افزایش فالوور ارگانیک اینستاگرام
رسیدن به ارگانیک Organic Reach چیست؟
Organic Reach معیاری است که در بازاریابی رسانه های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد و تعداد اکانت های منحصر به فردی را که در یک بستر رسانه اجتماعی مشاهده کرده اند یک پست یا محتوا را نشان می دهد.
به عبارت دیگر ، تعداد چشم هایی که یک بار پست را دیده اند.
Organic Reach استفاده از هرگونه ابزار تبلیغاتی پولی را که برای تقویت دید پست استفاده می شود ، رد می کند.
چگونه دستیابی به فالوور reach ارگانیک را بهبود بخشیم؟
Reach یکی از معیارهای اساسی در رسانه های اجتماعی و یکی از مهمترین عواملی است که تعیین کننده میزان درگیری بالقوه یک پست است. اساساً هرچه فالوور ارگانیک بیشتری داشته باشید ، تعامل بیشتری را که می توانید به طور بالقوه دریافت کنید ، دارید. چشم بیشتر به محتوا ، به معنای احتمال بیشتر درگیر شدن با لایک و اظهار نظر است ، به همین دلیل بازاریاب ها همیشه در جستجوی تکنیک هایی برای تقویت Organic Reach هستند. البته یک عامل عظیم در تعیین میزان بالقوه ارگانیک شما تعداد دنبال کننده های شماست ، با این وجود چند کار وجود دارد که می توانید برای توزیع محتوای خود برای به حداکثر رساندن رسیدن به ارگانیک از جمله هشتگ ، به اشتراک گذاری پست در داستان های خود انجام دهید.
1. برای اکانت اینستاگرام خود هدفی تعیین کنید.
اگر یک شرکت مسافرتی هستید که از عکس های مقصد برای افزایش دنبال کنندگان استفاده می کند ، یا یک راه اندازی FinTech کسب و کارهایی را نشان می دهد که از محصول شما برای رشد آگاهی از برند استفاده می کنند ، یک هدف برای حساب شما به تعریف آنچه ارسال می کنید کمک می کند و به دنبال کنندگان بالقوه امکان ارتباط با آن را می دهد.
هدف خود را با استراتژی های تجاری و بازاریابی خود هماهنگ کنید. از زندگی نامه خود استفاده کنید و CTA در ان بگنجانید – “راهنمای فروش ما را در این قسمت کنید” ، “برای یک دعوت قبل از راه اندازی ، صندلی های محدود در دسترس ثبت نام کنید.”
2. هشتگ های خود را بشناسید.
از هشتگ های مناسب و مناسب برای محتوای خود استفاده کنید تا بتوانید کره چشم را به حساب خود بیاورید. لیستی از هشتگ هایی را که برای شما مفید است نگه دارید تا بتوانید برای صرفه جویی در وقت ، کپی و پیست کنید و به دنبال هشتگ های جدید باشید که مخاطبان شما را گسترده تر کند. ما در اینجا بیشتر در مورد رعایت استراتژی هشتگ شما صحبت می کنیم.
3. ارسال مداوم پست.
در صورت ارسال محتوای با کیفیت که به طور مرتب درگیری دریافت می کند ، الگوریتم به نفع شما کار می کند. بهترین زمان خود را برای ارسال پیدا کنید و یک برنامه تعیین کنید. اگر یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، از ویژگی Insights استفاده کنید تا بتوانید آنالیزهای ارزشمند Instagram را ببینید ، درباره پیروان خود بیشتر بیاموزید و ببینید که چه زمانی آنها فعال هستند.
اگر یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، از ویژگی Insights استفاده کنید تا بتوانید آنالیزهای ارزشمند Instagram را ببینید ، درباره فالوورهای خود بیشتر اطلاعات کسب کنید و ببینید که چه زمانی آنها فعال هستند.
4- یک ترکیب خوب از محتوا بسازید.
یک قدم عقب بردارید و به محتوای خود نگاه کنید. بسته به صنعت و مخاطبان خود ، شما باید ترکیب خوبی از عکس ها و فیلم ها داشته باشید تا بر الگوریتم مطلوبی تأثیر بگذارد. فیلم ها درگیر می شوند ، اما بینندگان را در یک سکوی که هدف کانال است ، نگه می دارد. اگر جنبه انسانی شرکت خود را نیز برجسته می کنید ، عکس هایی که از چهره و صورت افراد هستند برای برقراری ارتباط چشمی ، استفاده کنید.
5. ایجاد اعتماد User-generated content با UGC.
محتوای ایجاد شده توسط کاربر. ما می دانیم که مصرف کنندگان به سایر مصرف کنندگان اعتماد دارند. محتوای تولید شده توسط کاربر که از برند و کسب و کار شما مثبت صحبت می کند باعث ایجاد اعتماد می شود و افراد را به سمت برند شما جذب می کند تا داستان های خود را نیز به اشتراک بگذارد.
6. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید.
Stories به شما امکان می دهد تا حساب های دیگری را در Story خود وارد کنید تا به شبکه های آنها دسترسی پیدا کنید ، دسترسی شما را گسترش دهد. همچنین می توانید در Story خود از هشتگ هایی استفاده کنید تا مردم را برای یافتن و ارتباط با حساب خود ترغیب کنید. به یاد داشته باشید ، بیش از 70٪ از کاربران اینستاگرام حداقل یک مشاغل را دنبال می کنند ، بنابراین شبکه اجتماعی اینستاگرام را نمی توانید نادیده بگیرید.
7. قدردانی از تعامل
بلافاصله به تعامل پاسخ دهید تا به مخاطبان خود نشان دهید که نظرات آنها تشویق و قدردانی می شوند. به جای اینکه فقط نظر آنها را لایک کنید ، با مخاطبان خود صحبت کنید ، آنها را دنبال کنید و از آنها بخاطر اینکه وقت خود را برای اظهار نظر سپری کردید تشکر می کنم.
8. قدردانی کنید.
برخی از تحقیقات را انجام داده و حسابهایی را پیدا کنید که مطابق با خود شما باشد ، یا تأثیرگذار صنعت را شناسایی کنید. مانند محتوای آنها ، و گفتگو را باز کنید. به یاد داشته باشید که پیروان آنها نیز نظرات شما را مشاهده می کنند و می توانند دوباره به حساب شما کلیک کنند. نظرات واقعی را ارائه دهید و از استفاده از ایموجی ها نترسید. ما در اینجا بیشتر در مورد استفاده از emoji در بازاریابی صحبت می کنیم.
9. از بزرگان و پیشتازان و اینفلوئنسرهای حوزه خود بیاموزید.
وقتی اثربخشی عملکرد محتوا خود را در اینستاگرام اندازه می گیرید ، به فرمول محتوا توجه کنید که به بهترین نتیجه برسد. هر یک از جنبه های این محتوا را با تکرار هشتگ ها ، سبک بصری ، سبک کپی و غیره تست کنید تا به شما در استراتژی کردن محتوای خوب اجرا شده در آینده کمک کند.
10. دوستان را تگ کنید.
محتوای جذاب ایجاد کنید که مخاطبان شما را به برچسب زدن یک دوست در نظرات دعوت کنید. این یک تاکتیک ساده است ، اما پس از ایجاد محتوای خوب و مداوم ، مخاطبان می توانند حساب شما را به شبکه های خود پیشنهاد دهند و برداشتهای زیر و احتمالی خود را به سرعت گسترش دهند.
11. لایو اینستاگرام را حتما استفاده کنید!
فیلم زنده در بالای یک فید اینستاگرام ارائه می شود ، شما را فعالانه جلوی مخاطبان نگه می دارد. فرمت ویدیوی زنده در اینستاگرام به شما امکان می دهد که پخش کنندگان در هنگام پخش به حساب شما ضربه بزنند ، و می توانید با مخاطبان خود تعامل کنید. این یک رسانه عالی برای اعلان های هیجان انگیز با طرفداران شما است.
چهره های بسیاری از اینستاگرام را در آغوش بگیرید
همه شبکه های اجتماعی برای جلب توجه ما رقابت می کنند. به عنوان بازاریاب شبکه های اجتماعی ، ما باید برای توسعه محتوای خود در مقابل مخاطب زیاد و مرتبط ، با و بدون هزینه ، همچنان به تدوین استراتژی بپردازیم. خوشبختانه ، اینستاگرام چند قالب مختلف را برای ما فراهم می کند ، و تبدیل شدن به یک اینستاگرامر ماهر و متخصص می تواند سرگرم کننده باشد.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش طراحی سایت دو زبانه رایگان!
- دوره آموزش آنلاین برگزاری وبینار حرفهای 149 هزار تومان
- کارگاه آموزشی گوگل سرچ کنسول 149 هزار تومان
-
پکیج حرفه ای و جذاب قالب آماده پست اینستاگرام
129 هزار تومان95 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.