راهکارهای ثروتمند شدن از طریق اینترنت
باید بتوانیم راهی برای کسب حداکثر پول در حداقل زمان که ما را به سوی بیشترین ازادی رهنمون می سازد طراحی کنیم
کمپین بازاریابی ، بخصوص دردنیای مجازی باید به 3 سوال پاسخ دهد :
1 مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند ؟
2 انها چه کالا یا خدماتی نیاز دارند؟
3 چگونه می توان انها را اکنون به عمل وادار کرد ؟
اکثر بازاریابان تازه کار 90% از وقتشان را به خلق محصول عالی 10% باقی را به پیدا کردن مخاطب مناسب ان محصول صرف میکنند . راز موفقیت در جابه جا کردن این نسبت ها است ، 90% وقت خود را به انتخاب مخاطب مناسب اختصاص دهید .
چند استراتژی ساده می توانند شما را ثروتمند سازد
براساس قانون پارتو (80-20) ؛ 20% از ایده های بازاریابی شما 80% از موفقیت شما را ناشی می شوند بیایید بازاریابی را به چند قانون کلیدی تقسیم کنیم .
تنها این سه قاعده و فعالیت را محقق سازد
1 افزایش تعداد مشتریان
2 متقاعد سازی این مشتریان به خرید بیشتر در سفارشات اولیه شان
3 تشویق این مشتریان به خریدهای مکرر
مشتریان بیشتر به معنی سفارشات و در دفعات بیشتراست اگر کسب و کاری را شروع کردید این 3 اصل در واقع موتور تجارت شما برای پرواز به سوی موفقیت هستند .
باید فکر کنید چه هدیه و یا پیشنهاد ویژه ای که به محصول شما بخورد را می توانید همراه پیشنهاد خود کنید تا معامله ای غیر قابل صرفه نظر شود به عنوان مثال چند پیشنهاد ویژه که می توانید به کسانی که برای اولین بار از شما خرید می کنند بدهید :
- گارانتی طولانی تر
- کوپن تخفیف
- یک گزارش ویژه رایگان
- یک سی دی پر از کتاب یا فایل رایگان
- یک بنر تبلیغاتی در سایت تان
اگر مزیت یکتایی خود را پیدا کرده و ارتقاء دهید ، اگر یک پیشنهاد وسوسه انگیز خلق کنید و اگر ان را با یک ادعای جسورانه تقویت کنید بیش از 99% کسب و کارها برای موفقیت تلاش می کنند را پیموده اید .
جف پاول فرایند بازاریابی را اینگونه تشریح می کند : تعریف من از بازاریابی ، ایجاد سیستمی خودکار و قابل تکرار است که فضایی به وجود اورد تا دران مردم بخواهند از شما خرید کنند به جای انکه شما سعی کنید چیزی به انها بفروشید
فقط یک راه برای رقابت و خلق جریان های ابدی پول برای شما وجود دارد : عمیق شوید این به چه معناست ؟ شما باید در زمینه ای که مشتریان تشنه شما میخواهند تبدیل به متخصصی حرفه ای شوید و رابطه ای عمیق با انها به وجود اورید . رابطه ای برای همه طول زندگی . با عمیق تر شدن رابطه ، انها از شما محصولات بیشتر خدمات متنوع تر و اطلاعات دیگری با قیمتی بالاتر خواهند خرید .زیرا که قیمت دیگر مساله نیست .
حال که عمیق شدن رابطه را درک کردید اماده دریافت اصول سیستمی هستید که با اجرای ان کسب و کار خود را رونق بخشید
12 روش برای افزایش تعداد سرنخ ها
- ارجاعات
- گارانتی و کاهش ریسک خرید
- تبلیغات
- تله مارکتینگ
- استفاده از لیست کیفیت
- اولین سفارش بر اساس قیمت
- میزبانی ( روابط مبتنی بر سود متقابل )
- ایمیل مستقیم
- جلسات ویژه
- پیشنهاد فروش بی همتا
- روابط عمومی
- سمینارها و همایش های تخصصی
چند روش بهبود توانایی های عقد قرارداد
- افزایش مهارت فروش
- مدل سازی بهترین فروشنده
- بررسی بازار و رقبا
- ساختن تبلیغاتی ویژه
- استفاده از بهترین کتابها
- استخدام مدیر فروش
- بررسی و کیفیت سنجی سرنخ ها
- ارائه پیشنهادات غیر قابل رد شدن
- اموزش مشتریان
6 روش افزایش متوسط سفارشات
1 پیشنهادات محصولات گران تر ومحصولات مشابه
2 تبلیغ برای فروش اخرین لحظه
3 بسته بندی چند محصول جانبی با محصول اصلی
4 افزایش قیمت و بهبود حاشیه
5 بهبود ظاهر محصول برای بهتر دیده شدن ان
6 ارائه اجزای بخش های بزرگتر
روشهای افزایش تعداد فروش
1 گسترش فعالیت های پشت صحنه
2 ارتباطاات مستمر
3 تایید محصولات دیگران در لیست خود
4 اجرای فروش ویژه با در بسته
5 برنامه ریزی مشتریان: اموزش انها را به عنوان یک استراتژی بلند مدت فروش در نظر بگیرید
6 استفاده از محرک های مالی مثل قیمت و نحوه خرید
راههای قدرتمند برای هدایت ترافیک به وب ساییتان
- ساختن حضور شما در محیط وب
- موتورهای جستجو
- تبلیغات رایگان و غیر رایگان در دنیای مجازی
- ارتباط های رایگان در دنیای انلاین و دنیای غیر انلاین
- تبلیغات پولی افلاین
- تبلیغات دهان به دهان
قوی ترین اهرم درابزارهایی که ذکر شد موتورهای جستجو هستند زیرا سایتی با ساختار درست می تواند از طریق انها توسط میلیون ها نفر بارها و بارها دیده شود
بهره گیری کامل از موتورهای جستجو
این قانون اصلی بازاریابی است . بازاریابی ورودی بسیار ساده تر از بازاریابی خروجی است به بیان دیگر بازاریابی هنگامی که مشتری به دنبال شما هستند بسیار موفق تر از هنگامی است که شما به دنبال مشتری هستید .
اهمیت استفاده ازموتورهای جستجو بسیار واضح است . هر چقدر اطلاعات بیشتری وارد اینترنت می شود رقابت برای قرار گرفتن در صدر نتایج جستجو بیشتر میشود .
چطور می توانید یک میلیون صفحه را باز کنید ؟ اگر بتوانید راهی پیدا کنید که جزو 20 نتیجه اول باشید می توانید انبوه مشتریان را به سایت خود هدایت کنید .
با این وجود اکثر تحقیقات نشان می دهند که بخش عظیمی از مردم جستجوی انلاین خود را با استفاده از یکی از موتورهای جستجوی برتر انجام می دهند .حقایق به شرح زیر است :
حقیقت بیش از 80% استفاده کنندگان از اینترنت از موتورهای جستجو برای یافتن اطلاعات استفاده می کنند
یک موتور جست وجو به طور معمول هزاران و شاید میلیون ها نتیجه برای جست و جو پیدا میکند
فقط سایت های جزء لیست 100 مورد اولی می توانند ترافیک قابل توجهی داشته باشند
هرروز میلیون ها تجارت انلاین برای این جایگاه برتر رقابت می کنند
شانس من و شما برای اینکه درحالت عادی دراین لیست صدتایی حضور پیدا کنیم بسیار کم است .
به عنوان بازاریاب اینترنتی هدف شما خلق کسب وکار انلاین مقیاس پذیر است . اگر شما کسب وکاری راه بیندازید که طور کامل وابسته به موتورهای جست و جو باشند و کسی به هر نحوشما را اول نتایج خارج کند ترافیک سایت به همراه کسب و کار شا از بین میرود
یعی می خواهم به منبعی قابل گسترش از سرنخ های تازه از مشتریان علاقمند وبا هزینه ای قابل تحمل و اگر شد رایگان دسترسی داشته باشد
مثل دنیای واقعی در دنیای مجازی نیز به تبلیغات کردن نیاز دارید و لازم است هزینه کنید
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش ووکامرس، فروشگاهساز وردپرس رایگان!
-
آموزش کسب و کار اینترنتی Online Business
585 هزار تومان440 هزار تومان - آموزش سرچ کنسول گوگل Search Console 149 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین سئو و بهینه سازی سایت 249 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.