سئو دوره ای سئو فصلی
سئو برای تمام فصول؛ 10 توصیه برای افزایش بازدید سایت در تمام فصل های سال
بهینه سازی سایت با استفاده از کلمات خاص، به منظور افزایش بازدید در یک دوره مشخص را سئو دوره ای گویند. در واقع از دیدگاه موتورهای جستجو، ترافیک وب سایت در ارتباط با کلمه جستجو شده اقزایش می یابد. این در حالی است که برخی از کلمات در فصول و یا دوره های مشخص بیشتر جستجو می شوند. برای موفقیت و حضور موثر در فضای اینترنت می بایست رفتار کاربران را به خوبی پیش بینی کرد و محتوای سایت را بر اساس رفتار کاربران، بهبود بخشید. این هدفی است که با رعایت اصول سئو دوره ای به خوبی می توان بدان دست یافت. سئو دوره ای مغایرتی با انجام سئو همیشگی وب سایت ندارد و تکمیل کننده آن است. پردیس شرق در نظر دارد تا با ارائه رهنمودهایی راه هایی را برای افزایش بازدید کاربران در دوره های خاص مطرح کند در ادامه با ما همراه باشید.
تحقیق بر روی سودآوری سایت در دوره های زمانی ضروری است
بهینه سازی و سئو سایت بدون در نظر گرفتن ابزارهای آماری امری دشوار است. آمارهای گوگل آنالیتیکس به خوبی نشان دهنده فعالیت کاربران بر روی سایت است. با توجه به اینکه در چه فصلی از سال آمار بازدید بیشتری داشتید می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید. کاربران بنابر نیازها و خواسته هایشان از سایت بازدید می کنند بنابر این با توجه به اینکه کاربران چه می خواهندرفتارشان تغییر خواهد کرد سئو دوره ای از رفتار کاربران به نفع سایت استفاده می کند. به نظر شما تعویض مبلمان و یا خرید پرده در چه فصلی از سال بیشتر جستجو می شود؟ جستجوی کلاس کنکور در چه دوره ای افزایش می یابد؟
برنامه ریزی داشته باشید
بهتر است یک تقویم سئوی دوره ای را طراحی کنید. در زمان هایی که کاربران جستجوی بیشتری را داشته اند می تواند موجب پیشرفت شما باشد. برنامه ریزی را به گونه ای انجام دهید که زودتر از دوره پر بازدید، کاربران را به سایت و کسب و کارتان جذب کنید. برای مثال بهینه سازی را یک ماه زودتر از شب عید شروع کنید تا بتوانید فروش بهتری داشته باشید.
صفحاتی خاص با مطالبی دوره ای و کلمات کلیدی ویژه ایجاد کنید
درطول دوره پر بازدید می بایست بر روی صفحه فرود دوره ای سایت تمرکز کنید و آن را در sitemap ثبت کنید. با این کارهم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو و گوگل، دسترسی راحت تری ایجاد می شود. قرار دادن صفحات دوره ای بیش از حد می تواند موجب خستگی کاربران شود بهتر است در هر دوره ۳ صفحه دوره ای ایجاد کنید و با مطالب جذاب و کاربردی به سئو دوره ای سایت کمک کنید.
صفحات دوره ای و تگ توضیحات را به روزرسانی کنید
تگ توضیحات یک راه موثر برای افزایش بازدید از سایت است. قرارداشتن در بین نتایج جستجو با تگ توضیحات بسیار راحت تر خواهد بود. با استفاده از کلمات کلیدی ویژه می توانید تگ توضیحات دوره ای و فصلی را بهینه سازی کنید. یک راه بسیار مناسب برای سئو دوره ای این است که برای دوره مورد نظر بهتر است تگ توضیحات صفحات دیگر را نیز تغییر دهید و از کلمات کلیدی ویژه فصل استفاده کنید البته به یاد داشته باشید که این تغییر دائمی نیست و می بایست پس از پایان دوره تگ توضیحات به حالت قبل برگردد.
نگاه داری از صفحات دوره ای و سئو دوره ای را فراموش نکنید
برخی از مدیران سایت ها، صفحات دوره ای را پس از مدتی حذف می کنند. حتما می دانید که با حذف صفحه دوره ای ایندکس آن در موتورهای جستجو پاک نمی شود ولی صفحه حذف خواهد شد. حذف صفحات دوره ای برای سایت نمره منفی ایجاد می کند. پس از پایان دوره بهتر است این صفحات را از صفحه اصلی بردارید و در بایگانی قرار دهید. سال آینده و شروع دوره های بعدی می توانید محتوای این صفحات را با بهینه کردن محتوا به روزرسانی کنید. در این صورت رتبه بهتری را با سئو دوره ای به دست می آورید.
سئو فصلی یا سئو دوره ای چیست؟
1. تحقیق کنید
2. برنامه ریزی کنید
3. صفحاتی منحصر به فرد با مطالبی فصلی ایجاد کنید و آنها را با کلمات کلیدی مناسب آن دوره بهینه سازی کنید
4. تگ توضیحات سایت و صفحات فصلی را بروزرسانی کنید
5. صفحات فصلی خود را بعد از پایان دوره حذف نکنید!
کسب و کار خارج از فصل
1. تحقیق کنید
2. نظرات مشتریان را کسب کنید و نمایش دهید
3. در تمام طول سال درون شبکه های اجتماعی فعال باشید
4. ارسال مطالبی در رابطه با شغل تان در فصول خارج از کسب و کار
5. یک وبلاگ فوق العاده ایجاد کنید
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش گوگل آنالیتیکس Google Analytics 149 هزار تومان
- آموزش کامل گوگل ترندز Google trends رایگان!
- آموزش ایمیل مارکتینگ Email Marketing 149 هزار تومان
- آموزش ووکامرس، فروشگاهساز وردپرس رایگان!
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.