مدیریت سایت آگاه : هدفم از ایجاد این سایت ،این است که بتوانم در فضای مجازی جایی را به عنوان گالری داشته باشم تا آثار خودم را در معرض نمایش بگذارم و علاقه مندان بتوانند با دیدن آثار براحتی اقدام به خرید کنند .همینطور بتوانم این امکان برای دوستان هنرمند دیگر هم ایجاد کنیم . دربخش دیگه‌ای فضای آموزش را داریم که این آموزش ها به صورت مجازی هست و سبک های مختلف را از ظریق فیلم آموزش ارايه میشود و علاقه مندان می توانند این فیلم‌ها را هم خریداری کنند تا بتوانند دسترسی به دانلود فیلم را داشته باشند

 طراحی سایت گالری یکی از روش های اثر گذاری است که از طریق آن می توان فعالیت های هنری و تجاری یک گالری را به نمایش گذاشت…

اگر هنرمندید یا علاقه مند به هنر و به دنبال طراحی سایت هنری برای کسب و کار یا استارتاپ خود هستید، طراحی وب سایتهای هنری خلاقانه خود را به ما بسپارید.

طراحی سایت هنری راهی برای ارتباط هنرمندان با افراد جامعه

طراحی وب سایت هنری باید به گونه ای باشد که بازدید کنندگان را مجذوب خود کند. مهم ترین لازمه طراحی وب سایت هنری ظاهر زیبای آن است که بتواند افراد اهل هنر و هنردوست را به خود جذب کند.

دیگر پارامتری که در طراحی سایت مهم قلمداد می شود بهینه بودن آن است به طوری که سئو سایت بالایی داشته باشد. این مهم باعث بهتر دیده شدن سایت شما می شود.

استفاده از گالری تصاویر در طراحی سایت گالری گاها تاثیر بیشتری از کلمات روی مخاطب دارد و این امر موجب اطلاع رسانی بیشتر و آشنایی بیشتر با کارهای هنری شما می گردد.طراحی و پیاده سازی یک وب سایت گالری جذاب و مدرن با بهره گیری از تصاویر با کیفیت و چشم نواز می تواند گامی بسیار محکم و مطمئن در راستای موفقیت و شناخت بیشتر شما باشد. وب سایت های گالری می توانند برای ایجاد وب سایت برای عکاسان، وب سایت های عکاسی صنعتی، دکوراسیون و فعالیت های مدلینگ و صنایع دستی طراحی و پیاده سازی شود.

طراحی سایت گالری به صورت ریسپانسیو

سایت های گالری باید به صورت کاملا رسپانسیو طراحی شوند به گونه ای که در تمامی نمایشگرها به درستی دیده شوند. جالبست بدانید گوگل نیز طراحی وب سایت ها را بصورت واکنش گرا توصیه کرده است و طراحی واکنشگرا روی سئو سایت نیز بی تاثیر نیست. با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی  و تمایل به خرید آنلاین در بین تمامی اقشار آن در حال گسترش می باشد بنابراین شما می توانید وب سایت خود را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل نمایید و کارهای هنری خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید.به این نکته باید توجه داشته باشید که در انتخاب عکس ها باید از تصاویر اختصاصی و با کیفیت استفاده کنید رعایت این اصول و نکات در افزایش بازدید و ترافیک سایت تاثیر به سزایی دارد.

همانطور که میدانید اگر شما هنرمندی باشید و بخواهید محصولات هنری خود را نمایش بگذارید می توانید بجای پرداخت هزینه زیاد بابت نمایشگاه برای محصولات هنری خود طراحی وب سایت هنری داشته باشید. چراکه امروزه موثرترین راه نمایش آثار هنری استفاده از اینترنت است. در طراحی سایت هنری خود با نشان دادن کلیه مشخصات محصولتان مثل قیمت،سایز،رنگ و … برای مشتریان خود کار را راحت کنید و با چند کلیلک ساده تصمیم خود را برای خرید محصول بگیرند و در زمان رفت و آمد خود صرفه جویی نمایند.

از جمله نکاتی که طراحی سایت هنری را متفاوت تر می کند “خلاقیت” است.بخصوص اگر مشتریان خاصی دارید که خود در زمینه هنر فعالیت دارند این نکته بسیار حائز اهمیت است.سئولوشن با ارائه  خدمات در زمینه طراحی سایت حرفه ای، طراحی فروشگاه اینترنتی  و… و همچنین در زمینه سئو وب سایت سعی دارد تا شما محصول خود را با کیفیتی مناسب در اینترنت قرار دهید تا مشتریان بیشتری جذب کنید  وحتمال  بازدید کاربران از سایت شما بالاتر می رود.

نکته مهم در طراحی سایت هنری، طراحی سایت ساده، سازماندهی شده و با سرعت لود بالا میباشد. منوی سایت و محتوای سایت باید واضح و ساده باشند تا کاربر را در نگاه اول جذب کرده و در سایت نگه دارد. کاربرانی که برای اولین بار وارد سایت هنری میشوند باید به سرعت بفهمند که سایت راجع به چیست، اگر درمورد یک هنرمند است آن هنرمند کیست و آثارش چگونه است.
بسیاری فکر میکنند که وب سایت های هنری دیگر کاربردی ندارند زیرا میتوان انواع آثار هنری را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشت ولی نکته ای که هست این است که شما کنترل خاصی بر روی شبکه های اجتماعی ندارید ولی برای وب سایت خودتان قالب دلخواه و امکانات دلخواه را انتخاب کرده و چیزی که میخواهید را ارائه میدهید.

نقطۀ شروع کسب و کار اینترنتی شما

امروز وب سایت خود را بسازید، فردا طعم موفقیت آنلاین را بچشید

 

با طراحی وب سایت حرفه ای کسب و کار خود را گسترش دهید

امروزه طراحی سایت و داشتن سایت اینترنتی برای هر کسب و کاری مزیت محسوب نمیشود بلکه الزام است؛  تمام مردم برای رفع هر نیازی اول محصول یا خدمات را در  گوگل جستجو می کنند و می توانند  خدمات یا محصولات و همچنین قیمت ها را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنند. به راحتی از طریق موبایل و کامپیوتر خرید یا ثبت سفارش خدمات را انجام می دهند و یا اینکه به اطلاعات تماس شرکتی که نیاز دارند در بین شرکت های مختلف دسترسی پیدا می کنند.، پس  شما هم به جمع کسب و کارهایی که در اینترنت حضور دارند بپیوندید و یک سایت حرفه ای با طراحی های خاص، گرافیک جذاب، امکانات و افزونه‌های کارآمد داشته باشید و با سئو سایت در صفحه اول گوگل دیده شوید.

 

طراحی سایت شرکتی، تجاری، شخصی، فروشگاهی به صورت حرفه ای و ریسپانسیو با رعایت اصول سئو همراه با آموزش، مشاوره و پشتیبانی رایگان

 

طراحی سایت و سئو تخصص ماست

 

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در ارتباط باشید .

09152680062_09386151506_09155108149

 

مشخص کردن اهداف قبل از طراحی سایت هنری

•    میخواهید آثار هنری خود را به نمایش بگذارید؟
•    میخواهید مخاطب بیشتری جذب کنید؟
•    فقط قصد ارائه اطلاعات دارید؟
•    قصد فروش آثار هنری دارید؟

ویژگی های ضروری در طراحی سایت هنری

•    نمونه کارها – نمایش آثار شما در قالب گالری تصاویر
•    وبلاگ – محلی برای اشتراک گذاری اطلاعات و اخبار برای جذب کاربر
•    فروشگاه – چنانچه قصد فروش آثار هنری در وب سایت دارید.
•    تقویم رویدادها – ارائه اطلاعات و تاریخ برگزاری نمایشگاه های هنری مرتبط یا نمایشگاه آثار خودتان
•    بهینه سازی سایت – برای داشتن رتبه بهتر در موتورهای جستجو مثل گوگل
•    لینک شبکه های اجتماعی – لینک کردن شبکه های اجتماعی در وب سایت برای دسترسی راحتتر کاربر

عبارت سئو یا ( :Seo Search engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر می باشد . سئو و بهینه سازی سایت بعد از طراحی وب سایت تجاری از دیگر خدمات شرکت ویستا می باشد. سئو سایت شما امکان بهتر دیده شدن سایت شما را در موتور جستجوی گوگل فراهم میکند . در صورتی که وب سایت شما در صفحه اول گوگل نشان داده شود آمار بازدید سایتتان هم بالا می رود و تعداد بیشتری مشتری جذب سایت شما می شوند که اعتبار بیشتری به کسب و کار شما وارد می شود

نظر سنجی از بازدیدکنندگان آثار
نمایش  تصویر و ویدیو
امکان قرار دادن توضیحات لازم مرتبط با آثار هنری
معرفی هنرمند و سبک هنر و تاریخچه هنری وی
امکان قرار دادن بخش فروشگاه جهت فروش محصولات
امکان ایجاد نمایشگاه‌ آثار به صورت آنلاین
امکان قراردادن و دانلود فایل های آموزشی مرتبط
امکان درج قیمت برای آثار
امکان دسترسی به وب سایت بدون محدودیت در زمان
امنیت بالا و مناسب وب سایت
پشتیبانی کامل
امکان دسته بندی آثار مختلف
ایجاد قابلیت معرفی هنرمندان
ایجاد کاتالوگ آنلاین برای تمام آثار هنری
امکان درج قیمت جهت فروش آنلاین محصولات
امکان درج توضیحات تکمیلی
امکان تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه
امکان ایجاد بخش‌های خبری در حوزه های هنری مورد نظر
امکان فروش آنلاین آثار هنری
اتصال و اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی
ارسال   آخرین اخبار و محصولات مرتبط
طراحی سایت گالریدر حال حاضر صنعت عکاسی و مد روز به روز درحال پیشرفت می‌باشد
بخش ارتباط با ما
ارسال مشخصات کامل اثر
شما هم میتوانید یک وب سایت گالری داشته باشید. هم اکنون سفارش طراحی وب سایت گالری خود را آغاز نمایید. وب سایت گالری زیبا داشته باشید.

طراحی سایت هنری – قیمت ومعرفی نمونه طراحی وب سایتهای هنری
طراحی وب سایت گالری هنری | طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت هنری را می توان به عنوان پلی ارتباطی میان اقشار مختلف جامعه و هنرمندانی دانست که دارای هنر های گوناگونی در حوزه های مختلف هستند. طراحی سایت هنری می تواند علاوه بر ارتباط میان این افراد منجر به گسترش فرهنگ و هنر توسط هنرمندان در جامعه گردد و همه این موارد نیاز به کارشناسی های حرفه ای و دقیق برای طراحی و برنامه نویسی وب سایت و حتی محتوایی که از طریق سایت منتشر می شود دارد.

طراحی گرافیکی مهم ترین عامل اثر گذار در موفقیت طراحی سایت هنری

برای طراحی سایت هنری بیش از هر بخشی توجه به طراحی گرافیکی باید به صورت دقیق انجام شود. صاحبان سایت افراد هنرمندی هستند که می خواهند این هنر را از طریق طراحی سایت هنری در اختیار دوست داران و طرفداران هنرشان قرار دهند به همین دلیل داشتن یک ویترین مناسب برای ارائه کارها می تواند دیدگاهی مناسب نسبت به هنرمند ایجاد نماید. استفاده از طراحی های خاص و ویژه ای که مختص به خود هنرمند باشد برای طراحی سایت هنری می تواند ایده ای جذاب به شما بیاید. به عنوان مثال اگر هنرمندی در زمینه نقاشی فعالیت می کند می توان از سبک و آثار هنری او برای طراحی گرافیکی سایت بهره برد. استفاده از قالب های آماده برای طراحی سایت هنری مانند سرمایه گذاری بر زمینی در حال غرق شدن است.  این قالب ها دارای محدودیت هایی هستند و به ویژه اگر هدف اجرای یک طراحی سایت هنری منحصر به فرد باشد این گونه قالب ها انتخاب نا مناسبی خواهند بود.

بسیاری از هنرمندان در به نمایش گذاشتن آثار هنری خود موفق نبوده اند. از مهم ترین دلایل این عدم موفقیت می توان به هزینه سنگینی که بابت اجاره نمایشگاه ها باید پرداخت شود اشاره کرد. امروزه موثر ترین راه برای به نمایش گذاشتن آثار هنری و مشخصات آنها اینترنت است. با طراحی وب سایت هنری برای خود می توانید آثار خود را برای جذب مشتری درون وب سایت قرار دهید. همچنین می توانید توضیحات تکمیلی در مورد هر یک از آثار را نیز در سایت قرار داده تا بازدید کنندگان بهتر آنها را درک کنند. دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای به نمایش گذاشتن آثار هنری خود ندارید. تنها با یک بار هزینه می توانید مکانی دائمی برای به نمایش گذاشتن آثار خود داشته باشید.

طراحی وب سایت هنری

طراحی وب سایت هنری باید به گونه ای باشد که بازدید کنندگان را مجذوب خود کند. مهم ترین لازمه طراحی وب سایت هنری ظاهر زیبای آن است که بتواند افراد اهل هنر و هنردوست را به خود جذب کند.

دیگر پارامتری که در طراحی سایت مهم قلمداد می شود بهینه بودن آن است به طوری که سئو سایت بالایی داشته باشد. این مهم باعث بهتر دیده شدن سایت شما می شود.