فروشگاه اینترنتی تخصصی محصولات خانه و آشپزخانه فرامارکت24 با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت و تنها با در نظر گرفتن رضایت کامل مشتری راه اندازی شد. فروشگاه اینترنتی فرامارکت، جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد.

امروز وب سایت خود را بسازید، فردا طعم موفقیت آنلاین را بچشید

 

با طراحی وب سایت حرفه ای کسب و کار خود را گسترش دهید

امروزه طراحی سایت و داشتن سایت اینترنتی برای هر کسب و کاری مزیت محسوب نمیشود بلکه الزام است؛  تمام مردم برای رفع هر نیازی اول محصول یا خدمات را در  گوگل جستجو می کنند و می توانند  خدمات یا محصولات و همچنین قیمت ها را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنند. به راحتی از طریق موبایل و کامپیوتر خرید یا ثبت سفارش خدمات را انجام می دهند و یا اینکه به اطلاعات تماس شرکتی که نیاز دارند در بین شرکت های مختلف دسترسی پیدا می کنند.، پس  شما هم به جمع کسب و کارهایی که در اینترنت حضور دارند بپیوندید و یک سایت حرفه ای با طراحی های خاص، گرافیک جذاب، امکانات و افزونه‌های کارآمد داشته باشید و با سئو سایت در صفحه اول گوگل دیده شوید.

 

طراحی سایت شرکتی، تجاری، شخصی، فروشگاهی به صورت حرفه ای و ریسپانسیو با رعایت اصول سئو همراه با آموزش، مشاوره و پشتیبانی رایگان

 

طراحی سایت و سئو تخصص ماست

 

برای دریافت مشاوره طراحی سایت و یا سفارش طراحی سایت با ما در ارتباط باشید .

09152680062_09386151506_09155108149

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با امکانات و قابلیت های حرفه ای. برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند با ما تماس بگیرید
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و فروش انواع محصولات و خدمات در هر زمینه کاری است که با توجه به نوع محصول می‌توان قالب مناسبی برای طراحی وب سایت …
ساخت سایت فروش اینترنتی حرفه ای با کمترین هزینه
خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی سئولوشن
طراحی سایت فروشگاهی به صورت حرفه ای، اختصاصی و بهینه سازی شده
طراحی سایت فروشگاهی نیازمند آنالیز دقیق و تخصصی است
طراحی سایت فروشگاهی با امکانات سایت دیجی کالا
نکاتی که در طراحی سایت فروشگاهی باید مدنظر قرار داد
در یک طراحی سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات و کالاهای خود را به صورت منظم و دسته بندی شده و در جداول و لیست های مناسب قرار داده و برای فروش یا ارائه آنها تلاش کنید. سایت فروشگاهی باید متناسب با دید مشتریان ساده و بسیار زیبا و جذاب باشد و این امکان را داشته باشد که بازدید کنندگان در کمترین وقت ممکن بیشترین میزان از محصولات را دیده و از فضای ظاهری سایت خسته نشوند. امکان خرید و فروش محصولات در این سایت ها باید به گونه ای باشد که تبادل به راحتی صورت پذیرد و در کمترین زمان ممکن عملیات داد و ستد انجام شود.

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است
طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی فعالیت دارد مناسب است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کسب و کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را گسترش دهند. نکته جالبی که احتمالاً در اینترنت گردی به آن برخورد کرده اید این است که حتی افراد زیادی بوده اند که در ابتدا اقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها و انبار هایی را برای خود ساخته اند و اکنون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند
طراحی سایت فروشگاه آنلاین
طراحی سایت فروشگاه آنلاین برای بسیاری از افرادی که دنبال رونق کسب و کار خود هستند یکی از اهداف ضروری و لازم حساب می‌شود. بسیاری از سایت‌های فروشگاه آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه‌ها تعیین می‌کنند. این امر می‌تواند چندین دلیل داشته باشد. یکی از این دلایل این است که کاربران از اینترنت برای پیدا کردن کالاهای ارزانتر استفاده می‌کنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب برای پیشرفت در کسب و کار خود استفاده می‌کنند.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت 24 ساعته ادامه دهید.
هزینه طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی چگونه محاسبه می شود؟
ویژگی هایی که یک طراحی فروشگاه اینترنتی باید داشته باشد عبارت است از:
•سرعت بالای بارگذاری سایت
•سئوی مناسب
•توضیحات لازم در مورد محصول
•سایتتان ساده و دارای گرافیک مناسب باشد
•مقایسه محصولات باهم
•ارائه مشاوره ی آنلاین
•ارائه تخفیفات و پیشنهادات
•ایجاد بخش نظرات برای مشتریان و بازدید کنندگان
•دارای ارسال رایگان سریع
•ارائه قیمت های مناسب و به صرفه
•داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
•امکان برگشت محصول در صورت عدم رضایت مشتری
•ارائه علامت های داشتن اینماد برای جلب اعتماد مشتری و داشتن پرداخت امن
•روش های خرید در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
پس از اقدام به طراحی سایت فروشگاهی باید به انتخاب نام دامنه مناسب باشید و سپس کارهای مربوط به سئو سایت برای گرفتن رتبه ی بالا از گوگل و قرار گرفتن در اولویت گوگل باشد سپس به سراغ تبلیغات مناسب آن بروید در طراحی سایت هایی که مناسب حوزه ی کاری شما می باشند در آن به تبلیغ بپردازید.