چک لیست تولید محتوای ده دقیقه ای
1399/10/22
ارسال شده توسط Manager
1.01k بازدید
تولید محتوای ده دقیقه ای
اجزای بازاریابی محتوای ده دقیقه ای
- نگرش – هدف وبلاگ بعد از رسیدن به بالاترین حد پتانسیل خود چیست ؟
- ارزش ها – ارزش های کلیدی معرفی کننده محتوای شما چه هستند؟
- الهامات – در کجا به دنبال الهامات در طراحی ، محتوا، گفتگوهای ظبط شده و غیره می گردید ؟
- استراتژی کلی وبلاگ – ایا تعریف سطح بالایی از استراتژی کلی در پس وبلاگ خود دارید ؟
- جوامع هدف – برای چه گروه هایی از مردم محتوا تولید می کنید ؟
- متمایز کننده ها – این وبلاگ چه تفاوتی با وبلاگ های موجود خواهد داشت ؟
- مزیت غیر عادلانه – کسب وکار ، شیوه کار، تیم ، و چیزهای دیگرتان ،چه مزیتی برای شما دارند ؟
- روابط کلیدی – افراد بی اندازه تاثیر گذاری که قادر به تقویت محتوای شما بوده و می توانید با خود همراهشان کنید چه کسانی هستند ؟
- معیارها – چگونه متوجه می شوید که محتوایی موفق بوده است ؟
- مشتریان مشتاق و دعوت به مشارکت – از چه راهکارهایی برای ترغیب مردم به مشارکت استفاده می کنید ؟
تولید ایده های محتوا ( چهارچوب چند برابر کننده محتوا )
گام اول در تولید محتوا – موضوع خود را بنویسید .
همیشه با بهترین موضوع ممکن شروع کنید تا مطمئن شوید روی با کیفیت ترین ایده کار کرده اید
گام دوم در تولید محتوا – یک مشکل و یک ارزو برای موضوع بنویسید
مردم جذب محتوای می شوند که یا مشکلی از انها را حل کند و یا ارزویی را برایشان براورده کند . موضوع را انتخاب کرده و “مشکل ” و ” ارزو ” ی مربوط به آن را یادداشت کنید .
گام سوم در تولید محتوا- تا پنج نوع محتوا انتخاب کنید .
تقربیا انواع بی پایانی از محتوا هست که شما می توانید برای ارائه در وب سایتتان در نظر بگیرید
- بررسی موردی
- راهنما
- گردآوری
- چگونگی انجام
- چگونگی انجام ندادن
- اینفوگرافیک (دهده نمایی )
- مقایسه / مرور
- هزینه / قیمت
- مبتنی بر داده های استخراج شده
- لیست بهترین ها
- عقاید
گام چهارم در تولید محتوا- فکر خود را روی هم بگذارید و یک عنوان توصیفی پیدا کنید .
در این گام شما برای محتوایتان عنوانی توصیفی انتخاب خواهید کرد .در حال حاضر ان را توصیف ساده ای از اینکه ( وبلاگ ) درباره چیست در نظر بگیرید
گام پنجم درتولید محتوا – یک دام اضافه کنید .
در چهارچوب چند برابر کننده محتوا ، این چند دام را برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید :
- متعجب کننده – به انها حقیقتی ارائه بدهید که شگفت زده شان کند چیزهای ساده ای که برخلاف فرضیتشان باشد
- تضمین – به ایشان تضمین موفقیت بدهید
- علاقه – به ان ها حقایق جالی ارائه دهید تا به ان فکر کنند . مثال های واقعی یا امارهای درصدی در این زمینه خوب جواب می دهد
پر امتیازترین محصولات
-
آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید سایت وردپرس بدون برنامه نویسی
امتیاز 5.00 از 5
129 هزار تومان95 هزار تومان - کارگاه آموزشی تولید محتوا دیجیتال 169 هزار تومان
-
آموزش تبدیل قالب PSD به HTML و CSS
129 هزار تومان95 هزار تومان - دوره آموزش آنلاین تولید محتوای دیجیتال 169 هزار تومان
- آموزش طراحی سایت دو زبانه رایگان!
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
تولید محتوا برای کسب و کار
تولید محتوا یک مهارت پولساز بدون سرمایه تولید محتوا چیست و چطور با تولید محتوا...
بهترین و پردرآمدترین شغلهای اینترنتی
10 گام حیاتی در شروع کسب و کار اینترنتی شاید برای کارافرین شدن به مدرک...
روشی برای راه اندازی یک کسب و کار بر پایه محتوا
اگر قصد دارید از بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی مهم در کسب و کارتان...
محتوای سئو محور چیست؟
سئوی محتوا - محور 1-اماده کردن وب سایت برای سئو بسیار آسان است . مطمئن...
چگونه با بازاریابی محتوا یک کسب و کار راه اندازی کنیم
محتوای عالی = کسب و کار عالی ده کسب و کارهای موفق و پولساز 1- کسب...
تولید محتوا در اینستاگرام
تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام اول باید موضوعات خود را در اینستاگرام انتخاب کنید...
پاسخی بگذارید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.