بنشیند. از دیگر اسامی متمایز و خاص باشد.
  • نوشتن و تایپ آن تک حالتی باشد : وقتی کسی نام دامنه را می شنود چندین حالت نگارش در ذهنش نیاید بلکه همه آن را به یک ترکیب مشخص تایپ کنند.
  • تا حد ممکن کوتاه باشد : مرز مشخصی برای این موضوع نیست ولی قانون کلی این است که هرچقدر کوتاهتر بهتر.
  • مرتبط با موضوع سایت باشد : به محض شنیدن آن کار اصلی سایت و موضوع محوری محتوایی سایت در ذهن شنونده نقش ببندد و بتواند به درستی کار سایت را حدس بزند.
  • تلفظ آن ساده و خوش ادا باشد : بعضی حروف نسبت به بعضی دیگر نرم تز و خوش لحن تر و دارای حس بهتری هستند.
  • سئو دوست باشد اما نه افراطی : به کارگیری کلمه کلیدی اصلی کسب و کار در نام دامنه به شرطی که مغایر موارد دیگر نباشد و در آن افراط نشود اشکالی ندارد.
  • از خط تیره و اعداد و ارقام استفاده نکنید : برای مخاطب معنی این را میدهد که دامین خوبی گیر نیاورده اید و مجبور به ثبت این دامنه شده اید.
  • از نام دامنه با عبارت فارسی بپرهیزید : گرچه اینکار تاثیرات اندک مثبت سئویی دارد اما از آن چشم بپوشید! زیرا برای مردم ناخوشایند و یادآور سایت های اسپم و بی کیفیت است.
  • نامی شبیه یا تداعی کننده یک برند دیگر نگذارید : جلوی شیطنت نفس خود را بگیرید و سعی کنید روی پای خود بایستید نه روی دوش برندی که دیگران به زحمت علم کرده اند.

ثبت دامنه
ثبت دامین
ثبت دامنه IR
جستجوی دامنه
قیمت دامنه
تمدید دامنه
انتقال دامنه
گواهینامه SSL
خرید SSL
خرید گواهی SSL
خرید گواهی SSL دامنه IR
طراحی سایت
طراحی وب سایت
طراحی سایت حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی
طراحی پورتال سازمانی
طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت گردشگری
طراحی سایت املاک
طراحی سایت وکلا
قیمت طراحی سایت
پشتیبانی سایت وردپرس
خرید سرور

طراحی سایت گالری هنری
طراحی سایت مشاوره
طراحی سایت مدرسه و مدارس
طراحی سایت خدمات پس از فروش
طراحی سایت تجهیزات صنعتی
طراحی سایت باشگاه ورزشی
طراحی سایت دیجیکالا
طراحی سایت ارزان، به چه قیمتی؟
بایدها و نبایدهای طراحی سایت ارزان
طراحی سایت لباس و کیف و کفش
طراحی سایت شرکتی
طراحی سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود
طراحی سایت علمی
طراحی سایت بیمارستانی و درمانگاهی
طراحی سایت خبری و خبرگزاری
طراحی سایت تشریفات و خدمات مجالس
طراحی سایت باشگاه ورزشی
طراحی سایت باشگاه مشتریان
نکته قبل از خرید هاست
طراحی سایت کارخانه
طراحی سایت پزشکان
طراحی سایت واکنشگرا
طراحی سایت انواع فروشگاه آنلاین
طراحی سایت بهداشت و زیبایی
طراحی سایت پرورش ماهی
طراحی سایت صنعت نفت و گاز
طراحی سایت لوازم خانگی
قیمت طراحی سایت
طراحی سایت زود فود؛ رستوران مجازی با غذای واقعی
تبلیغات اصولی با طراحی سایت دیوار
طراحی سایت مبلمان اداری و منزل
طراحی سایت صرافی
طراحی سایت زیبایی و آرایشی
طراحی سایت رزرو آنلاین
طراحی سایت فروش فایل
طراحی سایت پزشکان و مشاوره پزشکی
طراحی سایت تفریحی و بازی آنلاین
طراحی سایت تبلیغات و نیازمندی ها
طراحی سایت تالارهای پذیرایی
صفر تا صد راه اندازی سایت
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
راهنمای خرید دامنه
راهنمای خرید هاست مناسب
کدام پلن هاست برای شما مناسب است
اصطلاحات رایج در میزبانی وب
تفاوت هاست ویندوز و هاست لینوکس
خرید سرور مجازی
سرور مجازی لینوکس
سرور مجازی ویندوز
سرور مجازی تلگرام
سرور مجازی VDS
سرور اختصاصی
خرید هاست
میزبانی وب
هاست وردپرس
هاست لینوکس ایران
هاست لینوکس حرفه ای
هاست لینوکس معمولی
هاست لینوکس پربازدید
هاست نامحدود

نمونه طراحی سایت
هزینه طراحی سایت

طراحی وب سایت

نمونه طراحی سایت دانشگاه
نمونه طراحی سایت شخصی
نمونه طراحی سایت فروشگاهی و نمونه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
نمونه طراحی سایت خبری
نمونه طراحی سایت آموزشی
نمونه طراحی سایت انجمن
نمونه کارهای طراحی سایت آژانس مسافرتی
نمونه طراحی سایت بیمارستان
نمونه طراحی سایت تجهیزات پزشکی
نمونه طراحی سایت دندانپزشکی
نمونه طراحی سایت دکوراسیون داخلی
نمونه طراحی سایت معماری
نمونه طراحی سایت مجتمع مسکونی
نمونه طراحی سایت مهندسی
نمونه طراحی سایت مدرسه

سئولوشن

ساخت وب سایت

طراحی وبسایت

خرید سایت

سفارش سایت

seolution

طراحی سایت | خدمات راه اندازی و طراحی وب سایت های کسب و کار

seolution

ساخت سایت

آموزش طراحی سایت با وردپرس

قیمت طراحی سایت با وردپرس

آموزش وردپرس

ساخت سایت رایگان

آموزش کار با وردپرس

اموزش صفر تا صد وردپرس

wordpress

سوالات متداول مشتری شما برای ثبت و سفارش پروژه طراحی وبسایت روند طراحی شما چیست؟  چگونه پروژه های طراحی وب سایت خود را ارزیابی می کنید؟  آیا می توانم به تنهایی وب سایت خود را یرایش و تنظیم کنم؟ ساخت و راه‌اندازی وب سایت من چه مدت زممان طول خواهد کشید؟

بیشتر وب سایت های موجود، سایت های پویا یا داینامیک هستند. یعنی محتویات آن ها بر اساس نیازهای متقاضی قابل تغییراست .مدیریت این نوع از سایت ها بسیار راحت و بدون نیاز به آموزش خاصی است و دارای یک پنل مدیریتی است که از این نظر دارای برتری نسبت به وب های ایستا می باشند. به عبارت دیگر، طراحی وب سایت های پویا بخش تکنولوژی یک طراحی هستند. واما مثال آن:

PHP: زبان برنامه نویسی که برای طراحی وب سایت توسعه یافته و به عنوان زبان عمومی استفاده می شود.
CMS: جدید ترین و پر کاربردترین نوع طراحی وب سایت پویا با نام سیستم مدیریت محتوا.
سیستم مدیریت محتوا چیست؟

نرم افزاری که به شما امکان تولید و مدیریت محتوا برای طراحی وب سایت مورد نظر را می دهد. سیستم عامل های CMS مشکل برنامه نویسی و کدنویسی را برای طراحی وب سایت، حل کرده اند. در این سیستم امکان نوشتن پست ، ایجاد صفحات ، بارگذاری فایل ها ، ویرایش مؤلفه های طراحی در قالب های از پیش طراحی شده، فراهم می شود. و اما پر کاربرد ترین آن ها:

WordPress: وردپرس، پرکاربردترین اپلیکیشن در طبقه بندی طراحی وب سایت است. نصب آسان، بدون هزینه و استفاده راحت آن طراحی سایت وردپرس، با هر دانش و سطحی ، این نرم افزار را پرطرفدار کرده است.

WooCommerce و : ووکامرس و بیگ کامرس جزء افزونه های مورد نیاز برای طراحی سایت فروش آنلاین در دنیای نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ به حساب می آیند.