آموزش بهینه سازی صوتی
1396/01/29
ارسال شده توسط Manager
seo ، seo training ، آموزش سئو سایت ، سئو ، کسب و کار آنلاین ، کسب و کار اینترنتی ، نرم افزار های سئو
751 بازدید
آموزش بهینه سازی صوتی
وبسایت خود را برای جستوجوهای صوتی بهینه سازی کنید
با شناخت نسبت به آینده جستوجوهای صوتی، کسب و کارهای اینترنتی باید وبسایتهای خود را برای موتورهای جستوجوی صوتی نیز بهینه سازی کنند.
برای بهینهسازی صوتی و دریافت رنک بهتر، نیاز است که ابتدا ویژگیهای درخواستهای صوتی را بشناسیم:
پرسشمحوربودن درخواستها: اکثر جستوجوکنندگان به دنبال رسیدن به پاسخ سوالات خود هستند. به این معنی که درخواست خود را به صورت پرسشهای کامل مطرح میکنند. برای مثال میگویند «ارز کشور رومانی چیست؟» نه اینکه بگویند «ارز کشور رومانی».
دقیق: برخی اوقات نوشتن درخواستها توسط کاربران میتواند ابهام ایجاد کند، اما برخلاف نوشتن، جستوجوی صوتی کاملا هدف را نشانه میرود. دلیل آن هم این است که به دلیل سرعت بیشتر در انتقال اطلاعات از طریق صحبتکردن، افراد نیاز و درخواست خود را واضحتر و دقیقتر بیان خواهند کرد.
مبتنی بر موقعیت مکانی: بیش از ۸۶ درصد از جستوجوهای صوتی، از طریق تلفنهای هوشمند انجام میگیرد که با توجه به این موضوع که ۵۵ درصد از جستوجوهای صوتی در ماشین و یا در حال راه رفتن اتفاق میافتد، اکثر افراد در مورد یک محل خاص سوال میپرسند.
پاسخهای سریع: اکثر افرادی که از درخواستهای صوتی استفاده میکنند به دنبال دریافت پاسخهای سریع و کوتاه هستند. این مورد بیشترین ارتباط را با دستیاران صوتی و رباتهایی دارد.
مبتنی بر تلفنهای همراه و تبلتها: خیلی کم پیش میآید که افراد برای جستوجوی صوتی انجام میدهند از طریق لپتاپ اقدام به انجام درخواستهای صوتی کنند.
چک لیست سئو برای جستوجوهای صوتی: برای اینکه بتوانید وبسایت خود را برای موتورهای جستوجوی صوتی بهینه کنید، بهتر است که موارد زیر را در نظر داشته باشید:
محتوایی به عنوان پاسخ سؤال: زمانی که محتوای مناسبی برای موتورهای جستوجو صوتی تولید میکنید، یادتان باشد که نخستین گام تولید آن محتوا در فرم پرسش و پاسخ است. این اقدام سئوی شما را بهینه و رابط کاربری شما را تقویت میکند.
دادههای ساختاریافته: دادههای ساختاریافته سئو شما را روزانه بهبود میبخشد، زیرا به گوگل کمک میکند صفحه شما را بهتر درک و تفسیر کند.
ثبتنام کسبوکارتان در گوگل: این کار میتواند اطلاعات کسبوکار شما را در زمان جستوجوی کلیدواژههای برندتان به مخاطبان نشان دهد. همچنین در مکانیابی کسبوکار شما برای مخاطبان بسیار مؤثر است.
تمرکز بر شبهجملههای طولانیتر به جای کلیدواژه: جستوجوهای صوتی طولانیتر و دقیقتر خواهد بود. بنابراین توجه به شبهجملهها و سؤالاتی که احتمال دارد مخاطبان آن را سرچ کنند، تأثیری بیشتر بر سئوخواهد داشت.
برچسب ها:
جستوجوهای صوتی بهینه سازی
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش ووکامرس، فروشگاهساز وردپرس رایگان!
-
آموزش کسب و کار اینترنتی Online Business
585 هزار تومان440 هزار تومان - آموزش سرچ کنسول گوگل Search Console 149 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین سئو و بهینه سازی سایت 249 هزار تومان
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
نمونه قرارداد سئو SEO
نمونه قرارداد سئو SEO به شما کمک می کند تا از روند بسته شدن قرارداد...
راهنمای جامع سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ
سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ روش همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یک نوع همکاری در فروش...
هر مهارتی میتواند یک شغل اینترنتی باشد!
هر مهارتی میتواند یک شغل اینترنتی باشد! شاید تا الان بگویید این چه شغلهایی است؟...
کسب و کار موبایلی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی با موبایل افراد زیادی وجود دارند که ماهانه برای...
دفتر کار مجازی برای کسب و کار شما
دفتر کار مجازی چیست؟ دفتر کار مجازیدقیقا مشابه دفتر کار حقیقی امکان حفظ ارتباط موثر...
قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
قیمت طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت در شرکت های مختلف با روش های مختلفی...
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.