سایت های همکاری در فروش و کسب درآمد اینترنتی

چطور با سیستمهای همکاری در فروش یا بازاریابی مشارکتی، می توانید به درآمدهای عالی برسید؟
همکاری در فروش یعنی شما می توانید درآمد خودتان را از زمان و مکان جدا کنید، یعنی از هرجای دنیا در هر زمانی بتوانید کسب درآمد کنید.
شاید از خودتان بپرسید که آیا از این راه می توان درآمد کافی بدست آورد؟
همکاری در فروش یک روش کسب و کار اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش را به سود می رساند.
افیلیت مارکتینگ یک رابطه برد برد است.
بازاریابی پورسانتی یا افیلیت مارکتینگ، بازاریابی بر پایه میزان عملکرد ”performance marketing based ”که در آن صاحب کسب و کار، پورسانتی را به بازاریابان و همکاران خود در فروش به ازای هر بار خرید بازدید کنندگان از وب سایت یا فروشگاه آنلاین خود پرداخت میکند.
افیلیت مارکتینگ هم برای افرادی که صاحب وب سایت هستند مناسب است و هم برای اشخاصی که وب سایت ندارد قابل اجراست.
روش کار در سیستم همکاری در فروش
همکاری در فروش | سریعترین راه کسب درآمد اینترنتی
به این صورت که بازاریاب شروع به تبلیغ محصول ارائه شده میکند و بعد از اینکه محصول توسط مشتری خریداری شد، سود بازاریاب به حساب بانکی او واریز می شود.
۱- سیستم همکاری در فروش مناسب چه افرادی است؟
افرادی که تصمیم دارند با کار در منزل یا محل کار یک درآمد عالی از اینترنت کسب کنند.
این افراد در واقع بازاریابی واسطهای برای کسب و کارها انجام میدهند و در ازای آن به درآمد میرسند.
تنها با یک موبایل و اینترنت سیمکارت میتوانید کسبدرآمد اینترنتی را تجربه کنید.
هر چقدر افراد بیشتری را تشویق به خرید کنید درآمد شما بیشتر خواهد شد.
چگونه از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنیم؟
در یک سیستم افیلیت مارکتینگ همکاری در فروش ثبت نام کنید
بهترین روش برای شروع افیلیت مارکتینگ، ثبت نام در یکی از پلتفرمهای افیلیت مارکتینگ نظیر همکاری در فروش سئولوشن، برنامهی همکاری در فروش دیجیکالا یا حتی برنامهی همکاران فروش آمازون است. پس از ثبت نام، لینک محصولات یا سرویسهایی که باید تبلیغ کنید (حاوی یک شناسهی [ّID] منحصر به فرد) در اختیار شما قرار داده میشود. شما میتوانید از این لینک در داخل محتوای خود استفاده کرده و به کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ بپردازید.
معمولاً برای ثبتنام در این پلتفرمها، هیچ هزینهی اولیهای دریافت نمیشود، با این حال هزینههای متغیر شما به روشی بستگی دارد که به وسیلهی آن به معرفی محصولات میپردازید. اگر محتوای خود را برونسپاری میکنید یا به انجام تبلیغات میپردازید، این موارد هزینههایی هستند که ناچار به پرداخت آنها هستید.

انتخاب محصول
زمانی که میخواهید محصول متناسب با رسانهی خود را انتخاب کنید، باید به سه نکتهی زیر توجه داشته باشید:
- مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ آیا این مخاطبان با محصولی که تبلیغ میکنید ارتباط برقرار میکنند و نمایش این محصول به آنها سبب رضایتشان خواهد شد؟
- کیفیت محصول به چه صورت است و چه ارزشی برای افراد ایجاد میکند؟ آیا حاضرید این محصول را به بهترین دوستان خود پیشنهاد کنید؟
- سودآوری محصول به چه صورت است؟ آیا پیشنهاد ارائهشده برای محصول، پیشنهاد مناسبی است؟ آیا خرید این محصول صرفهی اقتصادی دارد؟
تولید محتوای باکیفیت و جذاب که محصولات مورد نظر شما را تبلیغ کنند
برای کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ و موفقیت در آن، باید به تولید محتوای قابل توجه و اختصاصی بپردازید، محتوایی که توانایی معرفی و تبلیغ محصول انتخابشده را داشته باشد.زمانی که کاربران بر روی لینک افیلیت منحصربهفرد شما کلیک میکنند، یک کوکی در مرورگر آنها ذخیره میشود تا فعالیتهای آنها را دنبال کند. اگر کاربران اقدام مورد نظر را انجام دهند (که میتواند خرید، ثبت اطلاعات تماس یا موارد دیگر باشد)، فروشنده میتواند از طریق این کوکی این اقدام را رهگیری کند و به شما نسبت دهد تا بدین ترتیب فرایند پرداخت شروع شود.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5129 هزار تومان95 هزار تومان -
آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital marketing
445 هزار تومان360 هزار تومان -
دوره آموزش آنلاین طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
1,100,000 هزار تومان980 هزار تومان -
آموزش جامع سئو کسب رتبه اول در گوگل SEO
465 هزار تومان385 هزار تومان -
آموزش کامل gtmetrix آموزش جی تی متریکس رایگان!
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.