بهینه سازی پروفایل شبکه های اجتماعی
1395/05/11
ارسال شده توسط Manager
630 بازدید
بهینه سازی شبکه اجتماعی گوگل پلاس
مطمئن شوید که از عبارات کلیدواژه به همراه تگ و جاهای ویژه معرفی در ذیل بخش شرح (برای صفحات تجاری) استفاده می کنید (البته نه آنکه انباشتی از کلیدواژه ها و عبارات به وجود آورید).
به دو، سه صفحه مختلف (صفحه اصلی به همراه یکی، دو صفحه داخلی) در بخش پیوندها لینک دهید.
بسیار مهم است که در پروفایل های شخصی در بخش «شغل» و «مهارت ها» و نیز معرفی و تگ ها کلیدواژه ها را بیاورید. بخش شغل را به عنوان تگ شرح فراتری از خود ببینید (بر روی یک سایت نرمال) و بنابراین باید اطمینان پیدا کنید که در آنجا کلیدواژه های اصلی را آورده اید.
لینک هایی که در درون بخش توصیف آمده است را نیز در برداشته و مطمئن شوید که کلیدواژه ها را در متن به کار می برید. کلیدواژه ای که جهت استفاده انتخاب می کنید باید به صفحه ای که به آن پیوندش می دهید مرتبط باشد. مزرعه لینک به راه نیندازید، هر پاراگراف به داشتن یک لینک محدود شود.
در بخش اشتغال نیز نه فقط نام شرکت، بلکه شرحی از خدماتی که ارائه می شوند را بیاورید.
بهینه سازی شبکه اجتماعی پینترست
نکته مهمتر درباره این شبکه اجتماعی این است که بُرد خود را چه خواهید نامید و در شرح تصویری خود خواهید گذاشت. باید از یک عبارت دور و دراز و طولانی استفاده کنید که عبارت کلی و گسترده ترتان را نیز در خود داشته باشد.
به خاطر داشته باشید هنگامی که لینک ها را به سایت و در شرح ذیل تصاویر برمی گردانید، از لینک دادن به صفحات مختلف و متنوع اطمینان حاصل کنید، اینکه تنها به صفحه اصلی لینک نداده باشید.
بهینه سازی شبکه اجتماعی لینکداین
وقتی که صحبت از نحوه نمایش پروفایل شما در صفحه نتایج جستجو می شود، احتمالاً عنوانی که برای آن انتخاب می کنید به مهم ترین فاکتور تبدیل می شود. عمده ترین کلیدواژه هایی که می خواهید مورد کشف واقع گردند را استفاده کنید.
خلاصه ای از خودتان
حتماً خلاصه ای مؤثر و گیرا درباره خود که خیلی کوتاه به شرح تجارب، موفقیت ها و اینکه تخصص شما چیست می پردازد تهیه نمایید. گذاشتن کلیدواژه در اینجا نیز بی ضرر است.
اطلاعات تماس تان
حتماً در آن توییتر و تا سه لینک وب سایت دیگر را نیز قرار دهید. هنگام راه اندازی لینک های وب سایت خود، جهت استفاده از متن معیار برای توصیف، از گزینه «سایر» استفاده کنیدکه در مقابل اجازه می دهد LinkedIn خودش آنها را به شرگت، وبلاگ، سایت و … را طبقه بندی کند. از آنجایی که به شما بیش از یک لینک داده شده است، هر عامل باید بتواند هم به خانه و هم به صفحه شخصی خود پیوند داده شود.
گروه های شما
در طرح بندی و صفحه آرایی جدید، گروه هایی که در آنها عضو هستید به شکل جذاب تری از لحاظ بصری، در لیستی به نمایش در می آیند. حتماً مطمئن شوید که گروه هایی که به عضویتشان درآمده اید، علایق حرفهای شما را شرح می دهند.
بهینه سازی شبکه اجتماعی فیس بوک
رهنمودهایی که در بالا ذکر شد، در بخش «درباره» این شبکه اجتماعی، همچون همه شبکه ها و رسانه های اجتماعی دیگر صدق کرده، که در پیدا کردن عبارت کلیدواژه در آن بخش و نیز به دست آوردن همه عوامل که از آن عبارت استفاده می کنند کمک خواهند کرد.
مهمترین قسمت هایی که باید مورد توجه قرار بگیرند، بخش های «درباره»، «مأموریت» و «توصیف شرکت» هستند، چرا که در حقیقت از صفحاتی که توسط هواداران ایجاد شده اند به عنوان عناصر سئو بیرون کشیده شده اند.
بسیار مهم است که جهت بهینه سازی صفحه تان برای جستجوهای محلی حتماً آدرس، شهر، ایالت و کدپستی را نوشته باشید. به یاد داشته باشید که در هنگام گذاشتن آپدیت در بخش «وال» (Wall) فیسبوک، 18 حرف اول یک پست در این شبکه اجتماعی، به عنوان شرح فراتر (Meta Description) به کار می رود. بنابراین از این قابلیت هنگامی که فیسبوک شما را به «نوشتن چیزی» بر می انگیزد، بهره بگیرید، زیرا این متن به مثابه عنوان سئودر آن آپدیت در نظر گرفته می شود. دربرگیری لینک های مستقیمی به وبسایت کسب و کار کوچکتان در آپدیت هایی که انجام می دهید نیز تکنیک خوبی خواهد بود.
برنامه کار در شبکه های اجتماعی :
یکی از بهترین نکاتی که در ارتباط با شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که شما می توانید بخشی از محتوا را ایجاد کرده و سپس از منابع تمامی شبکه های اجتماعی مختلف جهت ترویج و توسعه محتوای خود استفاده نماید. در زیر طرح کلی کار و مشخصات آن آمده است:
پست وبلاگ بنویسید (در آن گرافیک نیز بگنجانید) – می توانید در پستی مقاله ای را روی سایت گذاشته و یا از صفحات موجود استفاده کنید، همچنین می توانید پست هایی را که مرتبط با صفحات نیستند را نیز منتشر نمایید، ولی هنگامی که صفحه جدیدی را اضافه کنید، نیاز است که از دستورالعمل زیر پیروی نمایید.
تصویری که در آن پست وبلاگ استفاده کرده اید، در Pinterest به اشتراک بگذارید (حتماً به پست مربوطه لینک بدهید و از یکی کلیدواژه در توصیف آن عکس استفاده نمایید، همچنین از اینکه Boardها با کلیدواژه ها نام گذاری شده اند، اطمینان حاصل کنید).
تنظیمات Pinterest را طوری انجام دهید که Pinهای شما را به طور اتوماتیک توییت نماید (همچنین می توانید به صورت دستی توییت ها را با تیزرهایی از محتوا تنظیم کنید).
بر روی Google+ نیز پستی قرار دهید.
از اینکه وبلاگ و یا توییترتان به LinkedIn فید می گردند، مطمئن شوید.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
- دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت 240 هزار تومان
- کلمات کلیدی طلایی در سئو رایگان!
-
آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital marketing
445 هزار تومان360 هزار تومان
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
سیستم همکاری در فروش یا affiliate marketing چیست؟
افیلیت مارکتینگ چیست ؟ درامد بالا هدف اصلی هر شخصی که میخواهد کسب و کار...
قدرت تاثیر گذاری پروفایل در اینستاگرام
پروفایل شما در اینستاگرام مهم ترین دارایی است که در اینستاگرام مدیریت می کنید ....
برگزاری دوره های آموزشی در تلگرام و اینستاگرام
برگزاری کلاس های آموزشی در شبکه های اجتماعی ( تلگرام ، اینستاگرام و ...) هر...
کسب درآمد از طریق فروش فایل
فروش اینترنتی فایل و محصولات دانلودی کسب درآمد اینترنتی از طریق فروش محصولات دانلودی به...
سئو اینستاگرام
سئو اینستاگرام اینستاگرام نیز مانند یک موتور جستجوی کوچک عمل میکند و در نتیجه بهینهسازی...
نوشتن عناوین مناسب برای یک سئوی قدرتمند
نوشتن یک عنوان مناسب برای صفحه از جمله مهارتهای حیاتی برای هر کسی است که...
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.