همکاری در فروش کسب درآمد اینترنتی بازاریابی مشارکتی

همکاری در فروش چیست؟

همکاری در فروش (Affiliate Marketing) که به آن فروش واسطه ای و فروش وابسته هم می گویند به شریک شدن در سود فروش محصول یا خدمتی گفته می شود.

در این روش لینکی مخصوص هر فردی که تمایل دارد در فروش محصولات و خدمات سایت همکاری داشته باشد در نظر گرفته شده است. از طریق لینک منحصر به فرد، اگر هر بازدیدکننده ای که وارد سایت می شود یک تراکنش مالی را انجام دهد که ممکن است خرید محصولی باشد یا عضویت در همایشی باشد یا اینکه خدماتی را سفارش دهد قابل پیگیری خواهد بود و به ازای آن پورسانت تعیین شده به حساب بازاریاب مورد نظر واریز می شود.

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی مشارکتی و یکی از بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی است.

اهمیت استفاده از همکاری در فروش در کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای آنلاین زیادی به واسطه راه اندازی سیستم همکاری در فروش توانسته اند کسب و کار خود را گسترش دهند و سود آوری بیشتری برای خود خلق کنند.

از سیستم همکاری در فروش به عنوان یک استراتژی در کسب و کار می توان استفاده کرد. در واقع یکی از ابزارهایی که کسب و کارهای کوچک می توانند از آن برای رقابت با رقبای بزرگتر از خود استفاده کنند استفاده از سیستم همکاری در فروش است. هر کسب و کاری می تواند از همکاری در فروش به عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی استفاده کند.

 

 

چه کسب و کارهایی می توانند از همکاری در فروش استفاده کنند؟

در کسب و کارهای آنلاین هم هر کسب و کاری که محصول و خدماتی ارائه می کند می تواند از این سیستم بهره مند شود. اگر کسب و کار اینترنتی شما پتانسیل این را دارد که بشود افرادی را علاقه مند کرد تا با شما در فروش محصولات و خدمات تان همکاری کنند حتما از آن استفاده کنید. شک نکنید همکاری در فروش یکی از بهترین استراتژی ها برای گسترش کسب و کارتان می باشد.

شاید این شغل دوم شما

درآمـــد اول شما گردد.

معرفی همکاری در فروش سئولوشن
راه اندازی فروشگاه آنلاین

سیستم همکاری در فروش

فرصتی برای درآمدزایی آنلاین

مزیت های سیستم همکاری در فروش برای فروشنده :

افزایش فروش

کمک به سئو سایت

افزایش اعتبار

افزایش ترافیک ورودی سایت

صرفه جویی در هزینه

 

مزیت های سیستم همکاری در فروش برای کسب و کارهای آنلاین

یکی از بهترین مزیت های آن بیشتر دیده شدن کسب و کار است. افراد زیادی به واسطه همکاری در فروش با کسب و کار مورد نظر آشنا می شوند و ممکن است به مرور زمان با خرید دیگر محصولات و خدمات به مشتریان دائمی آن کسب و کار تبدیل شوند.

همکاری در فروش Affiliate marketing نقش عمده ای در برند سازی کسب و کار ها دارد. کسب و کار های زیادی به واسطه سیستم های همکاری در فروش توانسته اند مخاطبان زیادی را بدست آورند.

افزایش بازدید سایت از دیگر مزیت های سیستم همکاری در فروش است. هر وب سایتی که از این سیستم استفاده می کند می تواند ترافیک بالایی را به صورت رایگان به دست بیاورد. از طرفی ترافیک بالا هم باعث بهبود رتبه الکسا خواهد شد.

همچنین استفاده از سیستم همکاری در فروش Affiliate marketing باعث بهبود سئو سایت هم می شود. مسلما افرادی که قصد دارند با همکاری در فروش کسب درآمد داشته باشند باید لینکی به وب سایت کسب و کار مورد نظر بدهند تا از طریق لینک ارجاع بتوانند فروش هایی را به نام خود ثبت کنند.

در این صورت به طور ناخودآگاه فردی که به عنوان بازاریاب فعالیت می کند باعث ساخت بک لینک هایی برای وب سایت مورد نظر می شود. و به این صورت ممکن است هزاران بک لینک متفاوت به صورت طبیعی برای وب سایتی که سیستم همکاری در فروش دارد ساخته شود. این کار در بلند مدت باعث افزایش اعتبار سایت نیز می شود.

نکته مهم دیگر این است که هر بازاریاب ممکن است در روز چندین بار به پنل بازاریابی خود در وب سایت مورد نظر سر بزند تا از فروش های ایجاد شده با خبر شود. همین باعث می شود علاوه بر افزایش ترافیک سایت، بازگشت بازدید کننده و همچنین بازدید مستقیم از سایت نیز بالا برود و این یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو در سال 2018 محسوب می شود.

معرفی سیستم همکاری در فروش سئولوشن

در این مدل همکاری، شما عملاً همکار و شریک سایت سئولوشن می‌شوید. به این صورت که با عضویت در کسب درآمد سئولوشن میتوانید دوره‌های آموزشی کسب و کار اینترنتی ما را به دوستان خود و افرادی که برایشان مفید و کاربردی است معرفی نمایید و در صورت خرید، شما قسمتی از سود سایت سئولوشن از فروش دوره‌های آموزشی کسب و کار اینترنتی، را دریافت نمایید.  سیستم همکاری در فروش سئولوشن به این صورت کار میکند که شما ابتدا عضو سیستم کسب درآمد میشوید و ما برای شما یک لینک اختصاصی میسازیم، شما با قراردادن آن لینک در سایت و شبکه‌اجتماعی ( یا ارسال از طریق پیام رسان‌ها یا ایمیل) می توانید از خرید افراد در سایت کسب درآمد نمایید.

 

سیستم همکاری در فروش سئولوشن چه مزایایی دارد؟

  • درآمد غیرفعال است (سیستمی است که درآمد، بدون نیاز به حضور پیوسته شما جریان داشته باشد.
  • بسیار ساده است
  • نیاز به تخصص و محصول یا خدمات خاصی ندارد
  • نیاز به پشتیبانی ندارد
  • در کنار فعالیت شما میتواند جاری باشد
متخصص سئو
مزیت های سیستم همکاری در فروش برای کسب و کارهای آنلاین

نمونه ایرانی: سیستم همکاری در فروش دیجی کالا

 

در سال های اخیر Affiliate marketing در ایران نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده و تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی از این سیستم استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین سیستم های افیلیت ایران سیستم همکاری در فروش دیجی کالا است که در سال 96 راه اندازی شد و از فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید کنندگان محتوا که دارای صفحات پر مخاطب بودند دعوت به همکاری کرد به طوری که تا به امروز در حدود 44 هزار نفر در این سیستم عضو شده اند و حدود 110 هزار خرید از این طریق ثبت شده است.

با عضویت در سیستم کسب درآمد سئولوشن

 شما نیز میتوانید دوره‌های آموزش کسب و کار اینترنتی ما را به دوستان خود معرفی نمایید و در صورت خرید، قسمتی از سود سایت را دریافت نمایید.

نحوه کسب درآمد از سئولوشن

سیستم همکاری در فروش محصولات آموزشی سئولوشن در پنل همه کاربران سایت فعال شده است و می توانید به کسب درآمد از این طریق بپردازید. شما با معرفی و تبلیغات محصولات از طریق لینک اختصاصی خودتان می توانید از فروش محصولات سئولوشن درآمد کسب کنید.

بازاریابی محصولات از طریق لینک

برای بازاریابی محصولات کافی است لینک محصولات را در وب سایت خود یا شبکه های اجتماعی منتشر کنید و از دوستان خود دعوت کنید تا محصولات را خریداری کنند.

بازاریابی محصولات از طریق کد تخفیف

شما می‌توانید کد تخفیف اختصاصی ما را در وب‌سایت خود قرار دهید و با فروش محصولات سئولوشن، از این طریق کسب درآمد کرده و در سود حاصل فروش آنها سهیم شوید. برای دریافت کد تخفیف همکاری در فروش با ما در تماس باشید.

کسب درآمد به ازای هر خرید از لینک شما

در صورت عضویت افراد در سئولوشن با لینک دعوت و یا استفاده از کد تخفیف اختصاصی شما، پس از هر خرید آن شخص از سایت سئولوشن، کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

درج تبلیغات و معرفی محصولات سئولوشن

پس از ورود به حساب کاربری، در بخش همکاری در فروش، با استفاده از لینک دعوت و یا کد تخفیف اختصاصی خود، کاربران را از طریق تبلیغات در سایت ها یا شبکه های اجتماعی به سئولوشن هدایت کنید.

ثبت نام در سایت و دریافت لینک اختصاصی

ابتدا باید در سایت سئولوشن ثبت نام کنید و حساب کاربری داشته باشید و یا اگر از قبل عضو هستید، درخواست فعالسازی بخش همکاری در فروش را  ارسال کنید.

آیا بدون داشتن پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام با اعضای زیاد می توانم کسب درآمد کنم؟

شما می توانید از طریق تبلیغ در گروه های تلگرامی و یا سایت های درج آگهی رایگان تبلیغات انجام دهید به فروش های قابل توجهی برسید. جهت کسب درامد و افزایش فروش خود باید بتوانید لینک های سئولوشن را در معرض دید مخاطبان و کاربران قرار دهید تا از طریق ارجاع آن ها به سایت ما شانس بیشتری برای کسب درآمد پیدا کنید.

آیا برای کسب درآمد از سئولوشن حتما نیاز به داشتن سایت است؟

خیر با داشتن پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام هم امکان همکاری در فروش با سئولوشن و کسب درآمد اینترنتی امکان پذیر است.

سیستم کسب درآمد سئولوشن می تواند منبع درآمد خوبی برای نوجوانان، جوانان، خانم های خانه دار، وبمسترها و یا هر فردی باشد که می خواهد لذت کسب درآمد در خانه را تجربه کند و یا به فکر ایجاد یک منبع درآمدی جدید است.

برای عضویت در سیستم کسب درآمد سئولوشن و کسب درآمد  از آن، نیاز به سرمایه نیست، حتی نیاز به داشتن یک شبکه اجتماعی پر مخاطب هم نیست و تنها کافیست که یک وب سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام داشته باشید و با ترغیب هر تعداد کاربر به خرید محصولات، کمیسیون دریافت کنید.

روش ها و تکنیک های افزایش فروش و کسب درآمد بیش از حد از همکاری در فروش چیست ؟

یکی از بهترین روش ها برای افزایش درآمد از طریق همکاری در فروش سئولوشن معرفی و تبلیغات پکیج ها و محصولات ما در هنگام تخفیف های مناسبتی و دوره ای می باشد.

افزایش فروش و کسب درآمد بیش از حد کافی است آگهی تخفیف محصولات را در سایت یا کانال و گرو های تلگرام و یا پیج اینستاگرام به کاربران، دوستان و همکاران اعلام کنید.

ایجاد وب سایت قسمت وبلاگ وب سایت برای افیلیت مارکتینگ مهم ترین قسمت سایت به شمار می رود

تولید محتوای با کیفیت، کلید اصلی موفقیت و کسب درآمد از همکاری در فروش است.

لینک های افیلیت را در پست های محبوب قرار دهید.

چگونه از بازاریابی غیرمستقیم جهت کسب درآمد از همکاری در فروش استفاده کنیم؟

بهترین روش جهت معرفی پکیج ها و محصولات آموزشی کسب و کار اینترنتی سئولوشن

انتشار یک مقاله در سایت و یا یک پیام آموزشی در پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرام و سپس معرفی محصولات در قالب خبر است.

نحوه تسویه حساب همکاری در فروش محصولات آموزشی چگونه است؟

پرداخت ها به صورت ماهیانه است و مجموع فروش هر ماه شما، در انتهای ماه به شماره کارتی که اعلام کرده‌اید واریز خواهد شد.

پورسانت در سیستم همکاری در فروش محصولات آموزشی چقدر است؟

از فروش هریک از محصولات آموزشی  که به‌واسطه معرفی و تبلیغ شما انجام شود، ۲۰ درصد بصورت خالص به شما می‌رسد. مثلاً اگر قیمت محصولی یک میلیون تومان باشد، ۲۰۰ هزار تومان از فروش متعلق به شما خواهد بود.

چگونه تشخیص دهیم کدام مشتریان از طرف شما بوده است؟

بعد از ثبت نام در سیستم همکاری در فروش محصولات آموزشی سئولوشن، در تبلیغات خود از یک لینک خاصی استفاده می‌کنید که ویژه‌ی شما است و به طور کامل در سایت قابل ردیابی می‌باشد. در کنترل پنل مخصوص شما در سایت، تعداد بازدیدکنندگان و خریداران به شکلی شفاف برای پیگیری‌های کامل، در اختیارتان است.

چه محصولاتی برای همکاری در فروش باید تبلیغ کنم؟

راهنمای کامل کسب درآمد از همکاری در فروش

همکاری در فروش یکی از بهترین استراتژی ها برای رشد کسب و کارهای اینترنتی است.

همکاری در فروش یا بازاریابی پورسانتی روشی است که با کمک آن میتوان از طریق همکاری در فروش محصولات سایت های فروشنده به درآمد مطمئن رسید.

چطور از سیستم همکاری در فروش درآمد داشته باشیم؟

نحوه کار سیستم همکاری در فروش به چه صورت است؟
همکاری در فروش برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
چطور سیستم همکاری در فروش را برای کسب و کارمان پیاده کنیم؟
چطور کسب درآمد از همکاری در فروش را شروع کنیم؟
مهم ترین مزیت های همکاری در فروش چیست؟
5 راهکار برای موفقیت بیشتر در همکاری در فروش
همکاری در فروش محصولات آموزشی به چه صورت است؟
چطور در اینستاگرام از سیستم همکاری در فروش درآمد کسب کنیم؟
بهترین سیستم همکاری در فروش در ایران کدام است؟

کسب درآمد از همکاری در فروش بهترین سایت های ایرانی
سایت های همکاری در فروش – مرجع کسب درآمد اینترنتی ایران
سیستم کسب درآمد دیجی کالا
مفهوم افیلیت مارکتینگ (بازاریابی معرف)
سیستم کسب درآمد دیجی کالا چیست؟

در سیستم کسب درآمد دیجی کالا هر کس می تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش که افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام و یا سایت، کانالی برای کسب درآمد آنلاین خود ایجاد کنند.

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی مشارکتی

افیلیت مارکتینگ نام دارد، از مهم ترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی است که همه می توانند به راحتی از طریق شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و

افیلیت مارکتینگ Marketing Affiliate یا بازاریابی پورسانتی و همکاری در فروش
سیستم همکاری در فروش – محصولات اینترنتی
افلیت مارکتینگ چیست و چگونه می‌توان از آن کسب درآمد کرد؟
همکاری در فروش | کار در منزل و کسب درآمد میلیونی

بازاریابی پورسانتی افلیت مارکتینگ Affiliate Marketing بازاریابی سیستم همکاری در فروش بازاریابی

بهترین سیستم همکاری در فروش
همکاری در فروش
همکاری در فروش دیجی کالا
سایت های همکاری در فروش سئولوشن
بهترین سیستم همکاری در فروش
افیلیت مارکتینگ
فروش ویژه دیجی کالا
فروش در دیجیکالا
در سیستم همکاری در فروش سئولوشن ، کاربران هیچ گونه نیازی به تهیه محصول، ایجاد بستر پرداخت و ارسال کالا نخواهند داشت.
سیستم همکاری در فروش یک تاکتیک مشهور برای فروش محصولات و ایجاد درآمد شناخته شده است، که برای هر دو طرف یعنی تولید کننده محصول و بازاریاب سود به همراه دارد و …
همکاری در فروش یکی از بهترین استراتژی ها برای رشد کسب و کارهای اینترنتی است.
شغل اینترنتی همکاری در فروش ، یکی از بهترین روش‌های بازاریابی اینترنتی، چه در گذشته و چه در زمان حاضر می‌باشد.
سئولوشن با راه اندازی سیستم همکاری در فروش این فروشگاه اینترنتی خدمتی نو در اختیار مشتریان خود قرار داده است
با راه اندازی سیستم همکاری در فروش این فروشگاه اینترنتی خدمتی نو در اختیار مشتریان خود قرار داده است
در سیستم کسب درآمد سئولوشن هر فردمی تواند با یک عضویت ساده و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند.
افرادی که تصمیم دارند با کار در منزل یا محل کار یک درآمد عالی از اینترنت کسب کنند. این افراد در واقع بازاریابی واسطه‌ای برای کسب و کارها انجام می‌دهند و در ازای آن به …
نحوه کار این سیستم را توضیح می‌دهیم، و در انتها یک پیشنهاد شگفت انگیز نیز برای همکاری در فروش محصولات آموزشی
کار در منزل و کسب درآمد میلیونی با سیستم همکاری در فروش
همکاری در فروش از روش‌های کسب درآمد آنلاین از طریق معرفی محصولات و خدمات سایتها و گرفتن پورسانت بابت خرید کالا توسط بینندگان ارجاعی به سایت فروشنده …

همکاری در فروش (Affiliate) چیست؟
همکاری در فروش چیست؛ حقایقی درباره درآمدزایی قطعی از آن
درصد کمیسیون دیجی کالا
به دنبال کسب درآمد پر سود هستید؟ همکاری در فروش اینترنتی را امتحان کرده اید؟
همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه میتواند برای شما در آمد ایجاد کند؟ آیا شما هم تمایل دارید از فضای اینترنت و کسب و کار آنلاین در آمد کسب کنید؟
کسب درآمد از اینترنت از طریق همکاری در فروش – کسب ثروت
کسب درآمد اینترنتی به وسیله سیستم همکاری در فروش
کسب درآمد از همکاری در فروش بهترین سایت های ایرانی
افیلیت مارکتینگ چیست و چگونه در آن موفق شویم؟
همکاری در فروش شبکه های اجتماعی
راه کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش

همکاری در فروش محصولات آموزشی

پیشنهاد ویژه برای همکاری در فروش محصولات آموزشی

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از راه های رایج کسب و کار اینترنتی در دنیای امروزه است. برای کار در زمینه همکاری در فروش لازم است فقط به اینترنت متصل باشید و یک وبسایت یا یک اکانت در شبکه های اجتماعی داشته باشید. این همکاری می‌تواند در فروش هر نوع محصولی باشد، از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، … . در این مقاله نحوه کار این سیستم را توضیح می‌دهیم، و در انتها یک پیشنهاد شگفت انگیز نیز برای همکاری در فروش محصولات آموزشی خدمت شما ارائه می‌کنیم.

در سیستم همکاری در فروش، یک فروشنده و چند بازاریاب یا معرف وجود دارد. اما این سیستم چگونه کار می‌کند؟

ابتدا سایت فروشنده به هر یک از بازاریابان یک لینک منحصر به فرد ارائه می‌دهد که مربوط به سایت خودشان است. سپس بازاریابان این لینک را در سایت و یا شبکه های اجتماعی خود قرار می‌دهند، تا بازدیدکنندگانشان از این طریق وارد سایت فروشنده شوند. در انتها با توجه به تعداد بازدیدکنندگانی که روی لینک سایت فروشنده کلیک کرده‌اند، مقدار پورسانتی که باید به شما پرداخت شود محاسبه می‌گردد.
در همکاری در فروش محصولات آموزشی لازم است بدانید که زمان پرداخت حقوق شما نیز به چه صورت است.

حقوق شما بر اساس برنامه ای که از پیش تعیین شده است، می‌تواند به صورت دو هفته یک بار، هفتگی، ماهیانه، یا طی یک بازه زمانی مشخص باشد.

البته لازم به ذکر است که مبلغ نهایی پورسانت متغیر است و می‌تواند افزایش و یا کاهش یابد. عواملی مثل پاداش، پورسانت سهمی، تغییر نرخ پورسانت، و … در این میزان موثرند.

شما می‌توانید برای محاسبه مقدار پورسانت خود به مقاله دستورالعمل محاسبه پورسانت مراجعه کنید. اگر وقت و یا حوصله اینکه خودتان مقدار پورسانت را حساب کنید ندارید، نگران نباشید. ما برای راحتی کار و سرعت بیشتر ۲ فایل اکسل محاسبه پورسانت برای شما تهیه کرده‌ایم، که می‌توانید آن‌ها را در مقاله جدول پرداخت پورسانت به رایگان دانلود کنید.

 شما می‌توانید با همکاری در فروش محصولات آموزشی، از خرید هایی که در بخش فروشگاه ما انجام می‌شود سود و پورسانت دریافت کنید!

کافی‌ست در بخش «کسب درآمد» ثبت نام کنید و لینک یکی از محصولات سایت را در پنل مشخص شده وارد نمایید.

سپس لینکی مخصوص به شما ارائه می‌شود که هر شخص با استفاده از آن خرید انجام دهد ۲۰٪ از قیمت آن محصول به شما می‌رسد!

پس زمان را تلف نکنید و همین حالا برای درآمدزایی از راهی بسیار آسان اقدام کنید! :

اکثر افراد وقتی که اسم کسب درآمد از اینترنت را می‌شنوند، اینجوری تصور می‌کنند که حتما باید خودشان کالایی برای فروش داشته باشند، یا یک فروشگاه اینترنتی …
اهمیت سیستم همکاری در فروش برای واسطه. اگر به‌دنبال کسب درآمد از اینترنت و بدون سرمایه هستید، ایدۀ همکاری در فروش یا بازاریابی اینترنتی .