تکنیک های سئو برای کسب و کار اینترنتی ( بخش اول )
چگونه سئو بر کسب وکار شما تاثیر می گذارد ؟
اگر شما دارای یک کسب وکار هستید ، مزایای بسیار واقعی و خاص برای داشتن سازگاری با استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد . برای اولین بار در تاریخ بازاریابی ، کابران توسط کلماتی که در یک موتور جستجو تایپ می کنند خواسته ی واقعی خود را اعلام می کنند. SEO به شما یک کانال بازاریابی ارایه می دهد که در ان بیش از گذشته می توانید نتایج خود در موتورهای جستجو را ارزیاب کنید . در هر ثانیه از روز جزئیات بیشتر و بیشتری بر روی وب قرار میگیرند و مشتریان شما از موتورهای جستجو توقع دارند که از تمامی انها بهرمند گردند . در حقیقت هر چقدر وب بزرگتر میشود موتورهای جستجو به رشد خود ادامه می دهند .مردم سئوالات خود را جستجو می کنند تا پاسخی برای ان پیدا کنند ، محصولات را خریداری کنند، جایی برای غذا خوردن پیدا کنند ، بلیط مسافرت خود را رزرو کنند، اخبار دریافت کنند و به طور کلی هر چه ما بصورت انلاین می خواهیم انجام دهیم باجستجو اغاز میشود.
نقش موتورهای جستجو تطابق خواسته های تاجران با عنوان صفحات مورد جستجو است و این بدین معناست که شما یک ارتباط مناسب با عنوان جستجو دقیقا در همان لحظه برقرار کرده اید . یک SEO خوب ترافیکی از بازدیدکنندگانی را که شما خواسته اید به صفحات شما انتقال می کند.
شما می توانید عکس العمل کاربران برنامه های درونی سایت شما جهت بدست اوردن هدف نهایی تجارتتان را ثبت کنید و دریابید که تطابق دارد یا ندارد . شما می توانید تاثیر گذاری محتوای خود را از نتایج کاربران ارزیابی نمایید و می توانید کارهایی که در سایت شما یا فراتر از ان انجام می دهند و ی انجام نمی دهند را ارزیابی نمایید و با افزودن ارزش مالی به یک جستجوی ساده ی کاربران ، سرمایه گذاری خود را از کانال SEO بررسی و ارزیابی نمایید.
باید مشتری خود را بشناسید، چه چیزی می خواهد، می توانید یک بررسی انلاین انجام دهید .تا دریابید مردم در وبسایت شما به دنبال چه هستند؟
شناخت نحوه ی جستجو توسط افراد :
مهم ترین کاری که شما می توانید برای شناسایی مشتریان خود انجام دهید شناخت نحوه جستجو توسط مشتری است . شناخت تیپ شخصیتی به شما در درک عباراتی که برای جستجو محصول شما انجام می شود کمک می کند .
مسئولیت شما پیدا کردن کلماتی است که توسط یک کاربر اینترنت جستجو می شود و منجر به پیدا کردن برند شما می گردد.
شما با سه گروه از جستجو گران اینترنتی مواجه هستید :
- افرادی که می دانند یک نیاز دارند
- افرادی که به صورت مقایسه ای خرید می کنند
- افرادی که تصمیم خود را گرفته اند .
چرا شما به یک کلید واژه جستجو نیاز دارید
قبل از اینکه شما وب سایتتان را بهینه کنید شما باید علت بهینه سازی ان را بدانید . کلید واژه ها اصطلاحاتی هستند که مردم در موتورهای جستجو وارد میکنند .
در هر ثانیه و هر ساعت و هر روز هزاران نفر در حال تایپ کردن جستجوی خود می باشند، بنابراین بسیارمهم است که دقیقا بدانیم کاربر دنبال چه چیزی است تا بر اساس ان بهینه سازی نتایج موتورهای جستجو را انجام دهیم.
به طور معمول کلماتی که کاربر در موتور جستجو تایپ میکند از اجزای اصلی کلید واژه های SEO می باشند تعداد تکرار انها، مرتبط بودنشان به تجارت شما ومیزان اثر ان در رقابت حضور شما در صفحات پاسخ به جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است .
چگونه درباره ی کلید واژه ها تحقیق کنیم
قسمت اصلی کلید واژه این است که خودتان را جای مشتری قرار دهید خود و شغلتان را فراموش کنید .
با پاسخ دادن به ” چه سرویس هایی را می خواهید ارائه دهید ” شروع کنید .
تخفیف در یک تور مسافرتی را در نظر بگیرید . شما شاید مدنظر داشته باشید که از کلید واژه هایی همچون ” حمل ونقل هوایی با کیفیت بالا ” و یا ” تخفیف ویژه بلیط ” استفاده کنید ولی در پایان روز هیچ کس این عبارت را درموتورهای جستجو تایپ نکرده است ! زیرا این مطلب ازدیدگاه شما مهم است ولی مشتریان عبارتی مثل پرواز ارزان را جستجومی کنند.
برای انتخاب کلمات مناسب سه فاکتور عمده ی زیر را باید در نظر گرفت :
1- مرتبط بودن ان ها با محتوای سایت (میزان ارتباط )
2- میزان استفاده از انها در جست وجوهای کاربران ( میزان محبوبیت )
3- میزان رقابت بر روی ان ها در بین سایت های رقیب ( میزان رقابت )
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین ایمیل مارکتینگ 149 هزار تومان
- آموزش ساخت هاست دانلود رایگان با گوگل درایو 129 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین گوگل سرچ کنسول 149 هزار تومان
- آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی 985 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.