محتوای سئو محور چیست؟
سئوی محتوا – محور
1-اماده کردن وب سایت برای سئو بسیار آسان است .
مطمئن شوید که قالب وب سایت شما از تگ هایی درست در مکانی درست استفاده می کند .
– اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما با کدهای اچ تی ام ال/ سی اس اس صحیح ایجاد شده باشد ،نه از چند جدول قدیمی فریب کارانه و چیزهای به دردنخور دیگر .
-از منطقی بودن آدرس یوآرال محتوای خود یقین حاصل کنید .
-مطمئن شوید که قادر به کنترل عنوان توصیف و یوارال همه پست ها هستید اگر از ورد پرس استفاده می کنید ، افزونه سئوی ورد پرس یاست این کار را برایتان انجام می دهد .
2- انبوهی از محتوای با کیفیت ایجاد کنید .
بدانید که گوگل عاشق انبوهی از محتواست . چیزهای با کیفیت بیشتر به مذاق گوگل خوش می اید و درتشخیص محتوای با کیفیت از شما باهوش تر است .
3- در صورت نیاز ، در مورد کلید واژه ها تحقیق ساده ای انجام دهید
اگر در حال کار بر روی پستی هستید که فکر می کنید در صنعت شما می تواند بهترین باشد انتخاب یک کلید واژه رایج می تواند حرکتی هوشمندانه باشد
4- پست را از نظر واژگان کلیدی بهینه کنید
گام اخر بهینه سازی پست با کلید واژه های انتخابی تان است .
برای بهینه سازی پست ، در حقیقت تنها سه کار باید انجام بدهید :
1- اطمینان حاصل کنید کلید واژه در عنوان پست به کار رفته باشد .
2- کلید واژه را در نخستین پاراگراف پست کنید
3- مطمئن شوید عنوان سئو ی شما (که گاهی همان عنوان پست است ) کلید واژه و طول مناسبی داشته و دارای شرحی حاوی کلید واژه تان باشد بطوریکه کاربر را وادار به کلیک کردن روی ان در گوگل کند
استانداردهای کیفیت محتوا
- مفید بودن : ایا واقعا کسی از چیزی که ارائه می دهید استفاده خواهد کرد
- خوانش آسان : مطمئن شوید که مخاطبینتان با خواندن محتوایتان مشکلی ندارند . معرفی کوتاه، زبان ساده ، و فضای سفید زیادی داشته باشید ، و از زبان خیلی پیچیده ننید
- اعتبار داشته باشید : داده ها و پیوندها از منابع خارجی شیوه دیگری به شمار می رود
- خاص باشید ، نه کلی : محتوای گسترده و کلی بندرت مفید واقع می شود .
- محتوا آرا اشتراک پذیر کنید : محتوای ایجاد کنید که مردم آن را به اشتراک گذاشته و با دیگران درباره آن صحبت کنند
- جالب: به یاد داشته باشید اگر محتوا جالب توجه نباشد ، شما بازاریابی محتوا نکرده اید آیا عنوان محتوا چشمگیر است ؟ آیا دام خوبی برای جلب نظر مردم دارد؟
- طولانی : محتوای طولانی و با جزئیات خیلی خوب جواب می دهد . محتوای پست شده در رسانه های اجتماعی می توانند ( و در برخی مواقع حتی باید) کوتاه باشند ، اما اگر محتوا بر روی وب سایتتان قرار دارد ، به بازدید کننده چیزی ارائه دهید که با شور و اشتیاق و با انرژی با انن برخورد کند .
- اشتراک گذاری محتوا : پیشنهاد می کنم به جای تمرکز روی بازدیدها و لایک ها به اشتراک گذاری پست در رسانه ها ی اجتماعی توجه کنید
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
- دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت 240 هزار تومان
- کلمات کلیدی طلایی در سئو رایگان!
-
آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital marketing
445 هزار تومان360 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.