قدرت تاثیر گذاری پروفایل در اینستاگرام
پروفایل شما در اینستاگرام مهم ترین دارایی است که در اینستاگرام مدیریت می کنید . پروفایل قدرتمند سبب تمرکز می شود . در اینستاگرام ، می خواهید پروفایل شما به سرعت به بازدیدکنندگان توضیح دهد که شما چه کسی هستید ، همه چیز درباره شما را نشان می دهد واگر انها شما را دنبال کنند چه نوع محتوای بصری بدست می اورند .حرفه ای باشید، واضح باشید . روی مشتریان خود متمرکز باشید . فراموش نکنید که پروفایل شما صفحه اصلی اینستاگرام شما است . مراقب ان باشید .
چک لیست پروفایل قدرتمند اینستاگرام
- تصویر حرفه ای از خود و یا آرم زیبای شرکت . لازم نیست مانند شکل رسمی استفاده شده برای تصویر پروفایل لیندکن شما باشد ، اما از گذاشتن تصویر گرفته شده از آخرین سفر خود به جزیره بالی اجتنباب کنید
- بیانیه ای روشن در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی برای شما اهمیت دارد . اگر شما مدیر عامل یا بنیان گذار یک شرکت هستید ، مطمئن باشید که ان را کامل کنید . خودتان را با توصیف شغلتان معرفی کنید .
- لینک به مناسب ترین وب سایت یا محتوای شما
- شماره تلفن کسب و کار شما ، در قسمت تجاری پروفایل پیج اضافه شده است .
- ادرس ایمیل کسب وکارشما، در قسمت تجاری پروفایل پیج اضافه شده است .
- یک دکمه برای اقدام ( call to action)
نحوه استفاده اینستاگرام از هشتگ
هنگامی که محتوایی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارید و شامل یک هشتگ در کپشن است ، هر کسی می تواند روی آن هشتگ ضربه بزند وسایر پست هایی را که از ان هشتگ استفاده کرده اند را مشاهده کنند . محتوا از طریق زبانه جستجو با سه گزینه مفید نمایش داده می شود .
1- هشتگ ها ی مرتبط در اینستاگرام :(Related hashtag) . همانطور که از نامش بر می اید ، این گزینه هشتگ های مشابه را نشان می دهد که ممکن است مورد علاقه باشد .
2- پست های دارای مشاهده زیاد در اینستاگرام (the top wiew) . این قسمت محتویاتی را که بیشترین تعامل یعنی بیشترین لایک و نظر بازدیدکنندگان را دارند را نمایش می دهد .
3- مشاهده اخیر اینستاگرام (the Recent view) . همانطور که ازنام ان مشخص است ، این قسمت محتواهایی را که اخیرا از هشتگ مورد نظر استفاده کرده اند در قسمت بالای به اشتراک می گذارد.
روش استفاده از هشتگ ها در اینستاگرام
- هشتگ ها را در پست های خود بگذارید تا دسترسی محتوا را گسترش دهید .شما می توانید تا 30 هشتگ اینستاگرام استفاده کنید ، اما احتمالا کمی بیش از حد است ( 5 تا 7 هشتگ برای هر پست در اینستاگرام کافی است ).
- شما می توانید هشتگ های خود را در اینستاگرام ایجاد کنید و از انها در کسب وکار خود برای مواردی مانند مسابقات ، تبلیغات و رهبری کسب وکار به صورت خلاقانه استفاده کنید .
- شما می توانید هشتگ ها را در اینستاگرام جستجو کنید و هشتگ ها را نیز دنبال کنید تا روند های محبوب را پیدا کنید و با استفاده از این هشتگ ها در اینستاگرام ، نظرات خود را به صورت لایک و کامنت در صنعت یا حوزه فعالیت خود نمایش دهید .
- شما می توانید مشتریان بالقوه جدید را با نگاه کردن به افرادی که از هشتگ های مرتبط استفاده می کنند شناسایی کنید.
بایدهای هشتگ اینستاگرام
- وقت خود را برای تحقیق در مورد هشتگ های مرتبط با صنعت خود بکشید و یاد بگیرید که چگونه بهترین انها را استفاده کنید .
- در استفاده از هشتگ ها تمرین کنید تا پیام خود را به مخاطبان بیشتری انتقال دهید .
- دقت کنید که چه کسی از هشتگ های بازار هدف شما استفاده و انها را دنبال می کند .
- هنگام ایجاد هشتگ های جدید اینستاگرام، دقت بیشتری کنید تا مطمئن شوید مکالمه جالبی را شکل دهید .
- ایجاد هشتک ها که مختصر و به راحتی قابل درک است .
- از وبسایت هایی استفاده کنید که به شما در مورد هشتگ های جدید اینستاگرام کمک کرده و به موضوعات مورد علاقه تان را نشان می دهد
مدیریت هشتک و فالوورها
اگر می خواهید کار در اینستاگرام را سرعت بخشید ، برنامه هایی را در نظر بگیرید که به شما کمک می کنند تا بیشترین جنبه های سایت را مدیریت کنید : فرایند هشتگ و روند مدیریت کمک می کنند تا بیشترین جنبه های سایت را مدیریت کنید :
INSTATAG یک ابزار مدیریت هشتگ است . یک روش سریع برای برچسب زدن عکس های اینستاگرام شما با محبوب ترین و مرتبط ترین هشتگ ها
INSTAFOLLOWVB این ابزار مدیریت فالوورها به شما امکان می دهد ببینید چه کسی شما را دنبال می کند ، چه کسی را دنبال می کنید که فالوور شما نیست و چه کسی شما را دنبال می کند که شما او دنبال نمی کنید اگر فهمیدید که انها شما را دنبال نیستند می توانید سریع انها را فالوو کنید
picodash برای تجزیه و تحلیل اسان داده های اینستاگرام خود به صفحات گسترده استفاده می شود
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
- دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت 240 هزار تومان
- کلمات کلیدی طلایی در سئو رایگان!
-
آموزش دیجیتال مارکتینگ Digital marketing
445 هزار تومان360 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.