محتوای معتبر یا سئو
1395/06/06
ارسال شده توسط Manager
469 بازدید
چرا محتوای معتبر از سئو مهم تر است؟
گوگل در حال تمرکز روی محتوای معتبر و باکیفیت است در عین حال که همچنان استفادهی بهینه از متادیتاها و مخصوصا کلمات کلیدی، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، اما نمیتوان کتمان کرد وقتی از ورودی ارگانیک موتورهای جستجو صحبت میکنیم، «اعتبارauthority» است که حرف اول را میزند.
امروزه آمیختن مطالب در فاکتورهای سئو، بهترین راه برای جذب مخاطبان به وبسایت نیست. . با توجه به اینکه گوگل هر روز عمیقتر روی محتوای باکیفیت متمرکز میشود، بازاریابان اینترنتی به این نتیجه رسیدهاند که اغلب اوقات، «اعتبار»، مهمتر از بهینهسازی برای موتورهای جستجو است.گوگل تنها موتور جستجویی نیست که روی «اعتبار» تاکید میکند.
اخیرا، وبسایت سرچانجینلند گزارش داد که موتور جستجوی بینگ، در حال طراحی و توسعهی گوگل پاندای مخصوص به خودش است. این الگوریتم جدید با دخالت دادن فاکتورهایی از قبیل «اعتبار» بیش از پیش روی محتوای باکیفیت تاکید خواهد داشت.
بازاریابی محتوا، از بسیاری جهات، برای متخصصان بازاریابی، چالش بزرگتری نسبت به بهینهسازی موتورهای جستجو است. قوانین دیروز مردهاند. امروز، بازاریابان اینترنتی بایستی روی تولید محتوای باکیفیتی تمرکز کنند که ارزش انتشار داشته باشد. این بدان معناست که باید درک جامعی از بازار هدف کسبوکار مورد نظر شکل بگیرد تا بتوان دریافت دقیقا تولید چه نوع محتوایی منجر به دستیابی به مخاطبان هدفمند میگردد.
ارتباطات اجتماعی در قالب تولید محتوای معتبر و قوی به عنوان یک اصل اجتنابناپذیر باقی میماند. کلید کار اینجاست که بتوانید محتوای خیرهکننده و موثری تولید کنید که افراد تاثیرگذار در اینترنت را جذب کرده و آنها را مجاب کند تا محتوای شما را با مخاطبان خودشان به اشتراک بگذارند. این کار بیش از هر چیز، اغلب بر گسترهی مخاطبان هدف شما تاثیر خواهد داشت.
همچنین موتورهای جستجو برای تایید «اعتبار» از سیگنالهای شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. برای مثال، موتور جستجوی بینگ از سیگنالهای شبکههای اجتماعی برای این استفاده میکند که بفهمد نویسندهی مورد نظرش در موضوع مورد بحث متخصص هست یا خیر و آیا نویسندهی شناخته شدهای هست یا نه. اینجاست که ثابت میشود مشخصا سیگنالهای لینکدین مفید و موثر هستند.
محتوای معتبر، نه تنها در جذب ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو بسیار موثر است، بلکه مسیر ایجاد اعتماد در مخاطب را تسهیل میکند. وقتی مخاطبان شما مطالبتان را میخوانند و میتوانند در مورد شما بیشتر بدانند، حس میکنند که در حال ایجاد رابطه با شما هستند. آنها با این کار یاد میگیرند که به شما اعتماد داشته باشند. همانطور که هر بازاریاب خبرهای میداند، فروش یک محصول هنگامی که مصرفکننده به شما اعتماد دارد، بسیار راحتتر خواهد بود.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی 985 هزار تومان
- دوره آموزش برگزاری وبینار حرفهای Webinar Marketing 149 هزار تومان
- دوره آموزش حضوری تلگرام مارکتینگ 169 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
نمونه قرارداد سئو SEO
نمونه قرارداد سئو SEO به شما کمک می کند تا از روند بسته شدن قرارداد...
قیمت طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی
قیمت طراحی سایت با وردپرس طراحی سایت در شرکت های مختلف با روش های مختلفی...
تولید محتوا برای کسب و کار
تولید محتوا یک مهارت پولساز بدون سرمایه تولید محتوا چیست و چطور با تولید محتوا...
بهترین و پردرآمدترین شغلهای اینترنتی
10 گام حیاتی در شروع کسب و کار اینترنتی شاید برای کارافرین شدن به مدرک...
تکنیک های سئو برای کسب و کار اینترنتی ( بخش دوم )
مهم ترین فاکتورها در سئوی سایت فاکتورهای دامنه سن دامنه گوگل از سن دامنه استفاده...
تکنیک های سئو برای کسب و کار اینترنتی ( بخش اول )
چگونه سئو بر کسب وکار شما تاثیر می گذارد ؟ اگر شما دارای یک کسب...
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.