چگونه با بازاریابی محتوا یک کسب و کار راه اندازی کنیم
محتوای عالی = کسب و کار عالی
ده کسب و کارهای موفق و پولساز
1- کسب و کارهای موفق اساسا سود اور هستند
اگر کسب و کار شما طوری تعیین شده باشد که نتوانید با جایگزین کردن کسی به جای خود همچنان سود کنید ، به دردسر افتاده اید
2-– کسب و کارهای پولساز در بازاری بزرگ فعالبت می کنند
قرار داشتن در یک بازار بزرگ منجر به رشد ثابت بالا و در بعضی مواقع غیر قابل مدیریت است . همچنین این بدان معناست که ما می توانیم با محتوایمان توسعه پیدا کرده و از یک جامعه وسیع یک پشتیبانی عظیم ایجاد کنیم .
بازاریابی محتوای شما کم وبیش در دسترس کل مردم دنیاست . اگر راهی پیدا کنید تا کسب و کار شما را هم در دسترس همکان قرار دهید ، ان گاه محتوای شما به مراتب توان بیشتری خواهد داشت .
3- کسب و کارهای برتر به طور طبیعی در طول زمان دارایی تولید می کنند
تمامی کمپانی های با رشد بالا دارایی هایی دارند که انها را از کمپبانی های دیگر مجزا می کند . این دارایی می تواند مالکیت معنوی نرم افزار ، افراد انها ، و یا حتی برندشان باشد . این چیزی است که کسب و کارهای کوچک معمولا به ان فکر نمی کنند ، اما سرمایه گذاران کمپانی های بزرگ شدیدا روی ان متمرکز هستند
4- انها یک متمایز کننده دارند
کمپانی هایی با رشد بالا تنها باید بر روی یک عامل متمایز کننده تاکید داشته باشند ، که در حالت ایده ال چیزی که مردم در مورد ان صحبت می کنند ، چرا که آن مساله برایشان مهم است
مثال هایی از این دسته عبارتند از :
ورد پرس کرو : مشابه یک توسعه دهنده وب است با این تفاوت که هفت روز هفته و 24 ساعته مشکلات وب راحل می کند
اوبر : شبیه تاکسی است ، با ان تفاوت که تمیزتر ،امن تر، ارزان تر ، و خوش بو تر است ، و واقعا به محض فراخوانی سر می رسد .
ایر بی اندبی : شبیه هتل است با این تفاوت که شما در قبال پرداخت هزینه کمتر خدمات بیشتری دریافت می کنید
اگر جمله ” با این تفاوت که ” ، چیزی باشد که مشتریان را ترغیب به گفتگو درباره ان کند ، پس شروع خوبی در حال وقوع است . اگر کسب و کار شما جنبه متمایزی ندارد ، یا جنبه ای دارد که مشتریان به ان توجه نکرده و درباره ان صحبت نمی کنند ، در مخمصه گرفتار شده اید .
5- کسب وکارهای برتر در افزایش مداوم درامد ، با یک میزان رو به رشد تمرکز می کنند
اگر درامد حاصل از کسب و کارتان تناوبی و متغیر است ، به این فکر کنید که چطور می توانید ان را ثابت تر کنید . درامد کمتر- اما ماهیانه و تکرار شونده – مادامی که حاشیه سود قابل قبولی دارید می تواند در درازمدت انتخاب بهتری باشد.
همچنین مهم است که در طول زمان از هر مشتری درامدی منطقی داشته باشید ان ارزش مادام العمر نامیده میشود
6- کسب و کارهای موفق در یک برند به یاد ماندنی سرمایه گذاری میکنند
طراحی را پیدا کنید که بتواند کاری با کیفیت بالا برایتان انجام دهد . در این صورت می توانید واقعا رقابت کنید و یا حتی در بین رقبا عالی باشید
7– کسب و کارهای پولساز گروهی اغاز می شوند نه انفرادی
بسیار بعید است که یک کمپانی قابل قبول تنها توسط یک نفر – و نه یک تیم بنیان گذار – ایجاد شده باشد . اگر نگاهی به دنیای کسب و کارهای نوپا بیندازید متوجه این موضوع می شوید .
8- کسب و کارهای موفق نه گفتن را بلد هستند ، و گاهی این کار را می کنند
کسب و کارهای بزرگ انتخاب می کنند که قصد انجام چه کاری را دارند و ان را بینهایت عالی انجام می دهند
نه گفتن را یاد بگیرید در عوض در یک موضوع خاص به سطح کلاس جهانی برسید مطمئن شوید که می توانید با استفاده از مهارت های بازاریابی محتوای خود توجه بسیار زیادی را جذب ان موضوع کنید به گونه ای که تقاضای زیادی برای ان وجود داشته باشد
9 – کسب و کارهای موفق و پولساز قدرت رشد ماهیانه را درک می کنند
در نگاه اول زیاد به نظر نمی رسد اما با رشد ماهیانه ثابت قبل از اینکه متوجه شویم ماهیانه ده ها هزار بازدید کننده داشتیم
10– کسب و کارهای بزرگ ” درازمدت ” می اندیشند
کسب وکارهای بزرگ از رویه ” سریع پول دار شدن ” و ” فرابهینه شدن ” پرهیز می کنند . انها بر روی راهبردهای منسجم و درازمدت تمرکز می کنند
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی 985 هزار تومان
- دوره آموزش برگزاری وبینار حرفهای Webinar Marketing 149 هزار تومان
- دوره آموزش حضوری تلگرام مارکتینگ 169 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.