روشی برای راه اندازی یک کسب و کار بر پایه محتوا
اگر قصد دارید از بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی مهم در کسب و کارتان استفاده کنید در این صورت طراحی و تبدیل ( بازدید کننده به مشتری ) مولفه های بسیار مهمی هستند.
اگر شما روی کیفیت ، برند با طراحی خوب ، و اعتماد تمرکز کنید ، رفته رفته موفق به تبدیل بازدید کنندگان به مشتری خواهید شد .
تعریف قیف ( تبدیل ) تان
قیف روشی برای تبدیل گروه بزرگی از اعضای جامعه مخاطبین به گروه کوچک تری از مشتریان است .به عبارت دیگر چگونه شخصی از خواننده وبلاگ بودن به مشتری محصول یا خدمات شما تبدیل می شود ؟ این همان جایی است که منطق پول سازی عملیاتی می شود .
روش طراحی قیف ( تبدیل ) محتوایتان را همه جانبه تحت تاثیر قرارمی دهد
قیف ایمیل
معمولا وقتی انتقال به وب سایت از طریق ایمیل های جلب مشارکت اتفاق بیفتد کل مخاطبان با ایمیلهایشان ( به وب سایت ) منتقل می شوند
قیف محصول
قیف محصول جایی است که در ان توسط محصول ، فراخوانی مخاطب به اقدام در وب سایت انجام می شود .
قیف محتوا
جذب کننده های مشتریان راغب مرتبط ( با کسب و کارتان )
یکی از ساده ترین و کم دردسرترین روش ها برای اضافه کردن مردم به لیست ایمیلتان استفاده از پست های مخصوص جذب مشتریان راغب است .
مدیر بازاریابی محتوا
شغل بازاریابی محتوا سرپرستی کلیه فرایندهای تولید انتشار و ارتقاء محتوا را در بر میگیرد
شخص ایده ال برای اینکار کسی است که تواجه وافری به جزئیات داشته و در برخورد با مخاطبین صمیمی و با شخصیت بوده و بتواند بر تولید محتوای طولانی و با کیفیت منطبق بر راهنمای ارائه شده تمرکز کند.
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - آموزش طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی 985 هزار تومان
- دوره آموزش برگزاری وبینار حرفهای Webinar Marketing 149 هزار تومان
- دوره آموزش حضوری تلگرام مارکتینگ 169 هزار تومان
- دوره آموزش آنلاین گوگل آنالیتیکس 149 هزار تومان
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.