تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام
اول باید موضوعات خود را در اینستاگرام انتخاب کنید . دوم شما باید سبک بصری خود را در اینستاگرام ایجاد کنید . ظاهر و احساس مطالب منحصر به فرد خود . سرانجام باید تصمیم بگیرید که از کدام گزینه انتشار اینستاگرام برای هر قطعه محتوایی که می خواهید در اینستاگرام به اشتراک بگذارید استفاده کنید .
چهارچوب مرحله اول : مضامین خود را در اینستاگرام روشن کنید
بهترین اکانت های اینستاگرامی محتوایی را منتشر می کنند که دارای یک عنصر احساسی ، مبهم یا عاطفی است .به طور کلی کاربران حرفه ای اینستاگرام این دو یا سه ایده موضوعی را مرتبا تکرار می کنند .
چهارچوب مرحله دوم :سبک تصویری خود را در اینستاگرام واضح کنید
فید اینستاگرام شما در حالت ایده ال یک سبک بصری خواهدداشت که استوار ، جذاب و متصل به استراتژی کلی برند شما باشد .
وقتی بیشتر افراد به برند سازی در اینستاگرام فکر میکنند به جنبه های قابل مشاهده می اندیشند . این جنبه ها شامل :
نام . نام یکی ازمهم ترین جنبه های برند در اینستاگرام است . یک نام خوب در اینستاگرام می تواند به یک تجارت یا محصول کمک کند تا به یاد ماندنی ، جالب و سر گرم کننده باشد .
آرم . ارم شما در اینستاگرام نماد قابل رویت شرکت شماست
شعار . یک شعار خوب در ااینستاگرام می تواند قدرت واقعی را به پیام شما اضافه کند
رنگ . نام تجاری شما در اینستاگرام می تواند از یک رنگ سازگار و خوشه دست استفاده کند.
تایپ. انتخاب قلم شما چیزی در مورد نام تجاری شما در اینستاگرام می گوید . این موضوع می تواند نشان دهد که شما یک شرکت سرگرم کننده و غیررسمی هستید یا اینکه یک نهاد رسمی و محافظه کار هستید.
سبک گرافیک . مشتریان شما در اینستاگرام می توانند در مورد شما با استفاده از گرافیک مورد استفاده شما تفسیر کنند.
چهارچوب مرحله سوم : روش انتشار محتوای خود را در اینستاگرام انتخاب کنید
مرحله منطقی بعدی در چهارچوب برنامه محتوا، تسلط برگزینه های انتشار مناسب و تعیین اینکه کدام یک از موارد مورد نظر برای استفاده مطلوب است .
روش های انتشار محتوا در اینستاگرام
- پست یک عکس واحد
- پست چندین عکس را در یک پست
- پست ویدیو ( حداکثر60 ثانیه )
- ارسال استوری عکس (های) اینستاگرام ( فقط 24 ساعت وجود دارد)
- فیلم بومرنگ استوری اینستاگرام (1ثانیه) ( فقط 24 ساعت وجود دارد)
- فیلم داستانی اینستاگرام ( حداکثر 15 ثانیه ) ( فقط 24 ساعت وجود دارد )
- هایلایت استوری های اینستاگرام (محتوای مطلب را حفظ می کند و انرا به هم وصل میکند )
- IGTV ( حداکثر 10 دقیقه برای اکثر اکانت ها حداکثر یک ساعت برای اکانت های بزرگتر)
روشهای نوشتن حرفه ای در اینستاگرام
دونوع دسته بندی گسترده برای نوشتن در اینستاگرام وجود دارد : نوشتن روی تصویر ونوشتن خارج از تصویر . به اطلاعات خارج از تصویر به عنوان ابرداده گفته می شود اطلاعاتی که همراه با تصاویر است
عناصر خارج از تصویر اینستاگرام
نام پروفایل در اینستاگرام : به طور معمول برای هر برند یک حساب رسانه های اجتماعی منحصر به فرد دارند . این به تمرکز بیشتر کمک می کند و می توانید با بازار هدف مخصوص کار کنید. (مشاهده مقاله چک لیست پروفایل در اینستاگرام)
نظرات یا پاسخ به نظرات اینستاگرام : می توانید اطلاعات بیشتری را در بخش نظرات اینستاگرام اضافه کنید. همچنین مشتریان می توانند اظهار نظر کنند و شما میتوانید به عنوان پاسخ اطلاعات اضافی ارائه دهید.
زیر نویس تصویر اینستاگرام : کپشن شرح تصویر یا توضیحات مکان اصلی برای نوشتن متن شماست .
عناصر روی تصویر
- توضیحات تصویر یا یادداشت ها : شما می توانید یک یادداشت یا توضیحی اطلاعاتی را روی خود تصویر در اینستاگرام قرار دهید .
- آرم یا برند: لوگوی کسب وکار خود را روی تصویر درج کنید
- نام محصول : یکی از جنبه های اطلاعات روی تصویر که می تواند برای فالوورشما بسیار مفید باشد ، اضافه کردن نام محصول خود به تصویراست .
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان -
آموزش جامع سئو کسب رتبه اول در گوگل SEO
465 هزار تومان385 هزار تومان - آموزش کامل gtmetrix آموزش جی تی متریکس رایگان!
- آموزش کسب و کار اینترنتی 489 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ 169 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.