سایت سئولشن دارای نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) از وزارت صنعت معدن و تجارت است. به منظور حفظ اعتماد شما همراهان عزیز، سایت سئولوشن اقدام به دریافت نماد‌ اعتماد الکترونیک کرده است. جهت بررسی صحت آن می‌توانید با کلیک بر روی نماد وارد صفحه‌ی اعتبار سنجی آن شوید. دارای نشان ملی ثبت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(لوگو طلایی) سایت سئولوشن  از درگاه پرداخت‌های رسمی مورد تایید کشور (شاپرک) استفاده می کند.

قوانین و مقررات استفاده از محصولات و دوره های آموزشی سایت سئولوشن

سئولوشن یک سیستم آموزشی است که به صورت حضوری، آنلاین و غیرحضوری اقدام به برگزاری دوره های آموزش کسب و کار اینترنتی کرده است و سعی دارد با به کارگیری تجربه و تخصص گامی هر چند کوتاه در زمینه آموزش آنلاین کسب و کار اینترنتی ایران بردارد. دوره های آموزشی که در سایت سئولوشن قرار می گیرند به صورت زیر می باشند : دوره های آموزشی زبان فارسی و اختصاصی ضبط شده توسط مدرسین سایت سئولوشن

 

قوانین و مقرارت سایت سئولوشن  :

همانگونه که همه از این موضوع آگاهیم، هر اجتماعی نیازمند قوانین و مقررات مدون و مشخصی میباشد که براساس آن حدود مسئولیت ها و اختیارات اشخاص حاضر در آن جامعه تعیین می گردد. این قوانین باعث میشود که در هنگام بروز هرگونه اختلاف با رجوع به آن، حدود تخلفات احتمالی و مسئولیت افراد مشخص گردد. جوامع مجازی که شامل وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و … میشود نیز از این قاعده مستثنی نیستند.قوانین و مقررات زیر مربوط به شرایط عضویت، استفاده و بهره برداری از وب سایت سئولوشن میباشد که بازدید و عضویت در این سایت به منزله اطلاع کامل از مفاد و شرایط آن است.

 

قوانین عمومی سئولوشن:

سایت سئولوشن با توجه به قوانین حاکم بر جمهوری اسلامی ایران پیش می رود،لذا تمام اقدامات صورت گرفته روی سایت طبق این قوانین بوده و خارج از چارچوب قوانین کارنخواهیم نمود و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

شرایط عضویت در سایت سئولوشن :

عضویت در سایت سئولوشن کاملا رایگان است و افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند ایمیل و گذرواژه ، مراحل عضویت را تایید می‌کنند. کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند. سئولوشن به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

 

سیاست های رعایت حریم شخصی سئولوشن :

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت سئولوشن، مانند لوگو، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال وب سایت سئولوشن محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت سئولوشن است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای رسانه آموزشی سئولوشن محفوظ می‏‌دارد.تنها خریدار محصولات می تواند از آن استفاده کند و حق تکثیر یا فروش آن را به شخص دیگری ندارد. در صورت مشاهده حساب کاربری فرد خاطی در سایت برای همیشه مسدود می شود.

 

قوانین استفاده از بخش محصولات آموزش کسب و کار اینترنتی سئولوشن

کاربران گرامی قبل از خرید محصولات سایت سئولوشن لازم است سپس اطلاعات و توضیحات کامل محصول مورد نظر را در صفحه مربوط به آن مطالعه کنند و در صورت تایید اقدام به خرید کنند. وب سایت سئولوشن هم موظف است فاکتور خرید و فایل های دانلود محصول را برای مشتری ایمیل کند.

 

مشاهده محصولات آموزشی و خدمات ارائه شده در سایت سئولوشن
پرداخت مبلغ به‌صورت آنلاین توسط خریدار از طریق درگاه های معتبر بانکی
ارسال رسید و دریافت دوره های آموزشی از طیق ایمیل
حق استفاده از دوره های رایگان آزاد بوده و شما مشمول بر پرداخت هزینه نمی باشید.
هزینه دوره های آموزشی اختصاصی با توجه به مفاهیم دوره در نظر گرفته می شود،لذا ما برای اینکه تمامی کاربران عزیز بتوانند از دوره های آموزشی کسب و کار اینترنتی سئولوشن استفاده کنند،مبلغ دوره ها را مناسب مشخص کرده ایم.

اگر هنگام پرداخت وجه آنلاین از طرف ما دچار مشکل یا اختلال شده باشید،تمام وجه به حساب شما باز خواهد گشت،ولی چنانچه این اختلال از طرف بانک و خود شما باشد،پیگیری بازگشت وجه بر عهده شما می باشد.
تمامی دوره های بعد از پرداخت وجه قابل دریافت و از طریق پانل کاربری قابل دانلود می باشد.

برای دریافت آپدیت ها باید به حساب کاربری خود در سایت مراجعه کنید. در صورتی که قادر به ورود به حساب کاربری تان نیستید باید فاکتور خرید محصول را برای ما ارسال کنید تا بتوانید به آپدیت مربوط به آن محصول دسترسی داشته باشید.

به دلیل سوء استفاده های احتمالی هیچگونه گارانتی بازگشت وجه در سایت سئولوشن تعریف نشده است. کاربر موظف است در هنگام خرید از سایت اطلاعات مربوط به محصول را کاملا مطالعه کند و سپس اقدام به خرید کند.

در صورتی که هریک از محصولات و خدمات سایت سئولوشن توسط مشتری خریداری شود به هیچ وجه نمی تواند آن را لغو کند یا درخواست بازگشت وجه را بدهد. سایت سئولوشن نیز در قبال بازگشت وجه به مشتری در زمانی که از خرید خود پشیمان شده است هیچ مسئولیتی ندارد.

 

خرید و استفاده از کلیه ی خدمات و سرویس های سایت سئولوشن به منزله ی پذیرش کامل کلیه ی قوانین درج شده در این صفحه میباشد.

در طی بیان این قوانین، از شما با لفظ خریدار/مشتری/مشترک/کاربر یاد شده و از فروشنده با عنوان سئولوشن یاد میشود.
با توجه به دانلودی بودن محصولات پس از خرید امکان درخواست بازگشت وجه وجود ندارد.
محصولات آموزشی سئولوشن تنها در وب سایت این مجموعه به آدرس http://seolution.ir و https://timetochange.ir به فروش می رسند و هیچ آدرس دیگری از سایت و اشخاص دیگر ،وابسته به این مجموعه نبوده و سئولوشن هیچگونه مسولیتی در قبال این موضوع ندارد.
راه های ارتباطی و پشتیبانی آنلاین مجموعه سئولوشن در بخش تماس با ما و سایر صفحات قرار دارند.در صورت بروز مشکل در خرید از سایت یا استفاده از محصولات سایت در هر زمان می توانید از طریق صفحه تماس با ما با پشتیبان سایت در تماس باشید. سایت موظف است به سوالات و مشکلات کاربران و بازدیدکنندگان سایت پاسخ دهد.  مشتریان سئولوشن در هر زمان که مشکل یا سوالی داشته باشند می توانند از طریق تماس با ما اقدام کنند.

 

 

دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی
محصولات آموزشی دیجیتال مارکتینگ – دوره های بازاریابی دیجیتال
دوره آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی – سئولوشن
سایت آموزش دوره های مجازی
آموزش کسب و کار اینترنتی
آموزش کسب و کار اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت طراحی سایت شرکتی فروشگاهی و آموزش آنلاین، مشاوره و اجرا راه اندازی و سئو کسب و کار اینترنتی و طراحی …
بسته آموزشی کسب و کار اینترنتی پولساز
آموزش کسب و کار اینترنتی به صورت جامع و تخصصی
فروشگاه آکادمی کسب و کار اینترنتی سئولوشن
در این محصول آموزش کسب و کار اینترنتی به شما یاد میدهیم که چگونه یک کسب و کار اینترنتی حرفه ای برای خود راه اندازی کنید و آن را به درآمد اینترنتی میلیونی …
کسب و کار اینترنتی چیست؟ آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی
آیا همه مشاغل و کسب و کارها می توانند به صورت اینترنتی فعالیت داشته باشند؟
برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به مجوز خاصی نیاز دارم؟
کسب و کار مجازی
دوره ساخت کسب و کار پولساز در اینترنت (غیر حضوری)
خرید دوره آموزش کسب و کار اینترنتی
دوره آموزش غیرحضوری راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی
دوره آموزش کسب و کار اینترنتی

انتخاب یک سیستم مناسب برای شروع کسب و کار اینترنتی; راه اندازی قدم به قدم سیستم وردپرس; پیاده سازی و تنظیم فروشگاه ساز آنلاین

دوره آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی
راه اندازی یک سیستم جامع فروشگاهی; سئو و بهینه سازی

کسب و کار اینترنتی در منزل

ایده های کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی به صورت جامع و تخصصی

کار اینترنتی برای دانشجویان

کسب و کار خانگی
جدیدترین محصولات آموزش کسب و کار اینترنتی